همه آن چیزی که باید در طراحی داخلی رستوران خود رعایت کنید

در طراحی رستوران در تبریز ، پیشنهاد می شود که با مطالعه و آنالیز رقبا و شرایط محیطی به موضوع رنگ بندی رستوران دقت ویژه ای شود. در فست فودهای شلوغ، با توجه به ویژگی های ذکر شده استفاده از موسیقی راک توصیه می شود تا افراد سریعتر غذا خورده و در نتیجه میزها زودتر خالی شوند. قدم نهم در طراحی داخلی رستوران: وارد کردن سلایق و خلاقیت های فردی طراح می باشد. با توجه به ورود سبک ها و سلایق متنوع به صنعت رستوران داری در ایران، سبک ها متنوعی از طراحی رستوران مدرن در حال ظهور در ایران هستند که با توجه به خواسته های کارفرما و یا کانسپت اصلی پروژه، طرحی پاسخگو و مناسب می توان اجرا کرد. پس از آن مهندسین مربوطه با در نظر گرفتن فضای موجود و نوع طرح انتخابی شما (رستوران سنتی یا رستوران مدرن)، ایده های خود را با شما در میان می گذارند.

دکوراسیون داخلی رستوران مراکشی

منبع عکس: انجمن گیاهخواران ایران، عکاس نامشخصرستوران خانه هنرمندان را میتوان از نخستین رستورانهای گیاهی در تهران دانست. در طراحی دکوراسیون داخلی فست فودها استفاده از چوب و ترکیب آن با گیاهان سبز میتواند محیط جذابی را ایجاد نماید. بسیاری از رستوران داران هزینه های گزافی را برای تبلیغات و خرید محصولات می کنند، اما هیچکدام از آنها بودجه ای را برای سرویس بهداشتی در نظر نمی گیرند. هرگز مارکتینگ را در هیچ مرحله ای از طراحی فست فود یا رستوران خود فراموش نکنید. با توجه به سابقه طولانی شهر تبریز در زمینه رستوران داری و برندینگ رستوران که اغلب با زمینه فعالیت مرتبط با غذاهای سنتی ایرانی و آذربایجانی بوده است و استقبال زیاد از رستوران های با منو و فضای سنتی در منطقه آذربایجان، استقبال زیادی از طراحی رستوران سنتی می شود و موضوع طراحی رستوران سنتی را به موضوعی محبوب در زمینه ی طراحی رستوران در تبریز تبدیل کرده است.

این نیز در مورد بازاریابی است به معنای استفاده از فضا برای تبلیغ رستوران شما و فروش بیشتر است. به طور یقین شما رستوران بخاطر جذب مشتریان بازار هدف تاسیس کرده اید. این در حالی است که طراحی داخلی رستوران به این چیزها ختم نمی شود. اولین کاری که باید انجام شود این است که پیشخوان سفارش را قابل مشاهده و به راحتی در دسترس قرار دهید. علاوه بر این نورپردازی اولین چیزی است که مشتری را جذب می کند. موسیقی آرام، نورپردازی ملایم، و رنگهای گرم مشتریها را به آرامش، سفارش دادن دسر یا یک نوشیدنی اضافه، و بیشتر ماندن دعوت میکنند. بنابراین توجه داشته باشید که رنگ و طرح کفپوشها باید با بقیه وسایل و رنگهای موجود در رستوران هماهنگ شود.

طراحی داخلی رستوران صنعتی ⦁ جذابیت: هر طرحی باید جذاب باشد، مهم نیست که شما برای این طرح چقدر هزینه نموده اید در هر صورت باید جذاب و چشم نواز باشد. کارکنان رستوران ها باید مهمان نواز باشد، هر مشتری باید احساس راحتی و آرامش کند. ذهن کارکنان رستوران درگیر جنبه های متفاوتی است، و از تهیه غذایی درجه یک کاملا دور خواهند شد. به سراغ کارکنانی بروید که می توانند به شکل محلی غذا را حمل کنند، نه روی میز های چرخدار! دیوارها به عنوان محل آغاز یک پروژه طراحی داخلی، می توانند تصویری از فضا را در ذهن شما ایجاد کنند که ارزیابی میزان تطابق فضاسازی با کانسپت اولیه را ممکن و میسر می سازد. اگر مادرتان اغلب نان خیلی زیادی می پخت، عبور کردن از یک نانوایی ممکن است باعث ایجاد خاطرات شاد و خوشحال برایتان باشد. وقتی کار شروع شد جدا از کافه، ما سینما، گالری، سن اجرا موسیقی و کتابخانه نیز طراحی کردیم، وقتی نیازهای آنها را شنیدیم متوجه شدیم بیش از کافه نیاز دارند.

امیدواریم این طرح ها مورد پسند شما دوستان عزیز سایت زیبایی خانه قرار گرفته باشند و از آن ها برای طراحی دکوراسیون رستوران خود ایده گرفته باشید. عکس از سایت anandavegرستوران آناندا در سال ۱۳۸۵ بهعنوان یکی از بهترین رستوران های گیاهی تهران تأسیس شد و با طبخ غذاهای گیاهی، اعم از سنتی ایرانی و طیف وسیعی از غذاهای فرنگی، تلاش کرده است تا فرهنگ گیاهخواری را بهطور جامعتری بین مردم معرفی کند. از آنجایی که پیدایش ایده های نو – خلاقانه و متفاوت در معماری مدرن یک پدیده حساب میشود ، وجود المان ها و فرم ها و بافت های خاص و زیبا میتواند کافه رستوران شمارا در بین رقبا خاصتر و متفاوت تر جلوه دهد . ورودی رستوران در مقابل یک حوض مستطیلیشکل قرار گرفته که چندین فواره زیبا دارد. استفاده از لوازم دکوری در طراحی رستوران زیبایی رستوران را چندین برابر می کند.

دکوراسیون داخلی رستوران کافی شاپ

در حقیقت بسیاری از ما ترجیح میدهیم در فضایی شیک و زیبا با خانواده یا دوستانمان غذا بخوریم و وقت بگذرانیم. برای ساخت آن، مصالح ساده و محدودی در اختیار معمار قرار داشت اما با این حال توانست یک رستوران دنج و زیبا در محیط شهری به وجود بیاورد. اگر هدف شما بزرگتر جلوه دادن فضا باشد و یا هر هدف دیگری داشته باشید با طراحی دیوارها و انتخاب مصالح و رنگ متناسب با خواسته خود می توانید در مسیر نیل به هدف خود حرکت کنید. درست است که شما برای طراحی و دکوراسیون رستوران خود آزاد هستید و می توانید مطابق سلیقه خودتان آنجا را چیدمان کنید، اما باید بخاطر داشته باشید که هر چه طرح شما بیشتر به سمت شیشه های مدرن، فلز، رنگ های سرد، فرم های سلب و نورپردازی زیاد گرایش داشته باشد، کمتر حس گرسنگی را به مشتری ها القا می کند. ارائه نقشه طراحی کلیه فضا های مورد نیاز متناسب با المان و تم مورد نظر.

طراحی رستوران معماری داخلی

موقعیت آشپزخانه صنعتی به 5 زیر بخش تقسیم میشود و در هر کدام از آنها دیوار موازی خط اسمبلی قرار میگیرد. قانون سوم توسعه یک طراحی و کیفیت منحصر به فرد برای یک پروژه کافی شاپ است. در طراحی رستوران در تبریز باید در استفاده بهینه از مبلمان دقت کافی به عمل آید تا علاوه بر جلوگیری از هزینه اضافی، طرح و نقش کلی رستوران با مشکلات ایجاد شده توسط مبلمان نامناسب از بین نرود. در نورپردازی این رستوران از نور آبی استفاده شده تا احساس آرامش را در شما ایجاد کند. شما دیگر نباید همانند گذشته روی فروش محصولات متمرکز باشید، شما باید فضایی بسازید که روی محصول شما و رابطه آن با مشتری متمرکز باشد. نام این رستوران از یکی از محلههای قدیمی تهران گرفته شده است و قدمت آن به سال 1350 باز میگردد. با توجه به رقابت بالا در این صنعت، یکی از عوامل مهم در موقفیت طرح یک رستوران طراحی و ساخت نمای رستوران به گونه ای است که مشتریان را به بازدید از فضا دعوت کند.

برای چیدمان آشپزخانه صنعتی طرح های مختلفی وجود دارد که هیچ کدام بهتر از دیگری نیست. بازی با نور در رستوران ها یکی از اصلی ترین ابزارهای طراحان داخلی برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان می باشد. آنها بر بدن ما نیز تاثیر می گذارند. رنگ ها احساس متفاوتی را به مغز ما منتقل می کنند. در بین تمامی کابینت های آشپزخانه، کابینت ام دی اف یک نوع کابینت مرسوم برای مصارف اقتصادی و با هزینه مناسب به حساب میاد. پس از تصمیم در مورد تمامی موارد مرتبط با طراحی داخلی رستوران، می توان از خلاقیت های فردی طراحان در بهبود فضای اصول طراحی داخلی رستوران رستوران استفاده کرد. از آنجاییکه معیارها در انتخاب رستوران بسیار است؛ اسنپ فود قصد دارد در این مقاله به شما کمک کند تا بهترین رستوران تهران را از نظر امکانات، فضای داخلی، کیفیت غذا، تنوع منوی غذایی، قیمت، امکان برگزاری مراسم خاص و حتی نظرات مردم، انتخاب کنید.

طراحی و ساخت یک رستوران با هزینه ای کم و یا دکوراسیون یک رستوران کوچک به نحوی که علیرغم محدودیت ها طرح موفقی باشد، یک موضوع چالش برانگیز است که در استودیو معماری بوم توجه ویژه ای به آن شده است. سنتی و کلاسیک باعث شده است که بیشتر افراد به دلیل دیزاین زیبای یک رستوران. از موارد مهمی هستند که باید در کنار رعایت نکات اصلی و ضروری طراحی دکوراسیون و دیزاین فست فود به آن ها توجه کنید. از آنجا که رنگهای گرم هیجانانگیز و شفاف و روشن میباشند، اگر در فضای داخلی به کار بروند موجب تحریک بصری می شود و توجه مشتریان را جلب کرده و آنها را به وجد میآورند.

دکوراسیون داخلی رستورانهای سنتی

اکثر افراد متوجه نمی شوند که مشتری ها برای گران بودن دکوراسیون رستوران شما به آنجا مراجعه نمی کنند. در این مطلب می خواهیم جنبه هایی را به شما یادآور شویم که اغلب مدیران و کارآفرینان آنها را نادیده می گیرند. شواهد نشان می دهند که رنگ محیط در میزان اشتهای افراد تاثیر می گذارد بنابراین، کدام رنگ برای رستوران ها مناسب است و باید ازچه رنگ هایی اجتناب کرد؟ درست است که دکوراسیون و کیفیت آن در انتخاب رستوران تاثیر دارد اما مشتری ها به اینکه شما گران قیمت ترین صندلی ها را از بهترین برند تهیه کرده اید و یا اینکه صندلی های معمولی را در یک حراجی خریده اید اهمیت نمی دهند. با توجه به پیک بالای اکثر رستوران ها در وعده شام، انتخاب و استفاده مناسب از منابع نور مصنوعی اهمیت به سزایی در کیفیت فضایی رستوران و جذب و حفظ مشتریان دارد.

دکوراسیون داخلی رستوران

معمولا رنگهای گرمی مانند نارنجی، زرد و قرمز در طراحی فست فودها کاربرد زیادی دارند. به همین دلیل، رنگهای زرد برای دکورا سیون رستوران کوچک که فضای کمی برای نشستن دارد، بسیار مطلوب می باشند. دیگری هم راه پله و بالابری که در بخش میانی رستوران، به سمت زیر زمین و پارکینگ رستوران دسترسی داشته است. طراحی کافه رستوران، جایی که غذاهای جایی که غذا های کشور دیگر در آن سرو می شود، می تواند به رنگ نمادهای ملی ساخته شود. اما برای رستوران های لوکس و گران قیمت، ترکیب موسیقی کلاسیک با بشقابی که توسط سرآشپزی بینظیر تهیه و تزیین شده، ترکیبی ایده آل خواهد بود.

برای انتخاب صحیح موقعیت رستوران، باید از تجارب استفاده کرد و بهره برداری از نکات ریز در کسب و کار است که شما را متفاوت خواهد کرد و به موفقیت خواهد رساند. عواملی حیاتی که باعث می شوند مشتری هایتان مجدد شما را انتخاب کنند و به رستورانتان بازگردند. نور گرم، درست بر خلاف نور سرد، گرما و صمیمیت به فضای شما می دهد. اینکه افراد کافه رستوران شما را با یک نشان خاص به یاد بیاورند اتفاق بسیار مثبتی است که در کنار کیفیت غذای خوب و خدمات مناسب به مشتری به مراجعه دوباره کمک خواهد کرد. برای اطلاع از قیمت هتلهای لوکس تهران پیشنهاد میکنیم به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید.

دکوراسیون داخلی رستوران و کافی شاپ

در حقیقت یکی از فاکتور های مهم برای ساخت رستوران چوبی، نوع غذای سرو شده در این رستوران ها می باشد. موزه ساکیپ سابانجی Sakıp Sabancı یکی از موزه های خصوصی استانبول است که در سال 2002 توسط ساکیپ سابانجی افتتاح شد. استانبول یک شهر ساحلی است که آب و هوای آن تحت تأثیر موقعیت دریایی آن از دریای سیاه در شمال، دریای مرمره در جنوب است. یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین بازارهای سرپوشیده در جهان بازار بزرگ یا کاپالی چارشیسی در منطقه فاتیح استانبول است. یکی از روش های چیدمان و طراحی آشپزخانه صنعتی روش جزیره ای است. ترکیب رنگ سفید و قهوه ای باعث روشنایی بیشتر محیط شده است. در طراحی رستوران در تبریز باید توجه خاصی به زمینه طراحی در طراحی نمای رستوران شود و طراحی نمای بیرونی رستوران به گونه ای انجام گیرد که در تضاد مخرب با محیط نباشد و از رستوران و برند آن تصویر مخربی در اذهان ایجاد نشود.

طراحی داخلی کافه رستوران

برای طراحی رستوران سنتی، تیم معماری باید تسلط کافی روی مصالح بوم آورد و طرح های معماری سنتی در حد کافی در تیم معماری پروژه موجود داشته باشند. در برخی از پروژه های طراحی داخلی و کاربری های متفاوت، مثل باشگاه های ورزشی استودیو معماری بوم، کارفرمایان را به استفاده از مصالح ارزان و خلاقیت در طراحی و برندینگ هدایت می کند. بعد از طراحی پلان رستوران، تصمیم روی چیدمان، انتخاب مصالح و رنگ بندی محیط و طراحی دیوارها و با توجه به همه موارد بالا، باید کف سازی محیط انتخاب شود. با توجه به تعدد بالای رستوران های مدرن در تبریز، ایجاد خلاقیت و جلب توجه کافی و در عین حال عدم عبور از مرز بهینه بین طرح مناسب و آنارشی در طراحی موضوعی حساس و دقیق محسوب می شود.

طراحی داخلی رستوران با چوب

طراحی نقشه و پلان جانمایی و تاسیسات کلیه لوازم و تجهیزات و ماشین آلات با استفاده بهینه از فضای موجود و فاز بندی تجهیز با در نظر گرفتن صرفه اقتصادی و منوی مورد نظر. یکی از جذابیت های موجود در آجر بافت آن می باشد. و از وعده های غذایی خود لذت ببرند. به یاد داشته باشید که شما باید تجربه مشتری هایتان را از غذایی لذت بخش ارتقا دهید. پس از انتخاب مکان مناسب برای رستوران، حالا زمان بالا زدن آستین ها و انتخاب مبلمان و طراحی داخلی مناسب به نحوی است که جذب کننده مشتری باشد و افراد در آن احساس آرامش، راحتی و لذت بیشتر کنند. برای نورپردازی هم از نورهای متالیک استفاده میشود. رنگ آمیزی در این سبک به صورت تک رنگ بوده و مبلمان و نورپردازی کاملا ساده است. حتی اگر شما بهترین غذای روی زمین را هم در رستورانتان سرو کنید، اما دکوراسیون داخلی رستورانتان مناسب نباشد، کسی مجدد به آنجا باز نمی گردد و آنجا را به کسی معرفی نخواهد کرد.

طراحی داخلی رستوران چوجی