پیش فروش سایپا ویژه عید فطر 1403 با 4 خودرو + شرایط و قیمت مجله همراه مکانیک | kamapress

برای خرید محصولات سایپا به صورت اقساط، نیاز به پرداخت یک مبلغ به‌عنوان پیش پرداخت وجود دارد. مابقی مبلغ به صورت ماهانه و بر اساس شرایط تعیین شده توسط مرکز فروش تعیین می‌شود. بنابراین مشتریانی که تمایل به خرید اقساطی سایپا دارند و قادر به پرداخت اقساط ماهانه هستند، می‌توانند در این طرح‌ها شرکت کنند و خودرو مورد نظر را  خریداری کنند. برای استفاده از طرح خرید اقساطی سایپا، شما باید مدارک مورد نیاز را تکمیل کنید و درخواست خود را به  دفتر فروش مراکز معتبری مانند سایا خودرو ارائه کنید.

قیمت خودرو سایپا در سال 1399

پیش فروش سایپا ویژه عید فطر 1403 با 4 خودرو + شرایط و قیمت مجله همراه مکانیک | kamapress

اگر شما ساکن یک شهرستان هستید و تمایل به خرید اقساطی خودرو دارید، با مشاوران سایا فروش اقساطی سایپا 1409 خودرو تماس بگیرید. آن‌ها می‌توانند شما را از فرصت‌های خرید محصولات سایپا با قیمت مناسب در شهرستان‌تان مطلع کنند. برای شروع، کافی است تا یک قرار ملاقات ترتیب داده و مدارک مورد نیاز را تهیه کنید. خرید قسطی محصولات سایپا، انتخابی مناسب برای افرادی است که به دلایل مختلف نمی‌توانند خودرو را به صورت نقدی خریداری کنند؛ این روش جذابیت‌های خود را دارد. از آنجا که شرکت‌های فروش اقساطی خودرو به عنوان واسطه‌های معتبر عمل می‌کنند، به عنوان یک راه‌حل مناسب برای ماشین‌دار شدن شناخته می‌شوند.

  • خرید نقدی یک امتیاز بزرگ است زیرا بلافاصله پس از خرید، خودرو به نام خریدار شده و به ازای این کار تنها مبلغ اصلی خودرو را پرداخت می­کند.
  • گفتنی شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.
  • خرید قسطی محصولات سایپا، انتخابی مناسب برای افرادی است که به دلایل مختلف نمی‌توانند خودرو را به صورت نقدی خریداری کنند؛ این روش جذابیت‌های خود را دارد.
  • به‌عبارتی خودروساز ایرانی بخش قابل توجهی از مشتریان بالقوه خود که با مشکل تامین مالی برای پرداخت یکباره مبلغ تمام شده خودرو مواجه هستند را نادیده می‌گیرد.
  • البته لازم به ذکر است که جنس متریال به کار برده شده در این محصول چندان با کیفیت و مرغوب نمی باشند بنابراین اگر به این مورد اهمیت ویژه ای می دهید، شاهین نمی تواند رضایت کامل شما را به دست آورد.
4 – امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به‌صورت وکالتی وجود ندارد. ۴ – امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد. قیمت‌های جدول فوق، با احتساب هزینه‌های جانبی (مالیات، عوارض، شماره گذاری، بیمه و …) بوده و همان قیمتی است که مصرف کننده نهایی باید پرداخت کند. 4 – امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

ترمز کمکی، اتولایت، مانیتور لمسی، دوربین عقب، شیشه دودی، سنسور فشار باد لاستیک TPMS و … این خودرو را در رتبه برتر قرار داده­اند. اگر شما هم جذب خودروی ساینا g فول آپشن سایپا شده ­اید، کافیست از طریق فروش اقساطی ساینا g اقدام به خرید نمایید. آنچه که این خودرو را برای کاربران محبوب کرده ­است، علاوه بر فروش اقساطی تیبا 2، وجود ایمنی بالاتر و استفاده از فولاد ضخیم­ تر می­باشد. البته تیبا 2 تفاوت­های زیادی از نظر فنی با تیبا ندارد تنها می­توان به تفاوت­های ظاهری محدودی از جمله رینگ­های جدید، هاچبک و … اشاره کرد. متقاضی ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی باید طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

علاوه بر این پیش‌فروش نوروزی 3 محصول شرکت سایپا از پنجشنبه هفته جاری به صورت اینترنتی فعال خواهد شد. 2 – حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می‌باشند. فروش اقساطی کلوت اتوماتیک ویژه عید سعید فطر از فردا شنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد. علاوه بر این پیش فروش نوروزی ۳ محصول شرکت سایپا از پنجشنبه هفته جاری به صورت اینترنتی فعال خواهد شد. ۲ – حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می‌باشند.

شرایط جدید واردات خودرو