معرفی و دانلود بهترین کتاب‌های ادبیات

اگر از اول سال وقت دارین و میخواین کامل کار کنین، کتاب نشر الگو گزینه خوبیه. کتابی که در مورد زندگی یک فیلسوف بزرگ است و کتاب فلسفی نیست. مطمئنم با شروع کتاب و بعد از چندصفحه اول، کتاب را به سختی زمین خواهید گذاشت. ۳ بار این کتاب را خوانده‌ام و هر ۳ بار یک جای مشخص از داستان، چشمانم تر شده. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید.

لغت و املا فارسی نشر الگو (کنکور 1401 و

تو جلد اول این کتاب، علاوه بر این که تست و پاسخنامه ی کلیدی داره، درسنامه هم آورده شده. اگه دنبال پاسخنامه ی تشریحی باشین هم می تونین جلد دوم میکروی فارسی رو تهیه کنین. درسته که این کتاب عین کتابای تک پایه مفصل نیست، با این حال واقعا کامله و برای یه کنکوری که موضوعی کار کرده واقعا مناسبه.

کتاب آرایه های ادبی هفت خان خیلی سبز

رمانی با درون‌مایه جادو که در لیست ۱۰۰ رمان برتر جهان قرار دارد. این رمان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین رمان‌های تاریخ به حساب می‌آید. زمانی چهار تا بچه بودند به اسم‌های پیتر، سوزان، ادموند و لوسی. داستان درباره‌ی اتفاقی است که وقتی آن‌ها را هنگام جنگ به بیرون از لندن فرستادند برایشان رخ داد. از چشمگیرترین آثار گابریل گارسیا مارکز، کتاب صد سال تنهایی است. این شاهکار بی‌نظیر که حاصل زحمت ۱۵ ماه تلاش مارکز به شمار می‌رود،‌ توانست جایزه نوبل ادبیات را در سال ۱۹۸۲ برای او به ارمغان بیاورد.

قیمت خرید کتاب ادبیات

اما نیروهای عرف و عادت و افسانه و خرافات در روحش طغیان برمی‌انگیزد. آقای بیسواس هر چند با خانواده‌ای وصلت کرده، با آن‌ها یگانه نمی‌شود و راه و روش سنتی و معهودشان را دنبال نمی‌کند. اسکوبی، شخصیت اصلی رمان، افسری بسیار منضبط در یکی از کشورهای جنگ‌زده‌ی غرب آفریقاست. او برای به سفر فرستادن همسر بداخلاقش، مجبور به قرض گرفتن پول از اطرافیان می‌شود. اسکوبی، در غیاب همسرش، عاشق و شیدای بیوه‌ای جوان به اسم هلن شده و زندگی‌اش پس از این تجربه، به کلی تغییر می‌یابد. او رفتار و اخلاق مردم طبقه‌ی متوسط حومه‌ی آمریکا را با طنزی کنایه‌آمیز توصیف کرده که باعث می‌شود تصویر سیاه و تیره‌اش، نرم‌تر به‌نظر برسد.

این رمان تربیتی، داستان اوگی پسری یهودی‌ـ‌آمریکایی است که در شیکاگو متولد می‌شود. شغل‌ها، روابط عاشقانه و خصوصیات شخصیتی متفاوتی را تجربه می‌کند. این رمان در محکومیت بی‌عدالتی، روایت سفر طولانی یک خانواده‌ی تنگدست آمریکایی است که به امید زندگی بهتر، از ایالت اوکلاهما به کالیفرنیا مهاجرت می‌کنند. اتفاقات این رمان در دهه‌ی ۱۹۳۰ میلادی و در سال‌های پس از بحران اقتصادی بزرگ آمریکا روی می‌دهد.

معرفی و دانلود بهترین کتاب‌های ادبیات

درسنامه این کتاب در قسمت دستور زبان فارسی ادبیات خلاصه هست و بطور مفصل بحث نکرده. اگه توی دستور زبان فارسی خیلی ضعیف هستید بهتره از کتاب آقای هامون سبطی استفاده کنید ولی اگه پایه خوبی دارید به عنوان منبع تست مناسبه. همونطور که میدونید نشرالگو برای هر 5 مبحث ادبیات یک کتاب معرفی کرده که برای دستور زبان فارسی هم این کتاب رو معرفی کرده. در رابطه با تست های کتاب ادبیات موضوعی کامل میکروطلایی 1627 تا تست داره که دیگه باخیال راحت میتونیم بگیم با زدن این تست ها خودتون ی پا استاد میشید تو قرابت معنایی.

بهبود سلامت روان، پرورش خلاقیت و تقویت هوش عمومی، همگی نشان‌دهنده‌ی اهمیت این http://www.faraketab.ir نوع کتاب‌ها است. ادبیات به انسان این امکان را می‌دهد که به عقب برگشته، راجع به زندگی آموخته و درک بهتری از فرهنگ داشته باشد. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم در مورد کتاب های درباره‌ی ادبیات و همچنین نحوه‌ی خرید کتاب های درباره‌ی ادبیات به صورت آنلاین با شما صحبت کنیم. البته از یاد نبرید که این کتابراه اپلیکیشنی برای خرید کتاب صوتی محسوب می‌شود و شما می‌توانید حتی برای دانلود کتاب‌های ادبیات کلاسیک به صورت صوتی نیز اقدام نمایید. زمانی که صحبت از دانلود کتاب‌های ادبیات فارسی می‌کنیم منظور فقط نثرهای ادبی یا شعرهای کلاسیک نیست، بلکه شعر معاصر را هم در برمی‌گیرد.

  • معرفی کتاب ادبی با توجه به دیدگاه و سلیقه متفاوت افراد، برای آنها انجام می‌شود.
  • سمفونی مردگان، یکی از شاهکارهای نویسنده توانمند، آقای عباس معروفی است.
  • این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
  • بزرگ علوی نویسنده این کتاب را با توجه به دوران رضاه شاه می‌نویسد که در آن به داستان زندگی یک استاد بزرگ نقاشی پرداخته شده است.
  • در این وب سایت تلاش داریم تا شما عزیزان با بهترین قیمت خرید کنید و کتاب های ادبیات مورد علاقه خود را به راحتی بدست بیاورید.