بایگانی‌های فیلم آموزش تزریق ژل دکتر بیدکی-مهسا امانی

همچنین در برخی موارد ، هنگامی که بوتاکس مؤثر نیست از پرکننده ها (ژل) استفاده می شود. پرکننده های بافت بهترین روش درمانی برای چین و چروک های زیر پلک است. این پرکننده ها ممکن است به تنهایی یا همراه با سایر درمان های موضعی پوست مانند لیزر یا روش های دیگر استفاده شوند. بله، پیش نیاز دوره آموزش هیالورون پن، دوره آشنایی با تجهیزات پزشکی می باشد. کسانی که ژل را تزریق می کنند، به طور مستقیم با سلامت بدن و اندام های فرد متقاضی دریافت کننده بوتاکس مواجهند و کوچکترین بی توجهی و عدم رعایت اصول تزریق، می تواند سلامتی افراد را به خطر اندازد و مشکلات زیادی را برای آنها به وجود آورد.

بایگانی‌های فیلم آموزش تزریق ژل دکتر بیدکی-مهسا امانی اموزش تزریق ژل در ناحیه لب .خط خنده .خط اخم زیر چشم و تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی و زیر بغل میباشد. روزانه افراد زیادی در سراسر دنیا، برای تزریق چربی به نقاط مختلف بدن شان و یا صورت، به کلینیک‌های تخصصی زیبایی مراجعه می‌کنند. در ایران نیز دکتر نفیسه مویدنیا علاوه بر انجام تزریق چربی، آموزش انجام این فرایند را به افراد متخصصی دهد.

البته این مساله تا زمانی که به کلینیک های معتبر مراجعه می کنید، نباید موجب نگرانی شما شود. به دلیل افزایش تعداد مراکز زیبایی در کل کشور، شناسایی کلینیک هایی معتبر نیز با پیچیدگی هایی مواجه شده است. موضوع بسیار مهمی که تنها در مراکز زیبایی معتبر می توان مشاهده کرد، حضور متخصصان زیبایی است که در دوره آموزش تزریق ژل و بوتاکس شرکت کرده اند.

پس چنانچه در آینده قصد دارید به این حوزه وارد شوید، توصیه می کنیم در رشته های مرتبط مانند پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری تحصیل کنید. کارگاه آموزشی تزریق ژل در دو روز زیر نظر اساتید انجام می شود. آکادمی آموزشی Canadian Natural Therapist and Aesthetics Academy با برند CNTAA از سال ۲۰۰۹ به عنوان یک کالج رسمی تحت نظر وزارت علوم انتاریو فعالیت خود را در زمینه پوست و زیبایی آغاز کرده است.

مشخصات دوره تزریق ژل، بوتاکس و مزوتراپی

نواحی از صورت که بیشتر دچار این نوع چین و چروک می‌‌شوند عبارت‌اند از خط خنده و خط کنار چانه. خطوط و چین و چروک روی صورت به دلیل تغییر شکل عضلات و‌ماهیچه های صورت ناشی از افزایش سن ایجاد می شود. بوتاکس این ماهیچه ها را تسکین می دهد و آنها را انعطاف پذیرتر می کند. تزریق بوتاکس به ویژه در ترمیم خطوط اخم اطراف دهان، گوشه های مثلثی چشم و خطوط اخم موثر تاثیر بسزا دارد. امروزه، عباراتی مانند مراقبت‌های پوستی، پاکسازی پوست و فیشیال بیش از گذشته شنیده می شود.

من شاغل هستم. آیا امکان تشکیل کلاس‌ها در روزهای تعطیل هم وجود دارد؟

برای ثبت نام و شرکت در کلاس های دوره آموزش تزریق ژل و بوتاکس در نیک اندیشان، فیلد های فرم زیر کاملا پر کنید و دکمه ارسال را کلیک کنید. در این صورت همکاران ما پس از دریافت اطلاعات شما با شما تماس گرفته و ثبت نام شما را انجام می دهند. و یا میتوانید خودتان با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و ثبت نام خود را با کمک پشتیبانان انجام دهید. آکادمی ندای سلامت با برگزاری دوره کامل و جامع تزریق بوتاکس و ژل و فیلر در جهت آموزش اصولی تکنیک های مدرن تلاش در جهت پیشرفت شما عزیزان در این زمینه نموده است. با توجه به شیوع ویروس کرونا ما برای برگزاری کلاس آموزشی خود تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و کارآموزان ما با رعایت فاصله اجتماعی می توانند از مطالب آموزشی استفاده کنند.

یک نهاد خصوصی می باشد که مدارک صادره از طرف آن تابع قوانین و مقررات مراکز آموزشی خصوصی می باشد. کلیه خدمات آموزشگاه از نظر دارا بودن اعتبار دارای ضمانت صد درصدی بازگشت وجه است. اگر ژل قبلی ژل ماندگار بوده (ژلی که جذب بدن نمی شود و حتما باید با جراحی خارج شود) نباید هیالورونیک اسید تزریق کند. از این دستگاه برای تزریق لب، گونه، پوشاندن خطوط پیشانی، خنده و خط ماریونت (قسمت پایین‌تر از دهان و تقریباً زیر چانه) استفاده می شود. امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساهت های عصر نیز وجود دارد. پس از تزریق چربی باید از حرارت بالا مانند سونا ، جکوزی ، بخورو فشار و ضربه به ناحیه تزریق شده پرهیز کرد.

مثلاً در جاهایی که چروک عمیق است یا خطوط طولانی هستند، عمق اموزش تزریق ژل لب بطور کامل و حرفه ای (https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/lip-filler-injection-training/) هم بیشتر است. این روش یک روش بسیار سریع است؛ طوری که در پایان انجام کار باید چین و چروک هایی که در آنها انجام شده است از بین بروند. باید ابتدا درپوش سوزن سرنگ را برداشته و کمی دسته سرنگ را به داخل فشار دهید تا ژل به سر سوزن برسد. سپس با زاویه مناسب سوزن را در ناحیه مورد نظر قرار داده و به صورت زیرپوستی مقدار مشخص ژل که بر اساس شدت چین و چروک در یک ناحیه است انجام دهید. بنابراین، اکثر روش هایی که قصد دارند علائم پیری پوست را معکوس کنند، درمان چین و چروک را هدف قرار می دهند.

  • به احتمال خیلی کم احتمال عفونت در محل تزریق چربی وجود دارد، کنترل این مشکل با استفاده از داروهای آنتی بیوتیک مناسب می باشد.
  • با استفاده از تکنیک های جدید تزریق بین 50 الی 70 درصد از سلول های گرفته شده از بدن، پس از تزریق، زنده می مانند یکی دیگر از مزیتها این روش این است که نیازی به بیهوشی کامل ندارد .
  • شما با داشتن یک دستگاه کامپیوتر، تبلت و حتی گوشی خود و دسترسی به اینترنت در هر زمان و هر مکان قادر به مشاهده فیلم‌ها خواهید بود.
  • دوره آموزش تزریق ژل و بوتاکس همانطور که در بالا گفته شد در 3 جلسه دو ساعت و نیمه (داخل کلینیک) برگزار می شود.