انگشتر مردانه | hsaatchi

انگشتر مردانه | hsaatchi

فروشگاه اسدی با بیش از 50 سال سابقه، تجربه و اعتبار در شهر مشهد (بازار رضا) در سال 1398 اقدام به راه اندازی فروشگاه آنلاین خود با عنوان جواهرمال کرد. وجه تمایز جواهرمال وجود کارشناس گوهرشناسی، اخذ مدارک تخصصی و مجوزهای مربوطه نسبت به سایر فروشگاه های معمولی است. تمامی حقوق این فروشگاه برای مجموعه «خاص باکس» محفوظ است. برای عضویت در خبرنامه اینترنتی وبسایت پارس جواهر لطفا ایمیل خود را وارد نمایید. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد.

  • انگشتر مردانه استیل یا تیتانیوم نیز می توانند به اندازه نمونه های بسیار گرانقیمت خود، مفید واقع شوند و شما را به فردی خاص با استایلی منحصر به فرد جواهرات هاتف ساعتچی تبدیل کنند.
  • این مواد بر اثر انرژی ای که هسته زمین از خود ساطع می‌کند و فعل و انفعالات مواد مذاب، تبدیل به سنگ های متفاوتی می‌شوند.
  • اگر تصور می‌کنید استرس زیادی دارید و یا به سرعت درگیر اضطراب می‌شوید، عقیق در دست کنید.
  • را تمیز کنیم؟ تمیز کردن و نحوه استفاده از عقیق، باید طبق اصول باشد تا آسیبی به آن وارد نشود.
  • امکان حکاکی و تغییر دیگر ویژگی‌های ظاهری نیز برای شما فراهم خواهد بود.

طولی که از قسمت قبل بدست امده است را با جدول زیر مقایسه کنید و سایز انگشترتان را پیدا کنید. یک نوار کاغذی را دور انگشتی که می‌خواهید انگشترتان را در آن بیندازید، بپیچید؛ وقتی انتهای یک طرف نوار کاغذی روی طرف دیگر آن قرار گرفت، آن نقطه را علامت بزنید. نوار کاغذی را از دور دست‌تان باز کنید و با یک خط‌کش طول آن را اندازه بگیرید. برای انگشتر نگین‌دار، حتما به این موضوع دقت کنید که وزن نگین آن‌ها کسر شده است یا نه. همچینین اگر مدلی که دوست دارید را برای خرید پیدا نکرده‌اید، عکس طرح موردنظرتان را برای ما بفرستید تا دیجی‌زرگر به راحتی و به صورت سفارشی آن را در اختیار شما قرار دهد. انگشتر بسیار زیبا وبا کیفیت عالی واقعا مثل خود عکس بود،برای همسرم خرید کردم ایشان هم بسیار راضی بودند.

انگشتر نقره در نجف شفاف طرح سلطنتی مردانه – کد 50572

فروشگاه لوکس گلامور انواع حلقه مردانه اسپرت و استیل را با بالاترین کیفیت برای مشتریان عزیز مهیا کرده است. سنگ‌های بسیاری در ساخت انگشتر مردانه استفاده می‌شوند که هر کدام خواص متفاوتی دارند و باورهای گوناگونی نسبت به آنها وجود دارد. سنگ عقیق به دلیل تنوع رنگی، یکی از پر کاربردترین سنگ‌هاست؛ سنگ عقیق آتشی یا همان قهوه‌ای، سنگ عقیق خزه‌ای، سنگین عقیق توری آبی و … سنگ عقیق ثبات و پایداری را با خود به همراه دارد و برای رهایی از سردرگمی و آشفتگی توصیه می‌شود. جهت خرید انگشتر نقره مردانه و زنانه روی عکس محصول انتخابی کلیک کرده و خرید انگشتر را به آسانی انجام دهید. ازجمله خاص‌ترین محصولات این بخش می‌توان به انگشتر طلا مردانه یاقوت قرمز و برلیان طرح رولکس اشاره کرد که بخش‌های رزگلد در یک هماهنگی خاص با نگین یاقوت قرمز هستند.

قیمت انواع انگشتر مردانه نقره

اعتبار و اطمینانی که یک فروشگاه با سابقه و فعال و پاسخگو دارد می‌تواند تمام موارد دیگر را تحت الشعاع قرار دهد. مورد سوم نیز توجه به رکاب انگشتر است مثلا اگر قرار است انگشتر عقیق بخرید باید در کنار نگین حتما رکابی سالم و با عیار نقره بالا برای شما ارسال گردد. در واقع در مبحث خرید انگشتر مردانه هم نگین هم رکاب باید بهترین کیفیت را داشته و ترجیحا ضمانت اصالت و سلامت داشته باشند.خرید اینترنتی انگشتر مردانه از خاص باکس شامل تمام شرایط بالا خواهد شد. ضمنا توجه داشته باشید به طور کلی خرید از سایت به علت وجود نماد اعتماد الکترونیکی، مجوز سازمان ارشاد، مجوزهای مرتبط با کسب و کار‌های مجازی و داشتن درگاه‌های بانکی مطمئن به مراتب مطمئن تر و ایمن تر از شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. ضمنا موجودی تمام انگشترهای نقره مردانه در این صفحه بروز است و قیمت انگشتر نقره مردانه معتبر میباشد در نتیحه برای خرید انگشتر نقره مردانه حتی انگشتر مردانه خاص نیازی به استعلام تلفنی نمیباشد. در این صفحه هم انگشتر مردانه نقره ارزان و هم انگشتر مردانه لوکس یافت میشود.