کتاب های کمک درسی یازدهم انسانی خرید با تخفیف از یونیکتاب | ketabko

اگر در دروسی مشکل آموزشی دارید، حتماً در همین سال تحصیلی به دنبال راهکار آن باشید و یادگیری و حل مسائل آموزشی خود را به سال‌ بعد موکول نکنید. زیرا در سال بعد باید علاوه‌بر دروس پایه دوازدهم، کتاب‌های پایه دهم و یازدهم انسانی خود را نیز مطالعه کنید. کتاب‌ های کمک ‌درسی یازدهم انسانی بسته به نوع کاربرد و نیاز دانش‌آموز، به گروه‌های متنوعی تقسیم‌بندی می‌شوند که از جمله‌ی آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تاریخ یازدهم انسانی تست خیلی سبز درسنامه کامل و در عین حال روان و قابل فهم دارد. کتاب فارسی یازدهم خیلی سبز درسنامه ای کاربردی و تست هایی متنوع دارد. این کتاب جهت آشنایی و کسب آمادگی لازم برای حل هرگونه سوال تستی مناسب است.

کتاب دست دوم درسی دین و زندگی 2 یازدهم انسانی

این دروس که جزء درس های اختصاصی رشته انسانی هستند، بیشترین ضریب را در کنکور داشته و روی نتیجه کنکور تاثیر بالایی دارند. از مهمترین درس های عمومی نیز می توان به ادبیات فارسی و دین و زندگی اشاره کرد. از جمله محتوای ارائه شده به عنوان کتاب کمک آموزشی یازدهم انسانی، می‌توان به کتاب تست جامع یازدهم انسانی اشاره کرد که توسط انتشارات گاج منتشر شده‌است. کتاب درسی جامع یازدهم انسانی سری تابستانه بهترین گزینه برای آشنایی و مرور محتوای درس های یازدهم انسانی در تابستان منتهی به سال دوازدهم است. کتاب کمک درسی عربی یازدهم انسانی جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های کمک درسی در مقطع متوسطه و رشته انسانی به شمار می‌رود.

آیات و روایات انسانی کنکور (دهم،یازدهم،دوازدهم) مشاوران

انواع کتاب های کمک درسی یازدهم رشته علوم انسانی در دسته بندی های مختلف توسط این انتشارات طراحی و خرید کتاب کمک درسی یازدهم انسانی گردآوری شده است. در تهیه هر کدام از این کتاب ها با وجود موضوعات مشترک آموزشی، از روش های مختلف برای بیان مطالب استفاده شده است. چون نیاز کسانی که قصد شرکت در کنکور را دارند با کسانی که برای تقویت پایه درسی خود از کتاب کمک درسی استفاده خواهند کرد، متفاوت است.

  • این کتاب نیز مانند اکثر کتاب های تست پایه یازدهم شامل درسنامه کامل و تست های متنوع با تعداد زیاد می شود.
  • در ادامه می خواهیم یک دید کلی به درس های مهم در سطح یازدهم رشته انسانی و مهمترین ناشران در کتاب های کمک درسی این رشته داشته باشیم.
  • شما امروز از سهمیه پاسخگویی VIP خود یکبار استفاده کرده اید و تا فردا امکان ثبت سوال دیگری ندارید.
  • با مراجعه به کتابانه متوجه قیمت‌های مناسب و باصرفه این کتاب ها در کتابانه خواهید شد.
  • کتاب نمونه سؤالات امتحانی یازدهم انسانی، با هدف آماده‌سازی و آشنایی دانش‌آموزان با روند سؤالات امتحانی دروس یازدهم انسانی، افزایش مهارت حل مسئله و آشنایی دانش‌آموزان با نقاط ضعف و قوت خود طراحی ‌شده‌اند.

بعد از یک انتخاب درست، با خیال راحت می توانید برای خرید اینترنتی کتاب از طریق همین سایت اقدام کنید. سایت یونیکتاب یکی از بزرگترین ترین فروشگاه های خرید کتاب کمک درسی, خرید کتاب درسی, خرید کتاب کنکور و خرید کتاب دانشگاهی در ایران میباشد. مدابوک بزرگترین مرجع خرید کتاب درسی و کمک درسی و کنکوری است که با کمک آن می توانید کلیه کتاب های انتشارات گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، مبتکران و … را خریداری کرده و کتاب های خود را با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید. انتشارات خیلی سبز در این کتاب سعی کرده است که در کنار تست های پرتعداد و کاربردی درسنامه ای مناسب دانش آموزان با هر سطحی قرار دهد. برای درک بهتر این مسئله در جدول زیر به شرح قیمت های کتاب های درسییازدهم انسانیسال۱۴۰۱- ۱۴۰۲، پرداختیم.

کتاب های کمک درسی یازدهم انسانی خرید با تخفیف از یونیکتاب | ketabko