لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن DIYAKALA com

هایک ویژن عرضه کننده دستگاه هایی با مارک اثبات شده ای که می توان برای محصولات دوربین مداربسته هایک ویژن با کیفیت بالا به آن اعتماد کرد. هایک ویژن مطمئناً ابتکاری ترین و بهترین انتخاب در مورد سیستم های نظارت بر امنیت است. حجم تحقیق و توسعه این مجموعه خود به تنهایی، بسیار بیشتر از دیگر رقباست که نشان می دهداین برند به عنوان رهبر جهانی در بازار نظارت بر خانه و تجارت باقی مانده. با ظهور فناوری های AcuSense و ColorVu هایک ویژن مشتریان دوربین هایک ویژن می توانند از تعطیلات خود به خوبی لذت ببرند. چرا که این کمپانی راه حلی قدرتمند برای نظارت و مراقبت از محل و دارایی افراد ارائه کرده است.

  • از جمله محصولات این کمپانی می توان بهدستگاه تحت شبکه NVR هایک ویژن ، دستگاه DVR یادستگاه آنالوگ XVR هایک ویژن ، سرورهای ویدیویی دیجیتال، دوربین مدار بسته هایک ویژن ، کارت های فشرده سازی، دوربین اسپیددام و IP اشاره کرد.
  • این مجموعه تمامی محصولات هایک ویژن را با بهترین قیمت ها در اختیار کاربران قرار می دهد .
  • به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی بیشتر با سبد محصولات و خرید دقیقتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
  • از جمله محصولات جدیدی که به سبد این شرکت اضافه شده است می‌توان به دوربین های حرارتی، دوبین های هوش مصنوعی، دستگاه های هیبریدی، سوئیچ شبکه، انواع لنز، منبع تغذیه، دستگاه اینتر کام و … اشاره کرد.

مانند تمام ابزارهای ساخته شده به دست بشر دوربین های مداربسته نیز می توانند هم در جهت بهبود کیفیت زندگی انسان استفاده شوند و هم می توان از این ابزار برای کنترل دیگران و سواستفاده از قدرت استفاده کرد. اما شکی نیست که استفاده از دوربین های مداربسته در اماکن مختلف باعث افزایش امنیت این مکان ها شده است و در نتیجه بازار بسیار بزرگی در سراسر جهان برای فروش تجهیزات امنیتی مانند دوربین مداربسته نیز شکل گرفته است. در حال حاضر برند های مختلفی مانند هایک ویژن، تی وی تی و داهوا از برند های معروف تولید کننده دوربین مداربسته و دیگر تجهیزات نظارت تصویری به حساب می آیند و ما در این مقاله سعی می کنیم برند معروف هایک ویژن را به شما معرفی کنیم.

لوازم جانبینمایش همه

لنزهای دوربین مداربسته هایک ویژن کیفیت فوق العاده ای دارند و به دلیل قابلیت تثبیت رنگ و نور می توانند در هر محیطی مورد استفاده قرار بگیرند. هزینه های خرید و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن به موضوعات مختلفی مانند وسعت مکانی که این دوربین ها نصب می شوند، نوع دوربین و تکنولوژی های استفاده شده در آن بستگی دارد. همچنین در صورتی که شما از شرکت های معتبر مانند مهر تجارت خرید دوربین مداربسته هایک ویژن را انجام دهید خدمات نصب و پشتیبانی را نیز به راحتی و با هزینه های اندک دریافت می کنید. دوربین هایک ویژن محصول شرکتی است که 5 سال متوالی رتبه اول بازار سیستم های مداربسته را از آن خود کرده است. محبوبیت دوربین های مدار بسته هایک ویژن تنها به کیفیت و مقرون به صرفه بودن آنها نیست. بلکه این شرکت با اختصاص بخشی از درآمدهای خود به تحقیق و ایجاد فناوری های روز دنیا توانسته میزان محبوبیت محصولات خود را افزایش دهد.

آموزش تنظیمات دستگاه‌های هایک ویژن با استفاده از نرم افزار IVMS4500

لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن DIYAKALA com این ویژگی ها حفاظت از اطلاعات مهم را تقویت می کنند و باعث سازگاری بیشتر با سیستم های نظارت تصویری می شوند. کارآیی و قابلیت های دفاعی سیستم های نظارت تصویری بهبود یافته است و کاوش و استفاده از دیتا برای حجم عظیمی از داده های نظارتی را میسر می سازد. هوش مصنوعی هایک ویژن، تکنولوژی های گوناگونی از قبیل ادراک چندرسانه ای، کلان داده چندبعدی، یادگیری عمیق، هوش لبه ای، بینایی ماشینی و ارتباط ماشین-انسان را در بر می گیرد. Dvr هایک ویژن از فرمت های فشرده سازی H.264 ،H.265 و H.265+ بهره می برد که در نتیجه پهنای باند کاهش یافته و استفاده از فضای ذخیره سازی بهینه می شود.

Operating Conditions یا شرایط کار دوربین مدار بسته چیست؟

این لیست بصورت یک فایل pdf است و شامل مشخصات, هایک ویژن تصاویر و قیمت دوربین های مداربسته هایکویژن و دستگاه های NVR هایک ویژن است . با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن شما می توانید از فناوری های زیر در دوربین های خود استفاده کنید. فروشگاه هایک ویژن سنتر بعنوان عاملیت رسمی فروش محصولات دوربین مداربسته هایک ویژن، گارانتی پارس ارتباط است.