آموزش ICDL کلاس icdl + دوره ای سی دی ال دوره icdl فنی و حرفه ای | آموزشگاه آپادانا تبریز

دوره ICDL دوره ایی برای تمامی اقشار جامعه می باشد از قبیل کاربران خانگی و شرکتی، کارفرمایان و همچنین تمامی رنجهای سنی را دربر میگردد. در این قسمت 2 فایل مهم که به صورت رایگان عرضه شده اند در خصوص میانبر های ویندوز را برای شما به اشتراک میگذارم. در این قسمت شما با تفاوت ، مزایا و معایب مدل های intel , amd آشنا میشوید و میفهمید کدوم به صرفه تر برای خرید است. در این قسمت مروری بر گذشته میکنیم و چیز هایی که یاد گرفتید را دوره میکنیم. در این قسمت سایتی را معرفی میکنیم که در آن میتوانید تایپ ده انگشتی را به راحتی یاد بگیرید. در این قسمت با ابزار های default program , Desktop gadgets , device manager , display , و روش دو مانیتور کردن کامپیوتر صحبت میشود.

امتیاز دهی کاربران به دوره

آموزش ICDL کلاس icdl + دوره ای سی دی ال دوره icdl فنی و حرفه ای | آموزشگاه آپادانا تبریز

میزان پذیرش مدرک ICDL در کشورهای مختلف، به طور روز افزونی در حال رشد است و در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکتها، این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارتهای کامپیوتری میدانند. مدرک ICDL معتبر، که همان مدرک رسمی ICDL سازمان فنی و حرفه ای کشور است. بعد از ترجمه رسمی (ترجمه شده در دفاتر دارالترجمه که دارای مهر وزارت خارجه باشد) در سراسر جهان اعتبار بین المللی و قانونی دارد. از طرف دیگر، همانگونه که پیشتر گفته شد، در کلاس آموزش ICDL مهارت های هفتگانه آموزش داده می شود. لازم به ذکر است که محتواهای آموزشی به دوبخش مقدماتی و پیشرفته تقسیم می شود.

  • شخصی که دوره ICDL مقدماتی را پشت سر می گذارد ، به نوعی پایه و زیر بنای اصولی برای آموزش نرم افزارهای تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی خود را فراهم می آورد.
  • این از اصول اولیه مانند نحوه تغییر فونت، سبک و یا اندازه متن تا نحوه ایجاد تنظیمات دقیق برای مجموعه مورد نیازتان، به عنوان مثال، افزودن لینک‌ها به کارتان متفاوت است.
  • سازماندهی اطلاعات باعث می شود تا تحلیل گران و سایر کاربران بتوانند اطلاعات را با افزودن و یا تغییر دادن آنها، داده های مورد نظر را ساده‌تر کند.
  • گواهینامه ICDL فنی و حرفه ای امکان و تسهیلات آموزش انعطاف پذیر را فراهم می کند.

اخذ مدرک icdl در آموزشگاه ICDL با مدرک فنی و حرفه‌ای نشان دهنده این است که فرد توانایی‌های اصلی و مهارت‌های پایه کار با کامپیوتر را دارد. آموزشگاه کامپیوتر پایا دارای مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه‌ای کشور میباشد و سالهاست که در زمینه برگزاری دوره‌های آموزش ICDL با مدرک فنی و حرفه ای در کوتاهترین زمان فعالیت دارد. این دوره زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و با استفاده از اساتید مجرب و با سابقه  در محیطی کاملاً آموزشی که مورد تایید این سازمان می باشد برگزار می شود. کارجویان پس از گذراندن و اتمام دوره آموزشی که شامل مهارتهای هفتگانه (مبانی- ویندوز- اینترنت- ورد- اکسل- پاورپوینت – اکسس) می باشد و سپس با شرکت در آزمونهای تئوری و عملی گواهینامه ICDL  را دریافت خواهند کرد. دوره های اموزش کامپیوتر فنی حرفه ای (icdl) در اموزشگاه علم پرور در سه نوع کلاس عمومی، نیمه خصوصی و خصوصی برگزار می شود و قیمت کلاس های icdl بر اساس نوع کلاس متفاوت می باشد. هزینه دوره icdl فنی حرفه ای هر سال توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور تصویب شده و به آموزشگاه های فنی و حرفه ای اعلام می گردد.

از امتیازات و برتری های آموزشگاه ICDL آریا تهران این است که، این مجموعه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار است. به همین جهت علاوه بر دریافت مدرک فنی حرفه ای دوره ای سی دی ال، به تمام فراگیران دوره های آی سی دی ال ، بعد از گذرندان کامل دوره، مدرک داخلی معتبر و قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف تقدیم می نماید. مدرک ICDL گواهینامه‌ای است بین المللی که در سراسر جهان اعتبار قانونی دارد.

مزایای گذراندن دوره آی سی دی ال در مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد(دوره ICDL چیست؟-کلاس ICDL چیست؟)

شرکت مایکروسافت نرم‌ افزار Word را در سال 1983 راه‌اندازی کرد و از همان اوایل استارت نرم‌ افزار بارها مورد بازنگری قرار گرفت. نرم‌ افزار Word برای سیستم عامل های ویندوز، اپل، اندروید در دسترس است. هدف این دوره بالابردن سطح اطلاعاتی اقشار جامعه در زمینه علوم کامپیوتر و افزایش قابلیت استفاده کاربران از کامپیوتر می باشد. آموزش نیروی کاری آشنا با مهارت های هفتگانه کامپیوتر موجب بالابردن بازدهی شغلی اشخاص گردیده و در نتیجه امکان سرمایه گذاری مطمئن کارفرما در حوزه IT را فراهم می نماید. ثبت نام در کلاس آموزش ICDL سازمان فنی و حرفه ای توسط آموزشگاه های دارای مجوز فنی و حرفه ای انجام می پذیرد و اطلاعات بیشتر در این مقاله ارائه شده است. برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام دوره آموزش ICDL و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره آن، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید.

مهارتهای هفتگانه دوره ICDL چیست؟