بک لینک چیست و چه تأثیری بر سئوی وبسایت دارد؟ وب رمز-خرید بک لینک گلدلینک

اما پیدا کردن محل مناسبی که بتوان پست میهمان در آن منتشر کرد قدری دشوار است. به همین دلیل در ادامه، راه ساده‌ای را بیان می‌کنیم که به کمک آن، مکان مناسب برای انتشار پست میهمان را پیدا کنید. به عبارت دیگر، هرچیزی که افراد تمایل کلیک کردن روی آن داشته باشند را می‌توان در این دسته قرار داد.

پس بهتر است از دامنه هایی به سایت شما لینک داده شود، که ارتباط موضوعی با سایت شما داشته باشند. بسیاری از این وب سایت ها، با قیمت مناسبی این خدمات را ارائه می کنند. اگر میخواهید برای خرید بک لینک اقدام کنید، این روش را به شما پیشنهاد می کنیم. زمانی گرفتن بک لینک برای سایت کافی بود و می توانست رتبه سایت را افزایش دهد.

در تمامی سایت ها و مواردی که فروش بک لینک وجود دارد، خرید بک لینک برای یک مدت معین است. مثلا شما 20 هزار تومان پرداخت می کنید و سایت x متعهد می شود که بک لینک وب سایت شما را برای مدت یک ماه در سایت خود با انکرتکست y نمایش دهد. طبیعی است که پس از گذشت مدت مورد نظر، بک لینک شما حذف خواهد شد.

بک لینک چیست و چه تأثیری بر سئوی وبسایت دارد؟ وب رمز-خرید بک لینک گلدلینک هدف آکادمی وبکیما رشد و ارتقای تجارت آنلاین و دیجیتال مارکتینگ در ایران به اندازه سهم خویش است. ساده ترین راه برای ایجاد Backlink رایگان استفاده از سیستم های وبلاگ‌دهی است. در این سیستم ها می توان از بک لینک فالو استفاده کرد و با انتشار رایگان مطالب خود در این وبلاگ ها، بک لینک فالو دریافت کنید.

معمولا از این سایت برای ساخت بک لینک در لایه های ۲ و ۳ استفاده می‌شود و به دلیل قدرتمند بودن آن و همچنین اسپم اسکور بسیار مناسب یک فرصت بی‌نظیر برای ساخت لینک محسوب می‌شود. در یکی از مقالات موجود در سایت می‌توانید در انتهای صفحه در بخش کامنت‌ها نظر خودتان را وارد کنید و به سایت موردنظرتان لینک بدهید. امکان قرار دادن تگ a در متن کامنت برای ایجاد بک لینک نیز وجود دارد. در یکی از مقالات سایت می‌توانید در انتهای صفحه در بخش کامنت‌ها نظر خودتان را وارد کنید و به سایت موردنظر لینک بدهید. کافی است لیست انبوهی از وب‌سایت‌های مختلف را در اختیار چنین نرم‌افزارهایی قرار دهید تا آنها، کامنت مورد نظر شما (به همراه لینک وبسایتتان) را در بخش نظرات آن سایت‌ها درج کنند.

همانطور که گفتیم، زمانی که یک وب سایت در بخشی از محتوای خود به وب سایت دیگری اشاره می‌کند (همراه با لینک آن وب سایت)، این عمل اصطلاحا بک لینک نامیده می‌شود. این لینک باید یک لینک قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را به عنوان بک لینک شناسایی کنند. به زبان ساده، هنگامی‌که یک وب‌سایت به یک وب‌سایت دیگر لینک می‌دهد، یک بک لینک ساخته شده است. به بک لینک، inbound link یا «لینک ورودی» هم گفته می‌شود، زیرا باعث می‌شود که مردم «وارد» سایت ما شوند.

شما شاهد رشد و کاهش بک لینک های خود ، و همچنین ترافیک ارگانیکی که از هر صفحه بازدید می کند، خواهید بود. Ahrefs همچنین به شما کمک می کند ببینید کدام صفحات سایت شما بک لینک بیشتری دریافت کرده اند. همچنین با این ابزار می توانید انکر تکست بک لینک ها را نیز آنالیز کنید. اما برخی از آن ها ارزشمند هستند.از آنجا که لینک های دریافتی از دایرکتوری ها فالو و مرتبط هستند و دریافت بک لینک هایی با این کیفیت کار دشواری است، این بک لینک ها بسیار ارزشمند هستند. ابزارهایی وجود دارند که به طور انبوه و اتوماتیک برای یک وب سایت بک لینک می سازند. می بایست از این ابزارها برای لینک سازی مستقیم سایت خود دوری کنید.

در مجموعفراموش نکنید که طبق الگوریتم جدید گوگل، خرید بک لینک ارزان و فله ای سئو سایت شما را نابود خواهد کرد. پس به شما توصیه می کنیم که به هیچ عنوان به دنبال خرید بک لینک انبوه و بی کیفیت نباشید. معمولا سایت هایی که در زمینه فروش رپورتاژ آگهی یا بک لینک فعالیت میکنند علاوه بر شما به سایت های بسیاری لینک داده اند و همین مسئله موجب کاهش ارزش و اعتبار این نوع لینک سازی میشود.

ما می دانیم که چگونه “کشف شده – در حال حاضر نمایه نشده” شما را برطرف کنیم. یکی از بهترین ابزارهای آنالیز بک لینک رقبا Open Link Profiler است که قابلیت های گسترده ای دارد. کافیست شما یک URL وارد کنید و یک پروفایل بک لینک تحویل بگیرید. این ابزار اطلاعاتی مانند اینکه سن بک لینک ها چقدر است، از کدام کشورها بک لینک ایجاد می شود، نوع صنعت و غیره را به وبمستر میدهد. بک های بنیادی و پایه ای همان چیزی هستند که هر وب سایت عادی باید آن ها را داشته باشد. شما می بایست از انکر تکست یا URL و یا برند برای بک لینک های بنیادی استفاده کنید.