پمپ هیدرولیک لیفتراک | توکو لیفتراک

مقاومت برای عبور سیال از طریق شیلنگ‌ها و اتصالات روی اجزای مختلف که از طریق فشار هیدرولیک تغذیه می‌شوند. پمپ فشاری را ایجاد می‌کند که سیال را از طریق سیستم هیدرولیک‌ لیفتراک حرکت می‌دهد. اگر از لیفتراک‌دیزلی و لیفتراک‌دوگانه سوز استفاده می‌کنید پمپ به صورت مستقیم به موتور متصل می‌شود و در طول زمانی که موتور روشن باشد پمپ کار می کند. اگر لیفتراک برقی باشد در تمام مدت پمپ کار نم‌یکند بلکه این مدل لیفتراک‌ها دارای یک میکروسوئیچ هستند و زمانی که اهرم شیر کنترل توسط اپراتور استفاده شود کار می‌کند. توسط پمپ های هیدرولیک میتوان نیروی مکانیکی را تبدیل به قدرت سیال تحت فشار نمود.

لوازم یدکی ماکسیما پیکاپ رونیز ریچ تیانا قشقایی پاترول

البته، ظرفیت بار دقیق بر اساس اندازه لیفتراک، مدل و سایر متغیرها متفاوت خواهد بود. لیفتراک، وسیله ای مکانیکی-برقی است که برای جابه جایی لوازم و قطعات در انبارها و شرکتها به خاطر کوچک… یکی از این قطعه های هیدرولیکی، جک های آنها هستند که با استفاده از آن ها، لیفتراک می تواند بار ها و مواد موجود در سوله ها را جابجا کند، و یا برای ذخیره فضا روی یکدیگر قرار دهد. ماشین لیفتراک از بخش های گوناگونی تشکیل شده است و بسیاری از بخش های این ماشین با استفاده از قطعات هیدرولیکی فعالیت می کنند و در صورتی که هر بخش هیدرولیکی آسیب ببیند، نیاز است که تعویض شود. اولین و قدیمی ترین فروشگاه تخصصی و تنها توزیع کننده قطعات اصلی موتوری و بدنه فوتون ساوانا و فوتون پیکاپ تونلند دوکابین دیزل و بنزین در ایران
با … استفاده از پمپ های هیدرولیک برای قسمت فرمان ماشین لیفتراک نقش مهمی بر روی راندمان کاری اپراتور ایفا می کند.

قطعات هیدرولیک لیفتراک؛ چدن بالابر پمپ هیدرولیکی جک 2 4 تن

آنها فشار لازم را برای حرکت سیال هیدرولیک از طریق سیستم و حرکت پیستون ها به بالا و پایین تامین می کنند. پمپ هیدرولیک لیفتراک هایستر اغلب برای حرکت در یک جهت طراحی شده است. حرکت آن از جهات مختلفی بررسی شده و در جهت حرکت عقربه‌های ساعت تنظیم شده است. چپگرد یا راستگرد بودن این قطعات از مشخصه‌های مهم آن به شمار می‌رود. در این زمینه قوانین بسیاری رعایت می‌شوند که آشنایی با آنها برای شناخت بهتر و دقیق‌تر این محصولات از اهمیت بسیار بالا و زیادی برخوردار است.

  • بیشترین قطعات لیفتراک کوماتسو اورجینال در اختیار نمایندگی ها قرار میگیرد تا به مشتری عرضه کنند و در حال حاضر نیز بیشتر مشتریان خرید خود را از این نمایندگی ها انجام میدهند.
  • اگر لیفتراک دارای موتور باشد مثل لیفتراک های دیزلی و دوگانه سوز (بنزینی-گازی) ، پمپ به طور مستقیم به موتور لیفتراک  متصل می شود و تمام زمان روشن بودن لیفتراک این پمپ نیز در حال فعالیت می باشد.
  • انواع سیالات مورد استفاده در فشار هیدرولیک لیفتراک شامل سیالات پایه آب، سیالات نفتی و سیالات مصنوعی می‌باشد.
  • یکی دیگر از بخش های مهم سیستم، مسیر بازگشت است، که دارای فیلتر می باشد.
برای خرید پمپ هیدرولیک لیفتراک هایستر با کیفیت می‌توانید از کارشناسان و متخصصان متبحر کمک بگیرید. کیفیت هر یک از اجزای به کار رفته در این پمپ‌ها یک اصل اساسی است و باید در حین خرید به این مسئله توجه وافری داشته باشید. برای این منظور باید انواع اصل و اورجینال این محصولات را از مدل‌های غیراصلی تشخیص دهید. این محصولات در مدل‌های مختلفی تولید شده و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی با واردات انواع قطهات لیفتراک در برند های کوماتسو هایستر تویوتن سهند سپاهان و … از شرکت های مرجع به عنوان یک مرکز معتبر برای خرید انواع قطعات لیفتراک میباشد.

ALLISON TRANSMISSION.ir فروشگاه مرکزی الیسون ایران

پمپ هیدرولیک لیفتراک | توکو لیفتراک

در صورت وجود هرگونه مشکل در عملکرد فرمان لیفتراک، ابتدا باید پمپ فرمان لیفتراک را بررسی کرد. باید مایع هیدرولیک هر از چند گاهی تعویض شود، اگر این کار صورت نگیرد، روغن کثیف می شود. اگر روغن هیدرولیک در پمپ هیدرولیک لیفتراک کافی نباشد و یا شیلنگ ها پاره و اندازه آن اشتباه باشد، جریان روغن به خوبی انجام نمی شود و همین امر طرز کار پمپ هیدرولیک لیفتراک را با مشکل مواجه می کند. اگر به دنبال خرید لوازم یدکی لیفتراک هستید مطمئنا می‌توانید لوازم خود را از سایت توکو لیفتراک با قسمت مناسب و کیفیتی مرغوب تهیه کنید.