معرفی 15 مورد از بهترین پادکست های فارسی پادکست | mey

گویندگان این پادکست از دستاوردهای علمی جذاب و عجیب پرده برمی‌دارند. پس آماده‌ باشید که پس از شنیدن این پادکست فارسی، دنیای اطرافتان را جور دیگری ببینید. می‌خواهید بدانید که گذشتگان ما چه حوادث و فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشته‌اند؟ اینجا فقط و فقط تاریخ است که کمکتان می‌کند. تاریخ نه‌تنها تمام ناگفته‌ها را می‌داند، بلکه سطر به سطر و ورق به ورق آن‌ها را از بر است. روایاتی که با شنیدن آن‌ها قرار است به گذشته‌های دور و نزدیک سفر فلسفه در دانشگاه تهران و می کنیم. بسامد پادکستی در مورد موسیقی است که با پرداخت تفصیلی به تاریخ موسیقی غرب، انتشار خود را آغاز کرده و تاریخ، ساختار و سیر تحولات و تغییرات موسیقی غرب را از قرون وسطا تا دوران معاصر مرور می‌کند.

پادکست آموزش زبان انگلیسی Breaking News English

همیشه باید به دنبال راه‌های تازه و خلاقانه برای ترویج پادکستتان و جذب مخاطبان تازه باشید. یعنی علاوه بر اینکه یک پادکست ساز باشید، باید یک بازاریاب اینترنتی خوب با ایده‌های جذاب و فراوان برای تبلیغ پادکستتان باشید. یکی از بهترین راه‌ها برای تماس دائمی با شنونده و امکان ارسال بسته‌های تبلیغی برای وی، تشویق او جهت عضویت در خبرنامه‌ها است. اگر در هر قسمت پادکستتان به آدرس‌های وب، شماره‌های تلفن، آدرس‌های ایمیل و اطلاعاتی از این دست اشاره می‌کنید، سخت است که شنوندگان آنها را به خاطر بسپرند.

در رادیو تراژدی برایتان هر ماه یک زندگی و داستان تراژیک نقل خواهیم کرد. رادیو تراژدی داستان‌هایی با پایه واقعیت و برآمده از کار روزنامه‌نگاران تحقیقی را منتشر می‌سازد. پادکست‌های فارسی در حال حاضر در همان اوجی قرار دارند که زمانی وبلاگ‌های فارسی قرار داشتند. در هر اپیزود از پادکست ابدیت و یک روز شما شنونده مصاحبه حامد صرافی زاده با یکی از مهمان‌‌هایش هستید که بی شک خالی از لطف نیست و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می‌‌دهد.

  • برخی حروف مانند حرف «پ» زمانی که ادا می‌شوند، بادی از دهان همراه آن‌ها خارج می‌شود.
  • در این پادکست به معرفی کتاب های محبوب پرداخته می شود.
  • ، هنرمندی در مورد آنچه در نوشتن و تولید یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌هایش، صحبت می‌کند.
  • شما باید طبق چیزی که در متن هم اشاره شد، پادکستتون رو باید در اپل پادکست منتشر کنید.
  • باز هم برای شروع نیازی به این تهیه این ابزار ندارید اما پادکست‌هایی که بهترین کیفیت صدا را دارند معمولا از دو ابزار جانبی برای ضبط استفاده می‌کنند.
آیفون‌ها که اپلیکیشن پادکست رسمی اپل به اسم Apple Podcasts دارند. اگر خوشتان نیامد اپ‌های دیگری هست که می‌توانید نصب کنید. © تمام حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت سفرهای علی‌بابا است. نام و ایمیل من برای ارسال دیدگاه‌های بعدی ذخیره شود. صدای ما را از کهکشان راه شیری می‌شنوید ، اینجا کره‌ی زمین جایی که قلبمان می‌زند.

بهترین پادکست فارسی رادیو دور دنیا:

معرفی 15 مورد از بهترین پادکست های فارسی پادکست | mey اما برای انتشار پادکست یا متن آن در جاهای دیگر باید ایمیل بزنید و اجازه بگیرید. چند پادکست پیشنهادی چنل بی برای برداشتن گام‌های کوچک به سوی تغییراتی که ناممکن به نظر می‌رسند و اپیزودهایی که ذهن ما را به جایی فراتر از دنیای آشنا و محدود خود می‌برد. رادیو مرز یک پادکست 26 اپیزودی است که خانم مرضیه تولید کننده آن است و برای تمامی اقشار این جامعه می‌تواند به اندازه‌ای مفید باشد. به قول خود علیرضا بنیجانی شاید تاریخ دوست نداشتنی‌ترین درس و چیز بر روی این کره باشد، اما به نظر من همین درسی که شاید به نظر خیلی از افراد دوست نداشتنی باشد تمام آینده ما را در بر خواهد گرفت. این پادکست نیز برای علاقه‌مندان به تاریخ بسیار جذاب است. ساخت پادکست پاددارو پس از شیوع و همه گیر شدن ویروس کرونا برای آرش کلانتر جدی شد و تا پیش از آن تنها ایده‌‌ای در ذهن او بود.

تجهیزات تولید محتوا + لیست قیمت به روز