خرید کرم ضد لک و روشن کننده پوست

این کرم حاوی ترکیبات ضد لک قوی است که از پیدایش لک های جدید جلوگیری می کند. همچنین این محصول نیز حاوی ضد آفتاب بوده و مناسب انواع پوست هاست. توجه کنید که استفاده از کرم ضد لک قوی در دراز مدت می‌تواند پوست‌های افتاده و بی‌طراوت را شاداب‌تر نشان دهد و ناهماهنگی‌های رنگ پوست را asilbekharid.com بهبود ببخشد. این کرم‌ها معمولاً بافتی نرم و ابریشمی دارند و برای درمان لکه‌های قهوه‌ای و تیره بسیار مناسب هستند حتی برای درخشان. امروزه محصولات بسیاری از جمله سرم‌ها، ابرسان‌ها، پرایمر‌ها، کرم پودرها و تونرها با ترکیبات ضد لک غنی شده‌اند.

  • نوع فیزیکی آن ها در واقع اسکرابی هستند که با دانه های فیزیکی موجب خراشیده شدن پوست و از بین رفتن سطح روی آن می شوند.
  • در ترکیبات محصولات ضد لک و روشن کننده هیدروکینون، ویتامین C، آلفاهیدروکسی اسید، بتاهیدروکسی اسید، شیرین بیان، اسید کوجیک و عصاره جلبک به کار رفته است.
  • مواد مؤثره موجود در این کرم علاوه بر مهار آنزیم تیروزیناز و کاهش تولید ملانین با اثرات آنتی اکسیدانی قوی خود قادرند از اکسیداسیون چربی ها، پروتئین و ایجاد رنگدانه های Lipofuscin در سلولهای پوست جلوگیری کنند.
  • معمولاً ایجاد لکه‌های پوستی ناشی از افزایش و تراکم تعداد ملانین‌های پوست است؛ درنتیجه زمانی پوست تیره‌تر می‌شود که ملانین بیشتری تولیدشده باشد.
  • لک ها از متداول ترین مشکلات پوستی هستند که اکثر افراد را با هر سن و سالی به خود درگیر خواهد کرد.

قرار گرفتن در معرض اشعه‌ی ماورا بنفش که از نور خورشید ساطع می شود عامل اصلی ایجاد لکه‌های پوستی است. این لکه‌های پوستی به شکل لکه‌های قهوه‌ای بر روی سطح پوست ظاهر می‌شوند و ظاهری شبیه کک و مک دارند. ضد لک و روشن کننده مناسب پوست خود (پوست روشن، پوست تیره، پوست چرب، پوست خشک، مختلط، پوست حساس یا نرمال) انتخاب کنید. قبل از مصرف هر نوع ضد لک ابتدا مقدار خیلی کمی از آن را در ناحیه ای کوچک از بدن خود ( مثلا بازو) تست کنید و در صورت عدم مشاهده واکنش های آلرژیک ( خارش، سوزش و التهاب) به مصرف ادامه دهید. به افرادی که دارای پوست حساس هستند کرم ضدلک و روشن کننده سینره پیشنهاد می شود.

کرم ضد لک و روشن کننده فیس دوکس مدل Pigmasome

عناصر مختلفی که در تولید محصولات لک بر صورت استفاده می شود، متفاوت و متنوع هستند و هر یک از آن ها با هدف خاصی در ترکیب قرار داده می شوند. در واقع همین عناصر هستند که شما را به هدفتان از استفاده از ضد لک که همان از بین رفتن لک هاست، می رسانند. ترکیب این عناصر باید به گونه باشد که محصول نهایی قابلیت کنترل عملکرد سلول های پوستی را داشته باشند. به عنوان مثال؛ انواع ویتامین ها از مهم ترین ترکیبات محصولات ضد لک هستند که با دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی، تولید ملانین در پوست را کاهش داده و از پوست در برابر رادیکالهای آزاد محافظت می کند. اگر به دنبال محصولی هستید که باعث روشن شدن رنگ پوست گردد و لک‌های تیره موجود بر روی آن را کاهش دهد، کرم شب روشن‌کننده و ضدلک اوریفلیم سری نوایج می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. ترکیبات به‌کاررفته در این کرم برای شما پوستی نرم و لطیف به ارمغان می‌آورد.

علت این موضوع به ترکیب ویتامین A یا رتینول ضد لک مربوط می‌شود. سعی کنید در سنین پایین از ترکیبات رتینول روی پوستتان استفاده کنید. کرم ضد لک قوی سینره حاوی ویتامین A و آلفا هیدروکسی اسید، اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶ و ویتامین‌ها و پروتئین‌های هیدرولیز شده است. این ترکیبات همان فرمولاسیون استانداردی است که از یک ضد لک قوی انتظار داریم.

اگر به دنبال یک کرم روشن کننده پوست با منشا گیاهی و قیمتی مناسب هستید، ما کرم تینولا را به شما معرفی می کنیم. این کرم محصول کشور ایران است که زیر نظر لابراتوار و استاندارد های کشور فرانسه و با استفاده از بهترین مواد اولیه وارداتی اروپایی، تولید می شود. شما می توانید از این کرم برای از بین بردن رد انواع لک های پوستی، از جمله لک های ناشی از آکنه، بارداری و آفتاب سوختگی، استفاده کنید. لک های پوستی معمولا در اثر افزایش سطح ملانین (رنگدانه های پوستی) بروز می کنند. محصولات بهداشتی و درمانی که بتوانند سرعت تولید ملانین در بدن را کاهش دهند، می توانند از بروز لک های جدید جلوگیری کرده و لک های قدیمی را نیز از بین ببرند. معمولا این محصولات حاوی موادی مانند کوجیک اسید، هیدروکینون 2 درصد، ویتامین C، رتینوئید و آزلائیک اسید هستند.

ضد لک ملا اینتنس اسکین وان مناسب استفاده انواع پوست و غیر کمدون زا میباشد. این کرم بدون چرب کردن پوست شما، به راحتی و در کمترین زمان ممکن، پوست را از تاثیرات مخرب مواد مضر محیطی و باکتری‌ها، آلودگی‌های محیطی، اشعه‌های مضر خورشید، پیری زودرس و غیره محافظت می‌نماید. این کرم فاقد پارابن‌ها و ترکیبات مضر از قبیل رنگ مو، رنگ‌های شیمیایی و غیره می‌باشد. این کرم از پوست شما در برابر هر گونه آسیب محافظت نموده و موجب روشن شدن، درخشندگی و لطافت پوستتان می‌گردد. ترکیب مؤثر این کرم باعث تحریک تولید کلاژن گردیده و خاصیت کشسانی را به پوست باز می‌گرداند. همچنین ویتامین E به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل نموده تا از لایه‌های سطحی پوستتان در برابر آسیب‌های پیرامونی محافظت کند.

در ادامه با چند مورد از بهترین مارک کرم ضد لک قوی در بازار ایران آشنا خواهیم شد. در ادامه تعدادی از بهترین آنها را معرفی می‌کنیم که شما می‌توانید ابتدا آنچه لازم دارید را پیدا کرده و به جهت اطمینان از کیفیت کرم مورد نظرتان، خرید از آمازون و یا دیگر سایت‌های خارجی را به وسیله چارسوق انجام دهید. شما با استفاده از این محصول در هر زمان که بخواهید میتوانید به راحتی لک‌ها را از صورت خود پاک کنید.

اما به محض این که مطمئن شدید این لکه پیش آگهی بدی ندارد می‌توانید از انواع کرم ضد لک استفاده کنید. شاید فکر کنید یک کرم ضد لک قوی قرار است تمام لکه‌های پوستی شما را جارو کند و هیچ اثری از آن‌ها نماند! در مقابل برخی هم تصور می‌کنند استفاده از ضد لک هیچ اثر بالقوه‌ای روی پوست نداشته یا حداقل آثار بهبودی برای آن‌ها مشهود نبوده است. مشکل روش اول این است که به دلیل از بین رفتن سلول های رنگ ساز، عوارض جانبی بسیار زیادی دارد و باعث آسیب دیدن پوست و ایجاد حساسیت زیاد می شود. به همین دلیل استفاده از هیدروکینون فقط برای درمان لک های تیره و مقاوم به درمان و پس از آنکه درمان با استفاده از کرم های ضد لک ضعیف تر به جواب نرسید، تجویز می شود. البته برای درمان لکه های قرمز و دیگر انواع لک همچنان بهترین گزینه هیدروکینون است.

دلایل لک شدن پوست صورت

خرید کرم ضد لک و روشن کننده پوست

کرم ضد لک (کرم روشن کننده) یکی از بهترین و شایع ترین روش های از بین بردن لک های پوستی است. استفاده از این کرم ها می تواند منجر به شفافیت و شادابی پوست شود. خرید کرم ضد لک قوی ایرانی و خارجی اصل از فروشگاه اینترنتی کیم کالا امکان پذیر است. کرم ضد لک مدل Phitosor یکی از محصولات قدرتمند و محبوب برند بیتروی است.