تولید قالب های مدولار استاندارد

این نوع قالببندی چوبی برای بتنریزی در مراحل زیر ساخت ساختمان به کار میرود. با استفاده از بتن آماده، ساختمان های با دوامی ساخته می شود که باعث افزایش عمر مفید و صرفه جویی در هزینه های زندگی می شود. از جمله مهمترین و اصلی ترین مزیتی که کارکرده ها دارد این است که طول عمر آن بسیار زیاد است و به مدت طولانی شما می توانید از آن استفاده کنید. زمانی که برای اجرا و ساخت سازه ها از قالب مدولار بتن استفاده شود، درنهایت سازه ای بسیار زیبا و استوار ایجاد خواهد شد که از عمر طولانی برخوردار می باشد. باوجود وزن بالایی که قالب فلزی بتن دارا است و هزینه ای که در ابتدا بایستی برای آن ها صرف کرد، بازهم گزینه ایده آلی بوده و بسیاری از کارفرمایان استفاده از این نوع قالب بتن را ترجیح می دهند.

خرید جک سقفی این صورتوضعیت باید بدون منظور شدن مصالح تجهیزات پایکار و شامل کلیه مستندات، صورتجلسات، ریزمترههای نهایی، کروکی­ ها، نقشه­ های ازبیلت، دستورکارها باشد. این محصول بر پایه روغن فرآوری شده است و علاوه بر رعایت استانداردهای موجود مثل ACI 301، پس از آغشته شدن به سطح قالب، فرصت کافی را برای بتنریزی در اختیار شما میگذارد؛ حتی اگر هوا گرم باشد، این روغن از سطح قالب خشک نشده، خاصیت خود را از دست نداده و همچنان یک لایه میان بتن و قالب ایجاد میکند. در واقع تمرکز اصلی در ساخت این سازها، پایداری کل سیستم است. کیفیت و قیمت قالب فلزی بتن و سایر سیستم های داربست بندی در مدل های مدولار و منحصر به فرد در این شرکت بسیار مناسب می باشد. اگر در هنگام تولید از هزینههای جانبی ساخت قالب چوبی صرفهجویی شود، میتواند قیمت آن را به طور قابل ملاحظهای کمتر کند. برای قالببندی چوبی ستون از قالبهایی چوبی استفاده میشود که به طور معمول ضخامتی به اندازه ۲۰ تا ۲۵ میلیمتر دارند و عرض آنها به ۱۰۰ تا ۲۵۰ میلیمتر میرسد.

این ترکیب سیال برای قرار گیری در موقعیت مورد نظر نیاز به چهارچوبی جهت نگهداری و جلوگیری از ریزش ترکیب بتن تا زمان گیرش اولیه دارد. سرمایه به مدت طولانی به جهت کوتاه شدن زمان ساخت برای انجام پروژه تونل فرم درگیر نخواهد بود. این امر سبب کاهش ریسک مالی عملیات، کوتاه شدن زمان اجرا و بازگشت سریع تر سرمایه خواهد شد. در نتیجه، کاهش مصرف سیمان موجب کمتر شدن تولید سیمان می شود و از این رو آلودگی محیط زیست کمتر خواهد بود. اساس روش اجرا قالب لغزنده عمودی این است که قالبی به ارتفاع حدود یک متر در فواصل زمانی متناوب به بالا کشیده می شود. سیستم سریع و مقرون به صرفه برای بتن ریزی انواع دیوارهای بتنی است .

قالبهای خاص معمولاً برای سازههای بتنی با معماری پیچیده که با سیستمهای قالب استاندارد یا معمولی قابل انجام نیستند، استفاده میشوند. طول این قالبهای چوبی حداکثر ۶ متر است و به طور استاندارد بیشتر از این اندازه نمیباشد. از جمله مزایای روغن قالب بتن بر بتن تازه، عدم چسبندگی به قالب و در بتن خشک شده ایجاد سطح صاف در بتن است که موجب نگهداری سطح بتن میشود. از دیگر مزایای سیستم قالب تونلی فرم مدت زمان اجرا و هزینه های کارگری است که تا میزان 50 درصد کاهش خواهد داد. داشتن ضریب حرارتی پایین از دیگر مزایای این نوع قالببندی است.

روغن قالب پایه آب، از مخلوط روغن، آب و امولسیفایر – که نوعی پایدارکننده است – تشکیل شده است. روغن قالب مسئول ایجاد واسطه بین قالب و بتن برای جلوگیری از همبستگی این دو ماده است. طول لوله به اضافهی دو مخروط ناقص باید به اندازهی فاصلهی داخلی قالب باشد. قالب لغزنده یک روش اجرائی قالب بندی است که در طول اجرای این روش و ادامه بتن ریزی سازه ، سطح قالب دائما در تماس با بتن بوده و تا پایان اجرای سازه سطح قالب از بتن فاصله نمی گیرد . یکی دیگر از تجهیزات آزمایشگاهی بتن، دستگاه تعیین درصد هوای بتن است. امکان انجام این کار معمولاً در سایتهای ساختمانی وجود ندارد زیرا اغلب کمبود فضا، زمان، متخصصان یا تجهیزات لازم وجود دارد؛ بنابراین تعداد کمتری از شرکتهای ساختمانی چنین قالبهای سفارشی را، چه در محل ساخت و ساز و چه در حیاط ساختمان خود، تولید میکنند.

انواع قالب بتن ستون

بسیاری از زباله های صنعتی می توانند برای استفاده به عنوان جایگزین سیمان و سنگ دانه، بازیافت شوند. بعدها از آجر به عنوان یک ماده فرعی برای ساخت پلهای سنگی استفاده شد. استفاده از چوب درختان پهن برگ به دلیل مقاومت کمتر در برابر رطوبتی که از سوی بتن به آن وارد میشود، کمتر میباشد. سازه های بتنی نیازی به تمدید پوشش و یا نقاشی برای مقاومت در برابر هوازدگی ندارند. حدوداً 1 لیتر روغن برای چرب کردن 10 الی 12 مترمربع سطح قالب کافی است و نوع غلیظ این ماده، 20 الی 40 متر مربع را هم پوشش میدهد. روی قالب بتنی را باید با روغن قالب بتن مناسب پوشش داد. کاربرد قالب های مدولار جهت قالب بندی دیوارهایی که در پروژه های انبوه سازی تکرارپذیری بالایی دارند، به دلیل زمان بر بودن عملیات مونتاژ و دمونتاژ مقرون به صرفه نیستند از این رو در پروژه های انبوه سازی از قالب لارج پنل استفاده میگردد و با توجه به ارتفاع مورد نیاز دیوارها طراحی و ساخته میشوند، با ما همراه باشید.

تولید قالب بتن

به دلیل آتشزا بودن این محصول(روغن قالب بتن)، لازم است در زمینه انبارداری و عدم استعمال دخانیات در انبار دقت نظر کافی اعمال شود. هم چنین، در سطح جهانی و در مقایسه با فولاد، پلیمرها و سایر مصالح ساختمانی، ارزان و در دسترس تر است. کنترل شدیدی بر روی آزمایش مواد و مصالح و متغیرهای تولید بتن آماده وجود دارد، به صورتی که نظارت مستمر نکته کلیدی در طول فرآیند تولید آن می باشد. قالب فلزی بتن در انواع مختلف چون قالب فلزی پیاده رو، سنگفرش، مخصوص پل، مخصوص ساختمان، ستون، تونل و غیره موجود می باشد. یکی از مزیت های اصلی بتن، قابلیت پیاده سازی و استفاده از آن با روش های مختلف است. در صورت قطع برق ، وجود موتور ژنراتور ضروری است . در صنعت ساختمان سازی این امکان وجود دارد تا با ترکیب قالب های مدولار، غیر مدولار و دیگر تجهیزات و قطعات قالب بندی سازه هایی مانند؛ شناژ، فونداسیون، دیوار برشی، دیوارهای ۲ طرفه و دیوارهای ۱ طرفه، سقف، تیر و دال و کف ایجاد نمود.

در چنین شرایطی برای کنترل بهتر وزن و تغییر شکل ها از سقف وال دو طرفه استفاده میشود. همچنین این پشتبندها به صورت دو به دو به یکدیگر متصل میشوند. زمانی که گیرایش بتن درون قالب به اندازه ای باشد که بتواند وزن خود را تحمل کرده و شکل خود را حفظ نماید ، می توان قالب را بالا کشید . به طور معمول روغن قالب بتن، خاصیت خود تراز شوندگی دارد و به طور یکنواخت در سطح قالب پخش میشود. از آنجایی که برای اجرای سقف کامپوزیت به شمع بندی نیازی نیست این امکان وجود دارد که چند سقف به طور همزمان بتن ریزی نمود که تخته ها یا ورق های قالب بندی را نباید به هیچ وجه زودتر از زمان موعد باز کرد. اين بازشوها بايد دارای دری باشند که براحتی باز و بسته شده و کاملا آب بند باشند. چراکه ترمیم بتن و یا تغییر و اصلاح فرم موردنظر طرح شده قبلی پس از گرفتن بتن و باز کردن قالب ها هم بسیار دشوار و حتی درصورتی که امکان داشته باشد، به مراتب از پیش بینی های لازم اولیه گران تر تمام می شود.

در ضمن بالا کشیدن قالب ، عملیات بتن ریزی و آرماتور بندی ادامه می یابد و دائما مخلوط بتن از بالا به درون قالب ریخته شده و ضمن حرکت قالب به سمت بالا ، بتن سفت شده از قسمت زیرین خارج می شود . یک سطح صاف بر روی سطوح بتنی ایجاد می کند. این روغن با بتن واکنش نشان نمیدهد و یک جداکننده قوی قالب بتن است. قالب تا زمان محکم شدن بتن در جای خود باقی میماند که بسته به شرایط آب و هوایی ممکن است چندین روز یا حتی یک هفته یا بیشتر طول بکشد. در سایت ما برای شناخت دقیقتر محصول تمام رنگبندیها ارائه شده و کافیست شما روی رنگ مورد نظر خود کلیک کنید تا رنگبندی درست محصول، نوع طراحی و پرداختی که روی موبایل استفاده شده را ببینید. دارا بودن یک تیم متخصص و منسجم در این شرکت که در زمینه مکانیک، عمران و صنایع، توانمندی طراحی، مشاوره و ساخت پیچیده ترین قالب های بتن را دارد، این امکان را داده که با ارائه بهینه ترین و مقرون به صرفه ترین طرح ها و پیشنهادات به مشتریان، رضایتمندی آنان را فراهم سازد و همچنین تلاش می نماید تا با تحقیق و مطالعه، جدیدترین محصولات لازم در این صنعت را طراحی و به بازار ارائه نماید.

اگرچه مواد شیمیایی موجود در آب می تواند موجب خوردگی در بتن و بتن مسلح شود، در مقایسه با چوب و فولاد، بتن می تواند مدت زیادی را در معرض آب باشد بدون آن که دچار زوال جدی شود، به دلیل همین ویژگی، برای ساخت وساز زیر آب و یا برای مواردی که ممکن است سازه در معرض آب قرار گیرد، ایده آل است؛ مانند ساخت سازه ها، خط لوله، سدها، کانال ها، عایق بندی و پروژه های ساحلی. معمولا ابعاد ستون با دیوار متفاوت است. استاندارد ASTM C260 / C260M و AASHTO M 154M / M154 و CE 204 / 1407 به بررسی مواد روغنی انواع افزودنی بتن پرداخته است. روغن قالب بتن از مواد نفتی تشکیل شده و در کنار این ترکیبات، از مواد افزودنی دیگر و بعضی فرمولاسیونهای خاص روغن نیز استفاده شده است. یکی از عواملی که در استاندارد روغن قالب بتن مورد بررسی قرار میگیرد، درجه ماندگاری روغن است.

این میان بولت ها از سوراخ های ایجاد شده روی پانل ها عبور کرده و توسط واشر کاس و مهره خروسکی به سولجر و سپس با استفاده از واشر دولوله و مهره خروسکی به جک های پشتبند عمودی متصل می شوند. مصالح قالب بتن به دلیل استفاده غلط ، در معرض خرابی و فرسودگی قرار می گیرند ، قالب های بتن باید پس از برچیده شدن به صورت منظم و با دقت تمیز شده ، روغن کاری و در محیط و شرایط مناسبی نگهداری شوند ، که این موارد مانع از صدمه دیدن قالب بتن می گردد .

خرید قالب مدولار

هنگامی که قالب ها بصورت یکپارچه بسته می شوند بهتر است فاصله بین پانلهای بزرگ را با فیلر پر کرد، همچنین در مواردی که قالب بندی از دو یا چند نقطه شروع می شود( خصوصا در سازه های مدور با قطر بزرگ) هنگامی که قالبها بهم می رسند مشاهده می شود که محل خالی را نمی توان با قالبهای مدولاری که ابعادشان مضرب عدد 5 سانتیمتر است ، پر کرد . تولید و فروش مفصل نیوجرسی سه تیکه و دو تیکه است . پایه اصلی این مواد، ترکیبات روغنی است و در حضور روغن، از پایدارکنندهها و آب نیز استفاده میشود.

بتنریزی در این ساختمانها عملاً به کمک این قالب بسیار راحتتر شده قالب بتن تونل فرم است. به عنوان مثال وزن سبک آنها، کار را راحتتر میکند. در عملیات هایی چون ساخت و ساز و انجام عملیات های سازه از سازه موقت و یا ثابتی به نام داربست استفاده می شود که به عنوان یک تکیه گاه نیز شناخته می شود. بتن می تواند با تغییرات در مواد تشکیل دهنده ی آن، به شکل های پیچیده نیز تهیه شود. پانل های بزرگ قالب های پلاستیکی باعث می شوند تا سرعت عملیات قالب بندی و بتن ریزی افزایش یابد و در نتیجه پروسه ساخت و ساز با سرعتی بیشتر انجام پذیرد. چون قالب لغزنده معمولا 24 ساعته و به صورت 3 شیفت اجرا می شود ، در نتیجه تامین بتن و آرماتور و سایر تدارکات مورد نیاز آن حساس تر از کارهای معمولی است . شرایط محیطی و آب و هوایی، عاملی مؤثر در انتخاب نوع روغن قالب مورد نیاز است.

بهترین شرکت قالب بتن

همانطور که باید انتظار داشته باشید، هر چقدر که از چوب مرغوبتری استفاده شود قیمت آن نیز افزایش پیدا میکند. در مقابل برندی دیگر تبلیغات ندارد و همین مورد تفاوت قیمت بین دو برند را به وجود میآورد حتی اگر دو محصول مشخصات نزدیک به همی داشته باشند. از این قالبهای پلاستیکی بتن می توان در هر دو هوای گرم و سرد استفاده کرد. در قسمت هایی که به ابعاد بیش از 660 سانتیمتر نیاز باشد تا ابعاد طولی 11 متر از میزهای واسط استفاده خواهد شد که این میز ها حد فاصل بین دو نیم کانال را خواهد پوشاند. اصولا قالب لغزنده برای اجرای سازه هایی که مقطع ثابت داشته باشند بهتر است .

سیستم قالب تونل فریم با توجه به اینکه ۱ مجموعه کامل از قطعات و قالبهای مورد نیاز برای اجرای بتن یکروزه است کلیه ادوات لازم را جهت هر گونه عملیات نیز در اجرای بتنریزی احتیاج خواهد داشت. از مهمترين گامها در احداث سازههاي بتني, انجام قالببندي است. آماده ارائه ی خدمات به هموطنان عزیز در سراسر کشور می باشد. روکش ها به صورت منظم جایگزین و مجدداً ساخته می شوند که این امر هزینه نگهداری بتن را بسیار کمتر از فولاد یا چوب می کند. در گذشته برای قالب بندی سقف، روشهای سنتی مانند قالببندی چوبی سقف رواج بسیار داشت. قالب بندی چوبی فونداسیون از انواع قالب چوبی محسوب میشود که اغلب برای ساخت آن از چوبهای روسی استفاده میشود.