فارکس چیست؟-بروکر آمارکتس

فارکس چیست؟-بروکر آمارکتس

بشکه های نفتی که با شلیک یه گلوله در خاورمیانه به بالاترین قیمت ها فروخته می شوند و سایر موارد که اثبات می کند، پیش بینی آینده در قالب بازارهای آتی به چه میزان میتواند در موفقیت کسب و کارها موثر باشد. دسترسی بازار به عنوان مهمترین شاخص مبادلاتی خصوصا در حجم های بالا و برای شرکت ها و سازمان های کلان محسوب می شود. این دسترسی به سیستم برای افراد در مناطق مختلف جغرافیایی فراهم است. در بازار فارکس ، با توجه به گستردگی موضوع و تنوع اقلیمی مشتریان این موضوع حساستر و قابل درک تر است. بنابراین، این بازار در طی بیست و چهار ساعت روز و البته پنج روز در هفته (روزهای کاری دوشنبه تا جمعه) فعال است. با وجود این که اهرم بالاتر به معنای سود بیشتر است، اما اگر هم ضرر کنید زیان بیشتری خواهید دید.

  • معامله گران حرفه ای در بازار فارکس به دنبال همین تغییرات کوچک در نرخ تبادل هستند تا به وسیله آن بتوانند سود مناسبی از این بازار کسب کنند.
  • به راحتی می‌توانستیم تا همین حالا آن را نگه داریم، این شخاص تا این لحظه بیش از 500 درصد سود خالص داده است.
  • اوردر بلاک (به انگلیسی Order Block) در معاملات به وضعیتی اطلاق می‌شود که بانک‌های مرکزی یا مؤسسات مالی…
  • در این بازار کالاهای خاصی مثل نفت، طلا، نقره، گندم، ذرت و … در قبال پول معامله می شوند.

جالب اینجاست که این بانک این روش را صرفا برای سرگرمی بکار گرفته بود ولی نتایج شگفت انگیزی را برایش بهمراه داشت. فعالیت اصلی بازار با شروع فعالیت مرکز نیوزیلند که اولین مرکز مالی غرب بوده آغاز می شود. این مبادلات مرکزیت خاصی ندارد و در قالب شبکه های ارتباط الکترونیکی بین مراکز مختلف جهان در جریان است. در صورت توقف فعالیت برخی مراکز، سایر مراکز به اولویت آن را پوشش داده و مانع قطع ارتباط می شوند. این موضوع در مورد مراکز مختلف در ساعات متفاوت نیز صادق است.

نکات کاربردی در خصوص بهترین زمان برای ورود به موقعیت‌­های LONG و SHORT

در این مورد هیچ عجله ای به خود راه ندهید و خوب تحقیق کنید. اولین قدم ثبت‌نام و افتتاح حساب معاملاتی نزد یک بروکر بونوس بروکر آمارکتس است. برای شروع معامله در فارکس، باید یک حساب معاملاتی فارکس نزد یکی از کارگزاران معتبر آنلاین فارکس در بازار باز کنید. یک کارگزار یا بروکر فارکس به شما امکان دسترسی به بازارهای فارکس را می‌دهد و شما را قادر می‌سازد تا سفارشات و معاملات خود را در یک پلتفرم معاملاتی انجام دهید. اما به صورت کلی خود قیمت سر به سر زمانی اتفاق می‌افتد که قیمت و هزینه‌های تولید و سرمایه گذاری با قیمت فروش برابر باشد. و این قانون نه تنها برای بازار فارکس بلکه برای تمامی بازارهای مالی وجود دارد.

جلسات معامله یا سشن های معاملاتی در فارکس (Forex Trading Sessions)

پس عجیب نیست که دلار آمریکا معیار اصلی مبادلات پولی در سراسر جهان است. بازارهای ارز ۲۴ ساعت شبانه روز و ۵ روز هفته باز هستند و فقط در آخر هفته بسته می‌شوند. بنابراین برخلاف بازارهای سهام یا اوراق قرضه، بازار فارکس در پایان هر روز کاری بسته نمی‌شود. در عوض، معاملات فارکس فقط به مراکز مالی مختلف در سراسر جهان منتقل می‌شود و معاملات فارکس را می توان در ۲۴ ساعت شبانه روز انجام داد. بازار فارکس «بازار ارز خارجی» (به اختصار بازار FX) با حجم معاملات روزانه بیش از ۶ تریلیون دلار، نقدشونده‌ترین و بزرگترین بازار در جهان است.

چگونه تا ابد کار نکنیم و به آزادی مالی برسیم؟

به عنوان مثال حجم مالی تبادل‌های روزانه‌ی بورس آمریکا تقریبا صدمیلیون دلار است، عددی سرسام آور که به راحتی می‌تواند اقتصاد چند کشور را زیر و رو کند. بازارهای مالی انواع مختلفی دارند، اما همه‌ی آن‌ها مناسب شما نیستند. پیرو آنچه در مقاله اشاره شد، یک استراتژی معاملاتی، باید ویژگی ها و مشخصاتی(همانند تعیین حد ضرر، میزان ریسک، تایم فریم معاملاتی و …) داشته باشد. این موارد از اصول لازم و ضروری بوده که حتما باید در استراتژی معاملاتی شما لحاظ گردیده باشد. اما چنانچه تمامی این موارد را به درستی در استراتژی خود در نظر گرفته اید، حال می توانید به بررسی میزان موفقیت استراتژی خود در گذشته بازار بپردازید. بدین منظور توصیه می گردد استراتژی را در سه حالت بازار (روند صعودی، خنثی و نزولی) مورد آزمایش قرار داده تا به درک بهتری از عملکرد آن برسید.