لوازم برق ساختمان

با توجه به این نکته که ساختار داخلی پکیجها درصد بالایی از فلز مس را در دل خود جای داده است، امکان سازش چندانی میان آنها با جنس آلومینیوم رادیاتورهای پرهای وجود سایت bpomp ندارد. در بخش رنگ هم باید بگوییم که چون محصولات ایران رادیاتور به صورت کلی ضد زنگ هستند و در رطوبت هم مقاومت بالایی دارند، رنگ آنها از جنس آپوکسی ۱۰۰ درصد است، اما محصولات برند لورچ به خاطر استفاده از فولاد معمولی و مقاومت کمتر در برابر رطوبت، رنگ استاتیک با پوشش نانو دارند که بتوانند مقاومت بیشتری در برابر رطوبت از خود نشان دهند و راحت دچار زنگ زدگی و خوردگی نشوند. به دلیل استفاده از کلر و اسید در آب استخر برای تصفیه ، تا جایی که ممکن است باید از بکار بردن تجهیزات فلزی خود داری کنید و به جای آن از تجهیزاتی که جنس های غیر فلزی دارند، استفاده کنید. از این نوع پمپ معمولا در آپارتمانهای چند طبقه استفاده میشود تا فشار آب بهراحتی به طبقات بالای آپارتمان برسد.

تنها کافیست چند تا از راه حل ها را نام ببرید. و همچنین این مجریان باید از و سایل مرغوبی استفاده کنند تا در صورت بروز مشکن در سیستم براحتی کار را انجام دهند و برای وسایل و یا ابزارالات کار مشکلی پیش نیاید. محصولات این دو برند، خوشبختانه وسایل موردنیاز برای اتصال و نصب را در جعبه خود دارند که این موضوع باعث می شود در هزینه های شما صرفه جویی شود و نیازی به خریدن وسایل نصب به صورت جداگانه نداشته باشید. برای اینکه بهترین خدمات را با کمترین هزینه دریافت کرده و راندمان رادیاتور را به حداکثر میزان برسانید، لازم است بهترین زمان برای انجام سرویس و یا تعمیرات شوفاژ را از دست ندهید. در این زمینه باید بگوییم که ایران رادیاتور از نظر وجود دفاتر خدمات پس از فروش، بسیار بهتر عمل کرده است و تقریبا در هر شهری، شما می توانید نمایندگان ایران رادیاتور را پیدا کنید و از آنها خدمات پس از فروش موردنیاز خودتان را دریافت کنید، اما برند لورچ به اندازه این شرکت متمرکز نیست و نمایندگان زیادی ندارد.

به گزارش اخبار ساختمان، مالکین و پیمانکاران ساختمانی بعد از اینکه ساختمان ساخته می شود برای گرفتن انشعاب گاز اقدام می کنند اما برای اینکه بتوانند انشعاب گاز را دریافت کنند باید یکسری از مراحل را طی کنند تا درخواست شان به مرحله نهایی و اجرایی برسد. مزایای رادیاتور : راندمان بالا استفاده از ورق ضد سایش ترکیه دو کنوکتور ضخامت ورق 1.2 میلیمتر توجه : اعطای نمایندگی فعال به تمام نقاط ایران و خارج از ایران با مزایای استثنایی محصولات تولید : پکیج های زمینی و مرکزی ( گازی و گازوئیلی ) ، پکیج های برقی زمینی و دیواری ، رادیاتور پنلی امتاش و آلپ ، هیتر های برقی و گازی ، سردوش برقی ، آبگرمکن برقی زودجوش ، هود و سینک و گاز جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید . 13- ارتفاع نصب کلید فن cm120 از کف تمام شده باشد . آیفون باید 140 الی 150 سانتی متر از کف اتاق فاصله داشته باشد. فاصله استاندارد کلید برق و پریز برق از شیر گاز باید حداقل 50 سانتی متر باشد.

در لولهکشی گاز، علاوه بر اینکه استاندارد لوله کشی گاز خانگی و تجاری باید رعایت شود، الزامات نصب اجزای سیستم لولهکشی هم لازم و ضروری است. بدليل حساسيت و خطرپذيري بالاي سيستم­هاي تاسيسات الکتريکي، علاوه بر به کارگيري مواد و مصالح مرغوب و استاندارد در اجرا، رعايت برخي نکات نيز ضروري است. آشنایی با ضوابط و الزامات قانونی در حوزه ی طراحی،نظارت اجرا، نصب و بهرهبرداری از گاز طبیعی باعث کاهش خطرات استفاده از آن می شود. پکیج دیواری با لوله 1/2 شاید در فصل تابستان کار کند اما در اوج مصرف گاز دچار افت فشار شده و باعث میشود که پکیج دیواری خاموش شود. چنین خدماتی منحصر به فصل خاصی نبوده و در تمامی طول سال از واجب ترین چیزهایی هستند که شما در خانه با آن ها سر و کار خواهید داشت. از این رو می توانید در امر نصب، راه اندازی، تعمیر و سرویس شوفاژ و رادیاتور از متخصصین اسپارد بهره گرفته و ضمن اطمینان از تعهد اخلاقی این افراد، از کیفیت کار ارائه شده و نتیجه به دست آمده نیز مطمئن باشید.

چرا که آن دست از شوفاژهایی که دارای نشان استاندارد ایران هستند، گارانتی واقعی، جدول مشخصات فنی واقعی، میزان فشار بار واقعی هستند. استاندارد نبودن این نسبت باعث تولید گاز کشنده مونو اکسید کربن می شود. به طور کلی برطرف ساختن اصولی چنین مشکلاتی کاری تخصصی بوده و بهتر است انجام را به یک شوفاژکار ماهر بسپارید از بابت رفع ایراد استاندارد آن اطمینان حاصل کنید. از بابت زنگ زدایی لوله ها و اجرای ضد زنگ و نیز اجرای نوار پرایمر و … تفاوت اساسی این دو آلیاژ باهم، این است که فولاد معمولی ممکن است دچار زنگ زدگی و خوردگی شود اما فولاد زد زنگ که در محصولات ایران رادیاتور استفاده می شود، به خاطر لایه ای از کروم که در سطح آن تشکیل شده است، از خوردگی و زنگ زدگی محفوظ می ماند و به همین خاطر طول عمر بیشتری خواهد داشت. اما در کل اگر بخواهیم در این زمینه مقایسه ای بین این دو شرکت انجام بدهیم، باید بگوییم که جنس رادیاتورهای ایران رادیاتور بهتر است و از ماندگاری بیشتری برخوردار خواهد بود و حتی بعد از از بین رفتن هم قابل بازیافت است اما رادیاتورهای لورچ از فولاد معمولی ساخته شده اند و احتمال زنگ زدگی آنها بسیار زیاد خواهد بود.

اگر قسمتی از رادیاتور گرم می شود و قسمتی دیگر سرد می ماند و یا گرمای آن به اندازه سمت دیگر نیست، مشکل به احتمال زیاد از ناحیه هوا گیری رادیاتور است. در صورتی که در لوله های تابلوی واحد (تابلوی مینیاتوری) ۴ یا ۵ رشته سیم وجود داشته باشد به احتمال زیاد در حالت اول از نول و هادی حفاظتی مشترک و در حالت دوم از نول مشترک استفاده شده است. قطعا همه ما به خاطر گرمابخشی یک رادیاتور را خریداری می کنیم و برند یا قشنگ بودن رادیاتور در الویت دوم ما هستند و نمی خواهیم در روزهای سرد زمستان از سرما بلرزیم و دلمان خوش باشد که رادیاتور قشنگی داریم. خوش قول باشید به موقع پروژه را تکمیل کنید و تحویل دهید زیرا سرعت عمل باعث افزایش رضایت مندی مشتری می شود.

آب پیش از رسیدن به دیگ بخار تصفیه می شود، زیرا تصفیه آب از اکسیژن و مواد ناخالص موجود در آن می تواند از ایجاد رسوب در دیگ جلوگیری به عمل آورد.. پر بازده ترین بوستر پمپ های موجود در بازار. پارامترهایی که بررسی می کنیم، مهمترین پارامترهای موجود برای انتخاب یک رادیاتور خوب هستند و کمک می کنند که بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. به همین خاطر مهم است که بتوانیم یک رادیاتور با گرمابخشی مناسب را انتخاب کنیم و بتوانیم از آن استفاده کنیم. 2- کاسه یا تشتی دهان باز برداشته و در زیر شیری که لوله های زمین را به رادیاتور متصل می کند، بگذارید. سیم پیچی در مدار تاسیسات الکتریکی ساختمان بر پایه میزان جریانی که حمل می کند، انجام می شود. صدای خش خش نیز به دلیل وجود فشار بیش از حد داخل رادیاتور است؛ در واقع قدرت و سرعت بیش از حد پمپ سیستم گرمایشی که آب داغ را با فشار وارد پره های شوفاژ می کند، باعث ایجاد این اشکال می شود. پمپ آب در واقع یک ماشین الکترومکانیکی می باشد که برای افزایش فشار آب و انتقال آن از یک نقطه به نقطه دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به قدرت بالای انتقال حرارت یا برودت در مس در مبدل های حراری یا کویل های حرارتی و یخچال ها استفاده می شود. نمایندگی نصب و تعمیر پکیج بوتان راه اندازی انواع پکیج زمینی، پکیج شوفاژ توسط کادر مجرب این مجموعه با سال ها فعالیت در عرصه نصب و راه اندازی انواع پکیج شوفاژ، پمپ های آب ساختمانی و کولر گازی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. در این مقاله در مورد تعمیرات رادیاتور شوفاژ صحبت کردیم و گفتیم که رادیاتور پنلی لورچ بهتر است یا ایران رادیاتور؟ در مجموع رادیاتورهای پرهای از دیرباز در کشور ما مورد استفاده قرار میگرفتهاند و در طول این سالها تنها شکل و شمایل ظاهری آنها تغییر یافته است. یکی از پارامترهایی که برای ما در انتخاب رادیاتور مهم است، این است که رادیاتوری که انتخاب می کنیم، شکل ظاهری مناسبی هم داشته باشد و قابلیت این را داشته باشد که به محیط خانه ما زیبایی بیشتری بدهد. استفاده از رادیاتور شوفاژ در مکانهایی مناسب است که خیلی نیاز به کنترل دما و رطوبت ندارد، چرا که رادیاتور قابلیت تنظیم درجه حرارت و رطوبت محیط را ندارد و میزان رطوبت نسبی اتاق را کاهش میدهد.

در این پکیج برای سهولت در تنظیم دمای آب گرم مصرفی و دمای مدار گرمایش، پنل کنترل دستگاه، ساده و به دور از تنظیمات پیچیده طراحی شده است و همچنین این دستگاه به سیستمهای الکترونیکی و ایمنی پیشرفته مجهز شده است. محاسبه میزان منابع آب مصرفی و آب اطفاء حریق. در این قسمت از آموزش ، شما با انواع کابل ها و سیم های برق و نحوه محاسبه سیم مورد نیاز در ساختمان طبق استانداردهای نظام مهندسی آشنا خواهید شد. رادیاتور آبی فن دار یا انواع رادیاتور امروزه تقریبا در همه ی آپارتمان ها و برج ها وجود دارند و به عنوان سیستم های گرمایشی اصلی مورد استفاده قرار میگیرند. تاسیسات ساختمان به عنوان حیاتی ترین بخش یک ساختمان به شمار می آید که راحتی، آرامش و آسایش ساکنان ساختمان را فراهم میکند. به طور مثال، اگر در مناطق جنوبی زندگی می کنید و سه ماه زمستان را در طول ۱۰ سال گذشته از سیستم استفاده کرده اید، دستگاه شما فشار چندانی را متحمل نشده است و طول عمر آن از میانگین مورد انتظار بیشتر خواهد بود. از طرفی دیگر، برند ایران رادیاتور ۱۰ سال خدمات پس از فروش در نمایندگی و کارخانه را دارد که می توانید از این خدمات برای تعمیر و حل مشکلات رادیاتور پنلی خودتان استفاده کنید و تعمیرات رادیاتور شوفاژ را به این شرکت بسپارید.

هستند؛به همین دلیل می توان رادیاتور و شوفاژ را از محبوب ترین سیستم های گرمایشی میان افراد مختلف دانست. در این مرحله می بایست با فنر برق کشی سیم های برق را از درون لوله هایی که داخل دیوار قرار داده اید عبور داده و وارد قوطی ها کنید. تاسیسات مکانیکی، برق و لوله کشی به طور معمول توسط مشاوران و پیمانکار تاسیسات مکانیکی تخصصی طراحی شده و وارد مرحله اجرا میشوند. اهمیت و حساسیت بحث تهویه مطبوع در بیمارستان سبب شده است که طراحی تاسیسات مکانیکی آن را از پیچیدگی خاصی برخوردار کند. در مجموع، استفاده از لوله های پکس، پی وی سی، مسی، ای بی اس، گالوانیزه و چدنی از رواج بیشتری برخوردار هستند. معمولا آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی برای ایجاد هوای خنک از کولر و برای ایجاد گرما در فصل زمستان از اسپلیت ، پکیج ها و رادیاتورها استفاده می کنند. با فرا رسیدن فصل زمستان شاید لازم باشد که رادیاتورها را هواگیری کنیم ، یادتان باشد که برای فصل تابستان و بهار شما باید شیر فلکه تمام رادیاتورها را باز بگذارید و فقط پکیچ را از حالت زمستان به بهار تغییر دهید.

هنگامی هواگیری شوفاژ بهتر است تمام آنها هواگیری شوند تا هوای سیستم به طور کامل از مدار خارج شود. هواگیری این رادیاتورها هم بسیار راحت است و به آسانی می توانید آنها را هواگیری کنید تا بتوانید از آنها استفاده کنید. 3- سطل دیگری را نیز آماده کرده و در کنارتان بگذارید تا آبی که از رادیاتور در تشت ریخته می شود را در سطل خالی کنید. بهتر است، اتصالات را کم کم شل کرده و اجازه دهید آب خارج شود و زمانی که دیگر آبریزشی وجود نداشت رادیاتور را کامل از لوله ی متصلش به زمین، باز کنید. 5- بعد از باز کردن اتصالات اجازه دهید، آبی که از آن ریزش می کند درون تشت خالی شود. اگر رادیاتور جلوی دیوار بیرونی زیر پنجره جانمایی شود، نیروی شناوری هوای گرم آن به قدری بزرگ خواهد بود که امکان نفوذ هوای سرد شده روی وجه داخلی پنجره و هوای سرد وارد شده از درزهای پنجره، به درون اتاق را منتفی می سازد، با این کار جریان هوا در اتاق (گردش هوای اتاق) برقرار خواهد شد. در این استخر، آب خروجی فیلتر، وارد یک شیر می شود. ظرفیت کنتور: کنتور گاز خروجی خاصی داشته و با توجه به ظرفیت آنها میزان خروجی گاز بر اساس مترمربع تعیین میشود.

صدای تق و تق از رادیاتور معمولا به معنای این است که بین انشعاب ورودی و خروجی ارتباط درستی برقرار نشده است. اگر به فکر خرید وسایل گرمایشی مانند رادیاتور هستید و می خواهید بین دو برند لورچ و ایران رادیاتور بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در ادامه می خواهیم از چند جهت رادیاتورهای این دو شرکت را باهم بررسی کنیم و در نهایت تصمیم گیری را به عهده خودتان می گذاریم تا بتوانید براساس موارد گفته شده، بهترین تصمیم ممکن را برای خودتان بگیرید. اما معایب کاورها رو هم بهتره به دقت بررسی کنین و بعد تصمیم بگیرین که اصلا میخواین شوفاژ ها رو بپوشونید یا نه.