معرفی صرافی کوکوین و آموزش ثبت نام در آن + ویدیو

معرفی صرافی کوکوین و آموزش ثبت نام در آن + ویدیو

اکثر کاربران این پلتفرم به سادگی فضای کاربری این صرافی اذعان دارن و این امر باعث شده تا افراد بیشتری جذب این صرافی بشن. از اونجایی که افراد مبتدی حداکثر جمعیت فعالان بازار رمز ارز ها رو تشکیل میدن، یک رابط کاربری ساده باعث جلب نظر این افراد میشه. با کلیک بر روی گزینه Markets در سایت صرافی کوکوین وارد منوی بازارهای موجود در صرافی KuCoin می‌شوید که به دو دسته نقدی و آتی تقسیم بندی می‌شود. صرافی ارز دیجیتال کوکوین یکی از بهترین صرافی ها با لایه های مختلف امنیتی می باشد. به عنوان مثال در آموزش صرافی کوکوین، تام طبق تصویر بالا یک دستور استاپ لیمیت خرید در بازار تعیین می کند و محدودیت حفاظت از قیمت BTC 10٪ است. به عنوان مثال، علی ۳۲۰۰۰ تتر در حساب معاملاتی خود دارد در حالی که قیمت فعلی بیتکوین ۳۱۰۰۰ تتر است.

جهت انجام این کار ابتدا وارد Trading Account شده و سپس گزینه Transfer را انتخاب کنید. بدون وریفای حساب، کاربران می‌توانند تا سقف 1 بیت‌کوین از حساب کاربری خود برداشت نمایند. این توکن و در کل صرافی کوکوین با استفاده از پروتکل‌های رمزگذاری شده از حریم خصوصی کاربران و سرمایه مالی آن‌ها حفاظت می‌کند.

برای شروع خرید و فروش باید در قسمت راست پایین گذرواژه خود را وارد کنید. برای واریز در صرافی کوکوین کافی است بعد از مراجعه به سایت این صرافی از منو ASSET روی عبارت Main account(deposit & Withdraw) ضربه بزنید . یکی از قابل‌ توجه ترین ویژگی های این صرافی، پایین بودن کارمزد معاملاتی است. Pool x سایت، توضیحات جامعی در این مورد وجود دارد به همراه لیست ارزهای دیجیتال مجازی که برای این فرآیند قابلیت در اختیار دیگران گذاشتن را دارند. در صورتی که برنامه گوگل آتنتیکیتور را روی گوشی همراه‌تان ندارید، این برنامه را نصب کنید. سپس بارکد روی صفحه را اسکن و کد تأیید ارسالی را در کادر دوم وارد کنید.

بازارهای آتی (Futures)

میانگین حجم معاملات روزانه این صرافی بیش از 1 میلیارد دلار در روز می باشد. رتبه صرافی کوکوین در جهان سوم بوده و جز 10 صرافی برتر و معتبر در جهان می باشد. اگر در قسمت امنیت حساب کاربری خود رمز معاملاتی برای حساب خود ایجاد کرده‌اید، باید آن رمز در در این قسمت وارد کنید تا منوی ایجاد سفارش برای شما باز شود. برای این‌ کار، پس از ورود به منو اصلی و وارد شدن به حساب کاربری خود در گوشه سمت راست صفحه در قسمت مشخص‌شده با کادر قرمز کلیک کنید.

مشکل کوکوین با ایران

یکی از مواردی که کاربران زیادی را به سمت استفاده از این صرافی کشانده است میزان کارمزد پایین و عادلانه آن است. این صرافی یک کارمزد ثابت برای انجام معاملات دریافت می کند که مقدار آن به صورت دقیق یک دهم درصد می باشد. با همین هدف این پلتفرم ایجاد شد و توسعه یافت و همین هدف باعث شد که صرافی کوکوین تا به امروز هیچ مشکل اساسی و قابل توجهی نداشته باشد. حتی تا کنون هیچ گزارشی برای System Overload در مورد این صرافی ثبت آموزش ثبت نام کوکوین نشده است. با کلیک بر روی گزینه Transfer مقداری از سرمایه خود را به حساب کاربری خود در بخش مارجین منتقل کنید.

در ضمن ایمیلی که با آن ثبت نام کرده اید هم چک کنید و بررسی کنید که آیا پیامی از صرافی دریافت کرده اید یا خیر. خیر برای فعالیت در این صرافی نیازی به وریفای حساب و احراز هویت نیست. این وبسایت در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌نماید و هیچ پیشنهاد مالی در خصوص معامله ارائه نمی‌دهد. بازارهای مالی به دلیل ریسک بسیار بالایی که دارند برای همه‌ی افراد مناسب نیستند. اگر برای ورود به وبسایت خطا دریافت میکنید، ابتدا حافظه کش مرورگرتون را پاک کنید و سپس بدون وی پی ان از طریق لینکی که در همین صفحه مشاهده میکنید وارد بشید. به بازکردن همزمان معامله شورت و لانگ بر روی یک جفت ارز یکسان در فیوچرز هج کردن می‌گویند، قابلیت هج کردن هنوز در صرافی کوکوین فعال نشده است.

در این مقاله بصورت کامل به آموزش صرافی کوکوین که یک صرافی ارز دیجیتال بسیار معتبر با حجم معاملات بالا می باشد می پردازیم. کوکوین یک صرافی ارز دیجیتال است که در بیش از ۲۰۰ کشور جهان فعالیت می کند. کاربران زیادی در سر تا سر جهان از صرافی کوکوین برای معاملات خود استفاده می کنند. این صرافی هنوز موفق به اخذ مجوز لازم برای فعالیت در ایالات متحده نشده است. بدلیل اینکه صرافی کوکوین اعلام کرده با ایرانی ها مشکلی ندارد بنابراین یکی از صرافی های که ایرانیان می توانند برای معاملات ارز دیجیتال خود از آن استفاده کنند این مجموعه می باشد.

ویدیو آموزش استیک کردن و کسب درآمد از صرافی Kucoin