قیمت شیرآلات صنعتی + انواع ولو 20 روز ضمانت بازگشت چشم انداز صنعت بین الملل | کسری سارانقیمت شیرآلات صنعتی + انواع ولو 20 روز ضمانت بازگشت چشم انداز صنعت بین الملل | کسری ساران

شیر صنعتی پروانه ای خود را دارند. در ادامه ۱۰ مدل از پرکاربردترین شیرهای صنعتی را به شما معرفی می‌کنیم. احتمالا بيشتر افراد بارها از انوتع خانگی چک ولو برای باز و بسته کردن جریان گاز در منازل مسکونی خود استفاده کرده اند. از این شیرها در صنعت جهت جلوگیری از بازگشت جریان گاز یا مایع استفاده می شود که معمولا بر روی لوله خروجی تلمبه می­گذارند.

  • متناسب بودن تعداد دور دسته شیر با حجم مجرای خروجی سیال کار تنظیم مقدار جریان را با دست آسان می سازد .
  • این شیرها معمولاً به دو دسته اصلی متال-سیت (نشیمنگاه فلزی) و سافت-سیت (نشیمنگاه نرم) تقسیم می‌شوند.
  • به همين علت اگر در محلي قرار دارد و مي‌خواهيم جريان را درمسير مخالف عادي خود عبور دهيم بايستي اين شير را برعكس نمائيم.
  • فشار بیان شده در جدول شماره 2 همان حداکثر فشار کاری مجاز (MAWP) متریال در دما مشخص شده می باشد.
  • طی این سالها پایپ کالا هدف خود را اطلاع رسانی صادقانه قیمت و فروش شفاف اقلام قرار داده و تا به حالا موفق بوده بیش از 100 ها پروژه ساختمانی و صنعتی را با بهترین پشتیبانی پوشش دهد.

شیر‌های سماوی نیز نوعی از شیرآلات صنعتی هستند که مکانیزم باز و بسته شدن آن‌ها شبیه شیر توپی است. به خاطر انتهای مخروطی شکل این شیر‌ها، به آن‌ها شیر سماوی گفته می‌شود. این نوع آب‌بندی بسیار دقیق بوده و معمولاً توسط استانداردها هیچ مقداری از نشتی در این نوع شیرها مجاز نمی‌باشد. از مزایای آن دقت آب‌بندی و نداشتن نشتی به اندازه حتی یک قطره (که در اصطلاح Bubble-tight یا Leak-free نیز خوانده می‌شود) می‌باشد.

شیرآلات صنعتی چند نوع هستند؟

شیر تخلیه در دیگ های بخار قرار داده می شوند تا از طریق آنها، رسوب و دیگر ناخالصی ها تخلیه شوند. این شیر های تخلیه دارای قابلیت تخلیه سریع بخار، آب و روغن در حرارت و فشار بالا می باشد. شیر تخلیه به عنوان یک تنظیم کننده دما و فشار کاربرد بسیاری در پالایشگاه ها ، پتروشیمی ها و صنایع سبک و سنگین دارد. به این نوع، شیرهای جریان اضافی، چک کننده سرعت، دستگاه بستن جریان در مواقع اضطراری و… در سیستم اینچی، این ابزار بر اساس کلاس کاری 150، 300، 600، 900، 1500 و 2500 PSI ساخته می‌شوند.

استاندارد   API 598

به همین منظور، باید در دو شیر هم سایز، قطر اِستم (شفت) شیر بشقابی بزرگتر از قطر اِستم (شفت) شیر دروازه ای باشد. به این صورت که جریان از قسمت پایین سیت وارد و از قسمت بالای سیت خارج می شود. در این شیرها اپراتور از طریق Hand Wheel یا Hand Lever یا ادواتی شبیه آن اقدام به باز و بسته نمودن شیر می کند. متال سیت ها، دارای نشتی مجاز می باشند ولی میزان نشتی مجاز در سافت سیت ها، صفر می باشد. در مورد عملگرهای غیر دستی یا اتوماتیک و انواع آن ها به طور مفصل در بخش 5-8 صحبت خواهیم کرد. در واقع عملگرها یک دستگاه یا مکانیزمی هستند که شیر را از بیرون کنترل می کنند.

شیر بشقابی

در نتیجه ورودی و تنظیم آن، شیر ممکن است دقیقاً در موقعیت و کنترل قرار گیرد تا نیازهای مختلف را برآورده کند. این شیرها مقرون به صرفه و کار با آن ها ساده هستند و آنها را برای انواع کاربردهای صنعتی ایده آل می کند. آنها را از تامین کنندگان قابل اعتماد شیر گاز برای راه حل های نوآورانه متناسب با نیازهای خود تهیه کنید. شیر پینچ اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از رسانه ها از سوراخ آن عبور کنند. شیرآلات برای جداسازی محیط از آلودگی با استفاده از آستین های لاستیکی انعطاف پذیر در داخل آنها طراحی شده اند. دوغاب ها و کالاهای گرانولی مانند ماسه، سیمان، شن، الیاف نساجی، زغال چوب، پودر، گلوله، براده، قطعات شیشه و غیره با شیرهای پینچ سازگاری بالایی دارند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار