تلویزیون شهری و تابلو روان قیمت تلویزیون شهری و داخل سالن | asilight

تبلیغات محیطی روی ساختمان ها، مدل های گوناگون نورپردازی ها، آگهی های تصویری و نوشتاری در بزرگراه ها و معابر قسمتی از زیبایی های شهری به حساب می آید. در حال حاضر تلویزیون های عظیم شهری سریعا در تبلیغات شهری در دنیا مورد قبول واقع شده اند و علت آن اثرگذاری با سرعت زیاد بر مخاطبان می باشد. میباشد ماژول ها نیز طبق کیفیت ساخت،انواع LED یا SMD ویا 3in1 ، دات پیچ قیمت گذاری میشود به فاصله بین پیکسل ها در ماژول ، دات پیچ Dot Pitch گفته می شود . دات پیچ بر حسب میلی متر اندازه گیری می شود و نشان دهنده فاصله مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور است . دات پیچ با حرف P و به دنبال آن عدد فاصله بر حسب میلی متر نشان داده می شود . به عنوان مثال P12 نشان دهنده این است که فاصله مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور 12mm است.

تلویزیون شهری پروژه فروشگاه دلفین

مثلا امکانات متنوع این تجهیزات و یا عواملی که هریک نقش بسزایی در کیفیت و وضوح تصاویر پخش شده دارند؛ مواردی هستند که باید به تلویزیون شهری خریدار یادآوری شود. P13 فول کالر نرمال تلویزیون شهری P13 بسیاری از مشتریان ما به دنبال تابلوهایی هستند که علاوه بر قیمت مناسب، امکان پخش فیلم و تیزر را هم داشته باشد. اگر شما هم به دنبال همچین تابلویی هستید تابلوی ال ای دی P13 برای شما مناسب است. این تابلوها با تراکم 5625 پیکسل بر متر مربع و همچنین ماژول ضد آب، برای فضای بیرونی بسیا … طراحی و ساخت انواع تابلو های led ( تابلو روان ، تابلو ال ای دی ثابت با متن و طراحی… تلویزیون شهری با گارانتی و خدمات پس از فروش ارسال به سراسر ایران با تضمین قیمت و کیفیت ساخت تابلو های مناسب مناطق شرجی با تضمین جهت…

  • یکی از موضوعاتی که در طراحی ساخت تلویزیون شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است مسئله امنیت آن میباشد که بتواند هم از نظر قطعات سخت افزاری و هم نرم افزاری آن را پوشش دهد.
  • مطمئن باشید تحقیق بیشتر در رابطه با خرید تلویزیون شهری می‌تواند باعث افزیش کیفیت شده و درصد اطمینان را افزایش خواهد داد.
  • به طور کلی قیمت تلویزیون های شهری بر اساس کیفیت قطعات و نوع ساخت این نمایشگر ها تعیین می گردند.
  • اکیدا توصیه می‌کنیم که اهمیت ایمنی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تلویزیون شهری را دست کم نگیرید.
  • شرایط اقساط به این صورت است که ابتدا ۵۰% از مبلغ تلویزیون شهری را می‌پردازید سپس مابقی را به صورت چهار فقره چک در مدت زمان ۴ ماه تسویه می‌کنید.
تلویزیون شهری و تابلو روان قیمت تلویزیون شهری و داخل سالن | asilight

لذا با توجه به مدت زمان طولانی برای نصب و راه اندازی و جمع آوری تلویزیون شهری رنتال و اجاره ای ،تلویزیون شهری سیار با امکانات بسیار معرفی و ارائه گردید. برای اینکه تلویزیون شهری روشن شود و تصاویر را نمایش دهد نیاز به یک منبع تغذیه دارد. زیرا اگر برق مورد نیاز یک ماژول تامین نشود ممکن است LEDها دچار سوختگی شوند و قسمت‌هایی از پنل تلویزیون دچار نقص شود. همانطور که در بالا اشاره شد یک ماژول SMD از قرارگیری LEDها در کنار یکدیگر شکل می‌گیرد. فاصله بین این LED ها بر حسب میلی‌متر تعیین می‌شود که اصطلاحا به آن دات پیچ گفته می‌شود. در یک ماژول شاهد انواع واشرها برای آب بندی و جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ماژول هستیم.

نکته طلایی در تلویزیون‌های شهری

در ورزشگاه ها و استادیوم ها نیز برای پخش تبلیغات در اطراف زمین و همچنین پخش مسابقات و نمایش نتیجه می توان از تلویزیون های شهری فضای خارج استفاده کرد. تلویزیون های شهری یکی از ابزارهای مؤثر در تبلیغات محیطی است که، می‌تواند روی موفقیت یک کسب و کار اثر زیادی بگذارد. در واقع این تقسیم بندی بر مبنای ضد آب بودن و نبودن تلویزیون شهری صورت می گیرد. بنابراین مهمترین تفاوت نمایشگرها outdoor با نمایشگر هایIndoor در این است که تلویزیون هایOutdoor بطور کامل ضد آب می باشند‌.

گفتیم که با خرید تلویزیون شهری می‌توانید تبلیغات و تیزرهای مربوط به کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن نمایش دهید. باید این را بدانید که برای خرید این نوع از تلویزیون نکات مهم مختلفی وجود دارد. تا به حال نام تلویزیون شهری به گوشتان خورده است؟ حتما تبلیغاتی که در سطح شهر به صورت ویدئو نمایش داده می‌شوند توجه شما را نیز جلب کرده است. می‌دانید که این روزها هیج کسب و کاری بدون تبلیغات مناسب نمی‌تواند به چیزی که می‌خواهد دست پیدا کند. تنوع ماژول led با اسکن های مختلف، همچنین موارد استفاده متنوع باعث شده که انتخاب یک کنترل مناسب کمی پیچیده باشد اما اینطور نیست.