ترسناک ترین اتاق فرارهای اروپا تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

ترسناک ترین اتاق فرارهای اروپا تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو اتاق فرار اوراکل با شماره اسکیپ روم ترسناک زیر تماس بگیرید. شما با رفتن به اتاق فرار اوراکل با چالش‌های متنوعی روبه‌رو خواهید شد. دکتر هنری هاوارد هولمز از هر روشی استفاده می‌کند تا ساکنان هتل خودش را بکشد.

در واقع شما در این اتاق فرار در تسخیر ارواح قرار گرفته اید و باید با حل کردن معماهای مختلف طلسم را نابود و از خانه ارواح نجات پیدا کنید. اسکیپ روم یا اتاق فرار با ژانرهای مختلف توانایی جذب همه مخاطبان خود را دارا است. این بازی هیجان انگیز معمولا به شکلی گروهی و با تعداد بیش از 3 نفر برگزار می‌شود. اسکیپ روم ساعاتی پر هیجان، پر استرس، شاد و چالش برانگیز برای شما و دوستان‌تان ایجاد می‌کند. این اتاق فرار در یکی از خانه‌های تاریخی تهران، یعنی عمارت دبیرالملک قرار دارد و داستانش در زیرزمین اینجا می‌گذرد. این خانه 200 ساله، در میراث فرهنگی هم ثبت شده است و از نظر فضا می‌توانیم آن را متفاوت از اتاق فرارهای دیگر بدانیم و با توجه به سبک ماجراجویی و مهیج آن، با مجموعه‌ای جذاب روبه‌رو هستیم.

علاوه بر اتاق فرارهای حضوری، شما می‌توانید در این مجموعه تجربه بازی در اتاق فرار آنلاین را هم داشته باشید. یکی از مهیج ترین انتخاب هایی که می تواند در میان اتاق فرارهای لس آنجلس داشته باشید، Architect Escape Rooms می باشد. سناریوهای طراحی شده در این اسکیپ روم ترسناک همراه با معماهای گیج کننده می باشد و به همین دلیل باید تلاش کنید تا حد امکان تمرکزتان را حفظ و بر ترس غلبه کنید. مدت زمان اختصاص داده شده برای حل کردن معماها و فرار از شرایط ترسناک آن، یک تا دو ساعت می باشد. اگر عاشق ژانر وحشت باشید و بخواهید سری به ترسناک ترین اتاق فرار تهران بزنید، باید اسکیپ مستر در شرق تهران را به یاد بیاورید.

  • در اتاق فرار هم ژانرهای متنوعی وجود دارد که نوع ژانر بر ویژگی های بسیاری در فضای بازی تأثیرگذار است.
  • اسکیپ روم ساعاتی پر هیجان، پر استرس، شاد و چالش برانگیز برای شما و دوستان‌تان ایجاد می‌کند.
  • طبق بررسی‌های انجام شده، افرادی که در موقعیت‌های تیمی به موفقیت گروه خود اهمیت بیشتری می‌دهند، می‌توانند کنترل بهتری بر روی حس ترس خود داشته باشند.
  • این دقیقا همون چیزیه که همه جا باید اتفاق بیفته، یعنی ترس به اندازه و منطقی و معمای عالی.

اتاق فرار انیگما با دارا بودن پرسنل آموزش دیده و حرفه‌ای، می‌تواند به راحتی بازی‌ها و سناریوها را مدیریت کند. خلق سناریوهای جذاب در کنار معماهای چالش برانگیز در اتاق فرار انیگما، هر روز این مجموعه را میان علاقه‌مندان به اتاق فرار محبوب‌تر می‌کند. اگر شما هم عاشق این بازی جذاب هستید، برای تجربه سناریوهایی که در ادامه ذکر کرده‌ایم، پا به این مجموعه بگذارید.

بنجامن بارکر یکی از آرایشگرهای معروف لندن بود که در سالهای بسیار دور با دختر و همسرش زندگی آرامی را در کنار هم سپری می کردند. قاضی ستمگری به منظور در اختیار گرفتن دختر و همسر بارکر برای او پرونده ای ساختگی ایجاد و وی را به استرالیا تبعید کرد. پس از گذشت سالها از این ماجرا، بارکر با نام سوئینی تاد مجدد به شهر محل زندگی خود برمیگردد و قصد دارد تا انتقام این ماجرا را بگیرد. به همین منظور، آرایشگاهی راه اندازی می کند و سر مشتریان خود را با تیغ میبرد و با گوشت آنها شیرنی میپزد.

داستان اتاق فرار ترسناک

آوریل سال ۱۹۸۶ بود که هسته راکتور RBMK ذوب شد و مجبور شدیم تا ۳۰ کیلومتری تمام منطقه رو تخلیه کنیم. تمام حقوق وب‌سايت متعلق به شرکت توسعه سرگرمی نوین کاوش و‌ معما (گروه سرگرمی آفلاین) است. تمامی خدمات بازی‌مگ حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و فعالیت‌های این سایت در محدوده قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. مـن یبار رفتم ترسناک بود ولی نه اونطوری دیگ که تو عکسا هست و بنظرم عکساتون کمه…. چنانچه گذرواژه خود را به یاد نمی آورید روی دکمه ارسال گذرواژه جدید کلیک کنید. دکوراسیون داخلی این اتاق مانند یک کشتی ساخته شده است که شما باید با استفاده از آن به ماجراجویی بپردازید.

اسکیپ روم ترسناک

پر طرفدار ترین ژانر اسکیپ روم بدون شک اسکیپ روم ترسناک است که دقیقا تداعی کننده فیلم های ترسناک برای شما می باشد. پس اگر به دنبال ساعاتی توام با ترس و هیجان داشته باشید به یک اتاق فرار ترسناک نیاز دارید. شما از طریق یک اسکیپ روم ترسناک در غرب تهران می توانید ذهن خود را در مواقع دلهره آور و پر استرس به چالش بکشید و از حل معما ها لذت ببرید. برایمعرفی بهترین اتاق فرارهای جنوب تهران، باید سری به شهرری بزنید. هانتد هاوس یکی از جذاب‌ترین اتاق فرار در تهران و سمت جنوب آن است.

مجموعه اسکیپ مستر در اتاق فرارهای تهران

رزرو بلیط اتاق‌های فرار این مجموعه فقط به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از رزرو بلیط این اتاق فرار حتما فیلم نفس‌کش را تماشا کنید. مجمومه تونل اسکیپ با طراحی فوق‌العاده در محدوده پونک واقع شده است. برای اطلاعت بیشتر از مجموعه اسکیپ کیوب و سوالات متداول می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید. اگر به شخصیت شرلوک هولمز علاقه‌مندید و فکر می‌کنید که می‌توانید از عهده پرونده‌های مشکوک قتل سر در آورید این اتاق فرار به‌شدت پیشنهاد می‌شود. داستان این بازی به این گونه است که شما به‌عنوان سارقان الماس وارد یک بانک فوق امنیتی می‌شوید.