خرید و قیمت چسب بتن ضد آب و با کیفیت از شورلول ایرانیان

در صورت امکان مخلوط را در برابر باد و باران و آفتاب قرار ندهید . ابتدا ماسه و سیمان را داخل مخلوط کن ریخته و به مدت یک دقیقه به هم بزنید. سپس Dezobond P-2200 ( که در صورت لزوم با آب رقیق شده است ) را اضافه نموده و به مدت 3 دقیقه اختلاط را ادامه دهید . و لایه رابط و پر استحکام برای پیوند دادن بافت قدیمی بتن با بافت جدید بتن استفاده می‌شود. بهترین روش استفاده این است که ابتدا این 2 ماده را با هم مخلوط کرده و چند دقیقه خوب هم بزنید و سپس با برس روی سطح بمالید و بعد از 10 دقیقه ثابت کنید.

پروژهای انجام شده با استفاده از چسب بتن

در تولید این محصول از سیمان اصلاح شده با الیاف نیز استفاده شده است. V554 یک محصول تک جزئی است که برای تعمیر مواضع تخریب شده بتنی استفاده می شود. چسب بتن فرکوتاپ SA6 یک واسطه چسبنده جهت اصلاح ملات های سیمانی است. SA6 برای تعمیرات و نصب سرامیک و سنگ بر روی سطوح بتنی استفاده می شود. این پودر با خاصیت چسبندگی قوی جهت آب بند کردن انواع مصالح ساختمانی بر پایه سیمان و مواد معدنی مورد استفاده است و با استاندارد ACL 503.5 R-92 , BS 6319 مطابقت دارد. این چسب مایع غلیظ، امولسیونی بر پایه پلیمرهای اصلاح شده است که برای تهیه گچ و چسب ضد آب روی بتن و گچ های قدیمی، برای ترمیم سطوح بتنی و سیمانی استفاده می شود.

بسته بندی

خرید و قیمت چسب بتن ضد آب و با کیفیت از شورلول ایرانیان

اولین و مهمترین اقدام در استفاده از چسب بتن، پاکسازی سطح است به نحوی که هر گونه گرد و غبار، روغن یا گریس و شوره زدگی باید رفع شوند. با توجه به اینکه این مرحله بسیار مهم است باید مطمئن باشید که سطح مورد نظر به خوبی تمیز شده باشد در غیر این صورت اتصال مناسب برقرار نخواهد شد. شما می توانید به کمک شستشو با فشار زیاد آب یا شات بلاستینگ خلأ یا وکیوم به سرعت و با قدرت بالا سطح مدنظرتان را تمیز کنید. با استفاده از این مواد، استحکام فشاری، قدرت چسبندگی و مقاومت شیمیایی بالا به بتن می دهند. بد نیست بدانید که از این مواد نه تنها برای اتصال لایه های مختلف بتن بلکه برای اتصال بتن و فولاد هم استفاده می کنند.

کاش های خشک را روی ملات قرار داده و با کمی حرکت چرخشی از تماس کامل آنها با ملات مطمئن شوید . وقتی کاشی ها در وضعیت نهایی قرار گرفتند به کمک یک ماله چوبی به آهستگی روی آنها ضربه بزنید . حداقل 24 ساعت زمان گیرش در نظر گرفته و آنگاه بندکشی نمایید . به خصوص اگر نصب کاشی در معرض رطوبت دائمی قرار دارد ، یا جهت نصب وسایل سنگین تزئینی توصیه می شود که از ملات سفت استفاده کنید و با فشار بر روی کاشی از جایگزینی کامل آن در ملات مطمئن شوید .

استفاده از این نوع چسب ها بسیار هزینه مقرون به صرفه ای دارند و سبب ایجاد پایداری و مقاومت فوق العاده زیاد از طریق سند زیر کلیک کنید سازه می شوند. تشکیل ملات ترمیمی جهت درزگیری ترک ها با اتصال راحت به لایه قدیمی بدون ترک خوردن و یا تبله کردن. افزودن چسب بتن سهندشیمی به ملات، تاثیری بر روی زمان گیرش آن ندارد.

  • معمولاً قسمتی که قرار است به هم متصل شود باید تمیز و عاری از چربی و گرد و غبار باشد.
  • برای خرید اینترنتی چسب بتن sa12 می‌توانید از طریق همین صفحه اقدام نمایید و سفارش خرید خود را ثبت نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان ما برای نهایی کردن سفارش با شما تماس حاصل نمایند.
  • بعد از گذشت این زمان می‌توان با استفاده از سیمان و چسب ملاتی رقیق برای نفوذ به داخل ترک ها تهیه نمود.
  • چسب بتن می تواند به نماسازی در سازه‌ های بتنی که سطح آن ها از بین رفته است، کمک کند.
  • معمولا بهترین چسب کاشی استخری از موادی مانند سیمان و مواد معدنی اصلاح شده سینتیک و افزودنی‌های خاص با مقاومت بالا در برابر آب و قدرت چسبندگی زیاد ساخته می‌شود.
  • بالابردن چسبندگی بسیار زیاد در بتن، از بارزترین ویژگی های چسب های بتنی است.