پیراهن مردانه خرید پیراهن مردانه اسپرت، مجلسی و چهارخانه بانی مد

اگر سایز شما بین اندازه‌های دو سایز جدول قرار می‌گیرد، سایز بزرگتر را انتخاب کنید. لطفاً طبق روش اندازه‌گیری ارائه شده، سایز مناسب خود را از جدول زیر انتخاب نمایید. اگر ازنظر مالی محدودیتی ندارید، پیشنهاد ما به شما پیراهن‌های پشمی هستند. این نوع پیراهن‌ها جذابیت بسیارزیادی دارند، اما برای استفاده از آن باید مراقبت‌های لازم را داشته باشید. شما می‌توانید با یک انتخاب درست در این زمینه یک استایل زیبا داشته باشید. پیراهن لی در رنگ های لی روشن و سورمه ای و ذغالی تولید میشود که بسیار محبوب است .دکمه های پیراهن لی را معمولا بصورت پلاستیکی یا فلزی تولید میکنند.

همانگونه که مستحضرید، پیراهن های نوجوانانه و بچه گانه بیشتر با تنوع طرح در بازار وجود دارند. برای انتخاب طرح بهتر است بگذارید متناسب با سلیقه خود انتخاب داشته کت سرخپوستی مردانه باشند. اما برای انتخاب سایز مناسب شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه سایزی مناسب فرزندتان است.

پیراهن مردانه خرید پیراهن مردانه اسپرت، مجلسی و چهارخانه بانی مد

در تولید پیراهنهای مرغوب همیشه به جفت شدن طرح پارچه توجه می شود. از آنجایی که افراد بلندی سرشانه متفاوتی دارند با این روش پیراهن بهتر با ساختمان بدن تطبیق می یابد. دکمه های سردست آستین پیراهن مردانه باید به راحتی باز و بسته شوند. راحتی هر شخص در لباس نیز یکی از ملاک های اندازه بودن لباس است. افراد چاق و سایز بزرگ با لباسهای آزاد و گشاد احساس راحتی بیشتری میکنند و در مقابل آقایان ریز نقش و لاغر اندام با لباس های فیت تن احساس بهتری دارند. دنبال خرید از برند های خاص نباشید اگر کیفیت و استایل لباس را دوست داشتید حتما لباس را بخرید.

  • بنابراین استایل لباس پوشیدن آقایان با توجه به جزئیات پیراهن مردانه انتخاب خواهد شد.
  • به عنوان مثال، برخی از پیراهن های طرح دار به صورت شطرنجی، برخی به صورت نقطه ای، برخی به صورت حاشیه دار و برخی نیز با طرح و اشکال مختلفی و با تنوع رنگی متنوعی روانه بازار می ‌شوند.
  • اگرچه توجه به سایز اهمیت زیادی دارد اما زمانی که شما پیراهن را بر تن می کنید بایستی سر شانه های آن نیز کاملاً روی شانه شما بنشیند.
  • اندازه گیری پیراهن مردانه برای خرید آنلاین نکته بسیار مهمی است.

پوشاک مردانه دیورسو با تکیه بر بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت پیوسته در صنعت مد و فشن، سعی دارد با تفکری متفاوت محصولاتی باکیفیت تولید نماید. شما می‌توانید به صورت تکی یا عمده انواع کاپشن، کت تک، پالتو، بارانی، سویشرت، ژیله، پیراهن‌های اسپرت و کلاسیک، پیراهن جعبه‌ای شلوارهای لی، کتان و پارچه‌ای و انواع تیشرت‌هاي مردانه را خریداری کنید. از نکات مهم هنگام شستشوی انواع پیراهن مردانه آستین کوتاه این است که لباس‌های تیره و روشن را از یکدیگر جدا کنید و آنها را به صورت مجزا بشویید. چرا که ممکن است لباس‌های تیره رنگ از خود رنگ پس بدهند و باعث شوند تا لباس‌های روشن آسیب ببینند. علاوه بر رنگ، بهتر است جنس پیراهن‌ها را نیز قبل از شستشو جدا کرده و پیراهن‌های هم جنس را با یکدیگر بشویید.

با شنیدن پوشاک مردانه یکی از اولین گزینه هایی که به ذهن هرکس می رسد پیراهن مردانه است. پیراهن های مردانه همیشه یک عضو جدا نشدنی در کمد لباس هر مرد بوده و دوستی نزدیکی با هر مرد شیک پوش داشته است. جین در ایران با نام لی هم شناخته می شود زیرا نخستین بار کمپانی لی، محصولات جین را وارد بازار ایران کرد. پیراهن لی هم جذابیت منحصر به فرد خود را دارد و با شلوار جین و تیشرت سفید رنگ، ترکیب فوق العاده زیبایی می سازد.

سپس اندازه­‌های بدست آمده را با جدول راهنمای سایز ارائه شده مقایسه کنید و سایز مناسب خود را انتخاب کنید. ۴- دقت کنید اگر قصد خرید پیراهن‌های جین را دارید ، باید بدانید این نوع پیراهن‌ها را می‌توانید با شلوارجین روشن و یا تیره ست کنید. دقت کنید به هیچ عنوان نباید تناژ رنگی پیراهن و شلوار یکی باشد.

فروشگاه پوشاک ایشا برای تمامی سفارشات شما عزیزان ارسال رایگان در نظر گرفته است. در این طرح فرقی نمی کند ساکن کدام شهر باشید و چه مبلغی سفارش داده اید، هنگام سفارش ارسال بصورت رایگان است. چرا که پیراهن سفید مردانه روی جذابیت استایل آقایان و همچنین اعتماد به نفس آنها تاثیر بسیار زیادی می گذارد. معمولاً این طرح ها میتوانند به صورت نقطه ای یا با طرح های خاص روی قسمت آستین، روی قسمت جیب، یقه ها یا حتی آرم یا به صورت تبلیغات باشد.