بهترین وکیل خانواده در تهران متخصص و با تجربه مشاوره حقوقی وکیل پایه یک دادگستری خانم در تهران حقوقی ، کیفری ، خانواده

شما می توانید از این بخش سوال خود را ثبت کنید و در کمترین زمان پاسخ مناسب را از طریق ایمیل دریافت کنید. صرف زمان، انرژی و هزینه کمتر برای جمع آوری اسناد و مدارک و اثبات واقعیت. نفقه عبارت است از مسکن و البسه و غذا و اثاث‌البیت که به طور متعارف با وضعیت زن متناسب باشد و خادم در صورت عادت زن‌به داشتن خادم یا احتیاج او به واسطه مرض یا نقصان اعضاء. ممکن است اختیار تعیین مهر به شوهر یا شخص ثالثی داده شود در این صورت شوهر یا شخص ثالث می‌تواند مهر را هر قدر بخواهد‌معین کند. هر گاه مهر عین معین باشد و معلوم گردد قبل از عقد معیوب بوده و یا بعد از عقد و قبل از تسلیم معیوب و یا تلف شود شوهر ضامن‌عیب و تلف است. هر چیزی را که مالیت داشته و قابل تملک نیز باشد می‌توان مهر قرار داد.

از آنجایی که ازدواج جز مهمترین عقودی محسوب می شود که افراد آن را منعقد می کنند، بنابراین بهتر است قبل از انعقاد کردن این قرارداد در ابتدا اطلاعات کافی را در مورد عواقب آن بدست اورند و سپس اقدام به ازدواج کنند. هنگامی که در مورد وکیل خانواده صحبت می کنیم، بسیاری از افراد با خود فکر می کنند، تنها برای طلاق و جدایی باید به وکیل خانواده مراجعه کرد، اما حقیقت آن است که این تصور کاملا اشتباه است. وکیل خانواده به شخصی گفته میشود که دارای مهارت و تجربه کافی در زمینه حل و فصل پرونده های حقوق خانواده می باشد و بهتر از هر شخص دیگری می تواند در جهت احقاق حقوق افراد به انان کمک کند.

به این صورت که خانمی که اجرت المثل ایام زوجیت را از شوهرش دریافت کند، می‌تواند از شرط تنصیف اموال نیز بهره‌مند شود. یعنی مطالبه اجرت‌المثل دوران زوجیت، مانع استحقاق زوجه برای دریافت شرط تنصیف نیست. او باید وکیل خانواده با تهیه لوازم زندگی، خوراک، پوشاک ومسکن شرایطی را فراهم کند که همسرش رضایت داشته باشد. زنی که در خانه پدرش شرایطی مرفه و ایده‌آل داشته ‌است، می‌تواند از شوهرش شرایطی همانند خانه پدرش را انتظار داشته باشد.

  • بنابراین به وکیلی که در این امور به طور حرفه ای فعالیت می کند و تمرکز خود را دعاوی خانوادگی قرار داده باشد، وکیل خانواده می گوییم.
  • از دیگر ویژگی های یک وکیل خانواده خوب، امانت‌داری است، چرا که وکیل محرم اسرار موکل و امین وی است.
  • هر چند تعیین و انتخاب وکیل خانوادگی در کشور ما چندان مرسوم نیست ، اما در برخی کشورها وکلای خانوادگی همچون پزشکان و مشاوران خانوادگی رسمیت داشته و به صورت گسترده ای فعالیت می کنند ؛ اما در ایران ، معمولا به وکلایی که در دعاوی خانوادگی وکالت می کنند ، وکیل خانوادگی نیز اطلاق می شود .
  • خلاقیت وکیل نیز از جمله ویژگی‌های یک وکیل خانوادگی خوب به حساب می‌آید.
  • دعاوی زیر در دادگاه خانواده قابل طرح است که می توان برای آن ها وکیل متخصص در زمینه دعاوی خانواده اخذ نمود .

بهترین وکیل خانواده در تهران متخصص و با تجربه مشاوره حقوقی وکیل پایه یک دادگستری خانم در تهران حقوقی ، کیفری ، خانواده تقسیم بندی وکلا به پایه یک و پایه دو، به جا مانده از قوانین قدیمی است که امروزه کاربردی ندارند ولی آن قدر در بین مردم جا افتاده اند که هنوز هم بسیاری از وکلا آن را در تابلو و کارت خود درج می‌کنند. نقض حقوق و تکالیفی که اعضاء خانواده در برابر یکدیگر بر عهده دارند ، گاهی موجب ایجاد مسئولیت کیفری برای آنها نیز می گردد . متاسفانه می توانند ولی شما می توانید با اذن دادگاه مجزا از خانواده زندگی کنید. و برای سریع تر شدن کار معمولا وکیل طلاق میگیرند الزامی در کار نیست . برای طلاق دادن همسر شما نیاز به ارائه دلیل خاصی ندارد ولی مصداق فسخ و طلاق نمی باشد.

دعاوی زیر در دادگاه خانواده قابل طرح است که می توان برای آن ها وکیل متخصص در زمینه دعاوی خانواده اخذ نمود . با توجه به اینکه طلاق توافقی نسبت به سایر انواع طلاق زودتر به سرانجام می رسد بیشتر مورد استقبال زوجین برای جدایی قرار می گیرد.در صورت عدم سازش زوج و زوجه بهترین نوع طلاق، طلاق توافقی می باشد. در گذشته معمولا طلاق یا رفتن سراغ راه های قانونی در خانواده های ایرانی یک تابو بود.