باتری موتور سیکلت 9 آمپر 12 ولت صبا فروش و قیمت باتری 12 ولت 9 آمپر صبا باتری-مستر انرژی پلاس

یکی دیگر از دلایل از کار افتادن باتری این است که برخی از اجزای الکتریکی موتورسیکلت قطع شده است. اگر از موتورسیکلت خود دیر به دیر استفاده می‌کنید و یا آن را شارژ نمی‌کنید؛ ممکن است باتری آن خیلی زودتر خراب شود. باتری های امروزی موتورسیلکت نیاز به تعویض آب باتری ندارند و سیلد (سربسته) هستند.

باتری موتور سیکلت 9 آمپر 12 ولت صبا فروش و قیمت باتری 12 ولت 9 آمپر صبا باتری-مستر انرژی پلاس

در این مرحله استفاده از پیچ گوشتی کمک کننده است و باید پیچ ​​های روی باتری را با پیچ گوشتی جدا کرد. پس از آن ، اتصالات کابل روی باتری و مورد استفاده برای اتصال برق با موتور سیکلت باید با احتیاط و با دقت جدا شوند. سازگاری باتری‌ موتورسیکلت با سیستم و وسیله نقلیه‌ای که در آن استفاده می‌شود ، به آنها اجازه می‌دهد تا به آرامی و با استفاده کامل کار کنند و امکان استفاده از سیستم در هر زمان که نیاز باشد را فراهم می‌کند. باتری های موتور سیکلت اتمی یک جایگزین با کیفیت بالا است که با همان مشخصات باتری تولید کننده تجهیزات اصلی ساخته می شود و در مقایسه با نمونه آبی بهتر عمل میکند.

حل مشکل خالی شدن باطری موتور سیکلت

هنگام کار با باتری، مراقب باشید ترمینال ها با سایر قطعات مجاور تماس پیدا نکنند. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. این نوع باتری‌ مقاومت بالایی در برابر لرزش‌، ضربه و دمای شدید دارد و با شارژر قطره‌ای شارژ می‌شود. به باتری‌های اسیدی «باتری تر» نیز گفته می‌شود که این باتری قدیمی‌ترین نوع باتری شناخته می‌شود که به دلیل اینکه به طور مستقیم از اسید برای شارژ کردن آن‌ها استفاده می شوند، نیاز به نگه‌داری دارد.

این باتری برای استفاده در انواع موتور سیکلت های داخلی و خارجی مناسب https://mrenergyplus.com/ میباشد. وجود برآمدگی و فرورفتگی بر روی سطح باتری موتور سیکلت شما حکایت از عمر طولانی و فرسوده بودن آن دارد. اگر باتری شما توانایی استارت زدن و روشن کردن خودروی شما را ندارد قطعا نیاز به تعویض خواهد داشت. اضافه بار بیش از حد باتری توسط لوازم جانبی بیش از حد و نامناسب باعث کاهش طول عمر آن می‌شود. برای اینکه موتورسیکلت به این مشکل دچار نشود لازم است ولتاژ باتری با کارکرد موتور و سایر لوازم جانبی را مورد بررسی قرار دهید. اگر وسیله‌ای ولتاژ متفاوت با باتری وسیله نقلیه داشته باشد ممکن است آن‌ها قادر به هماهنگی با یکدیگر نباشند.

  • با این حال اگر عددی غیر از صفر نشان داده شد بهتر است موتورسیکلت را به یک تعمیر کار متخصص نشان دهید تا برای تعمیر به موقع آن اقدام شود.
  • باطری موتور سیکلت از قطعات پر کاربرد و مهم موتور سیکلت میباشد که قطعا هر موتور سواری پس از مدتی نیاز به تعویض آن خواهد داشت.
  • اگر صدای ناهنجاری از طرف موتور می‌شنوید، دلیل این است که موتورسیکلت در تلاش است تا از باتری نیرو بگیرد اما ناموفق است.
  • اگر از موتورسیکلت در حدود 1 ماه استفاده نشده است، باتری آن باید توسط یک شارژر مناسب شارژ شود.

در صورتی که فراموش کنید چراغ‌های اصلی موتورسیکلت را خاموش کنید باتری موتورسیکلت شما ممکن است خالی شود‌. باطری موتورسیکلت یکی از اجزای مهم در موتورسیکلت می باشد موقعی که خراب شود توان چرخاندن استارت موتورسیکلت را ندارد و موتورسیکلت روشن نمی شود و باید آن را تعویض کنید. باتری از اجزای اصلی یک موتور سیکلت است هرچند که برخی موتور سیکلت ها بدون باطری کار میکنند.

تغییرات قیمت