صرافی کوینکس Exchange Coinex -ایران ارز دیجیتال

با توجه به نوع گوشی خود، نسخه اندروید یا «ios» برنامه «Google Authenticator» بارگیری و نصب کنید. با توجه به نوع قرارداد ماکزیمم میزان لوریج متفاوت است. هزینه برداشت برای جفت ارزها متفاوت است و در سایت شرکت قابل مشاهده است. جهت یادآوری: آماری که از سایت الکسا در بالا مشاهده نمودید آماری است که قبل از تحریم شدن صرافی کوینکس به دست آمده است. به وبسایت «coinex.com» بروید، وارد حسابتان شوید و از منوی «Account» در گوشه بالا سمت راست، روی بخش «تنظیمات حساب» کلیک کنید. برای این کار وارد سایت شده، سپس در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی گزینه «Sign In» یا «ورود به سیستم» کلیک کنید. پس از وارد کردن حساب ایمیل یا شماره موبایلی که با آن در سایت ثبتنام کردید و نوشتن رمز عبورتان روی دکمه «ورود به سیستم» کلیک کنید. اگر هنوز در این صرافی حساب کاربری ندارید، می توانید با استفاده از آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس اقدام به افتتاح حساب نمایید.

به جز استفاده از این استخر استخراج برای ماینینگ ارزهای دیجیتال می توانید از بخش استخراج ابری آن نیز استفاده کنید. اکثرا ، ارزهای بسیارسودآور هستند که میتوانید روی آنها متمرکز شوید . چهار سال پیش بود که صرافی بیترکس به کاربران ایرانی اجازه میداد با مدارک ایرانی احراز هویت کنند. ترید کریپتو: صرافی CoinEx با پشتیبانی از موتور تطبیق پرسرعت اختصاصی، کوین ها و توکن های انتخابی بیشتری را فهرست میکند و تجربه بهتری به کاربر میدهد، همچنین تجارت مارجین را برای خدمت به کاربران بیشتر در سطح جهانی معرفی میکند. صرافی کوینکس چگونه کار میکند؟ اگر در ابتدای کار جفت ارز USDT/CET انتخاب ما بوده است. از این پس هر گاه ایمیلی از طریق کوینکس برای شما ارسال شود حاوی این کد به رنگ طلایی خواهد بود، هر ایمیلی این کد را نداشته باشد از طرف کوینکس ارسال نشده و فیشینگ است.

در صفحه اصلی صرافی کوینکس ارزهای رمزنگاری لیست شده اند، با کلیک بر روی نمادی در سمت راست ارز، می توان جفت ارزهای گوناگونی که برای این ارز وجود دارد را مشاهده نمود. CoinEx فقط از روش های واریز و برداشت فقط از ارزهای دیجیتال پشتیبانی میکنند، ادعا میشود که سپرده ها آنی هستند. ViaWallet یکی از محصولاتی است که توسط CoinEx برای ارائه یک سیستم داخلی برای تمام نیازهای کاربر عرضه شده است. این الگوریتم تجارت را منعطف تر نسبت به روش های تراکنش سنتی میکند، و به کاربران یک رابط عملیاتی بسیار کاربردی، ساده و با کاربری آسان صرافی coinex ارائه میدهد. علاوه بر این مبلغ کارمزدها در این بستر معاملاتی بسیار منصفانه و شفاف تعیین میشود. زیرا صرافی کوینکس با توجه به قیمت بازار در آن زمان، قیمت را تعیین کرده و به سرعت سفارش شما را به خریدار و یا فروشنده ای مرتبط می کند.

به دست آمده است.

این صرافی انگیزه های مختلفی برای معاملات ارزهای دیجیتال با حجم بالا و همچنین برای مبتدیان از طریق یک رابط کاربری جذاب و آسان دارد. این پلتفرم دارای گزینه KYC است، اما برای شروع معاملاتی با حجم کم و آشنایی با سیستم معاملاتی CoinEx یک ضرورت مطلق نیست. ViaWallet یک کیف پول دیجیتال است که توسط صرافی CoinEx ساخته شده و با برخی از بالاترین استانداردهای ایمنی مهندسی سازی شده است. دقت داشته باشید این رمز عبور جهت ورود به صرافی بوده و در آن نیاز است حتما از اعداد، حروف کوچک و حروف بزرگ انگلیسی استفاده شود تا سایر افراد نتوانند آن را به راحتی حدس بزنند.

سایر کاربران واجد شرایط به نسبت حجم معاملاتشان سهمی از استخر جایزه به ارزش ۱۰،۰۰۰ دلار توکن HAKA دریافت خواهند کرد. با این حال، این سپردهها همیشه از کارت های اعتباری پشتیبانی نمیکنند، در این صورت کاربران باید سایر دارایی های دیجیتالی را با استفاده از دارایی های فیات خریداری کنند و سپس آنها را با ارز دیجیتال مبادله کنند. مبادله هر رمز ارزی با کمک این توکن در پلتفرم آنلاین کوینکس می تواند مزایا و امتیازات زیادی را به همراه داشته باشد. تلفن های همراه نیز میتوانند به حساب کاربری متصل شوند که امنیت کلی را افزایش میدهد. کاربران میتوانند از طریق یک رابط کاربر پسند که هم برای دسکتاپ و هم برای دستگاه های تلفن همراه (iOS و Android) در دسترس است، ارزهای دیجیتال را خرید، فروش یا معامله کنند. سپرده ها را میتوان از طریق ارزهای مختلف از جمله USD ، GBP ، INR و غیره انجام داد.