قیمت سقف کاذب pvc پی وی سی همراه با تیم نصب درجه یک

خیلی از دوستان هنگام خرید متریال دکوراسیون داخلی حالا میخواهد هر سبکی از آن باشد این نگرانی را دارند که موضوع نصب را به چه کسی بسپاریم. در این بخش ما به عنوان آذران مدرن در خدمت شما عزیزان با نصب سقف کاذب به صورت کاملا حرفه ای هستیم. حال که در مورد هزینه متریال پایه با شما صحبت کردیم خوب است که در مورد هزینه اجرا نیز بدانیم در محاسبه قیمت سقف کاذب معمولا هزینه اجرا شامل طیف وسیعی از ابزار و وسایل و .. وزن هر متر مربع اجرای سقف کاذب کناف در طرح های مختلف فرق میکند هر متر مربع پانل7.7کیلو گرم می باشد.و در هرمتر مربع 6 متر طول سازه به کار میرود.

یعنی کسی که قراره سقف کاذب رو اجرا کنه، یک قیمت نهایی برای کُل کار ارائه میده و تمااام. مثلا در سقف کاذب رابیتس، گچ و صفحات فولادی که در ساخت سقف بکار میرن جزء مصالح و متریال به حساب میان. اجرای کناف اتاق خواب بصورت عکس و مدل های جدید سقف کاذب اتاق خواب، در زمان انتخاب خود صرفه جویی نمایید. مهمترین نکات در هنگام استفاده از این سرویس، توافق روی متراژ کار، نوع جنس و مصالح مورد استفاده، ضخامت ورق ها، نحوه اجرای بتونه کاری و هزینه های جابجایی مصالح می باشد. همچنین برای خرید سقف استخر و سقف ورودی ساختمان می‌توانید با پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید تا بتوانید با اطلاع کامل از موارد گفته شده به سفارش و خرید بهترین نوع سقف بر اساس نیاز‌های خود بپردازید.

این عواقب در رابطه با سایر سقف‌های کاذب هم به همین منوال خواهد بود. سقف کاذب pvc که بیشتر برای سرویس‌های بهداشتی و سقف مغازه‌ها و محیط‌های اداری کاربرد دارد، در دو نوع تایلی و پنلی تولید می‌شود. این متریال نیز بوسیله پروفیل های آلومینیومی بصورت زیرسازی و سپس اجرای ورق بر روی آن انجام می شود. هر دو متریال قابلیت اجرا بصورت طرح های دکوراتیو و یا ایجاد لایت باکس را داشته که می توان به جهت زیبایی بیش تر محیط از آن استفاده نمود. از انواع دیگر این محصول که در دکوراسیون منزل استفاده می شود سقف کاذب آشپزخانه آسمان مجازی است.

هزینه‌های اجرا چند درصد از کل قیمت سقف کاذب است؟

قیمت سقف کاذب ضد حریق کمی بالاتر از سایر سقف کاذب ها می سقف کاذب باشد. همچنین این قیمت با توجه به متراژ متفاوت می باشد و شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیق تر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. اگر بدنبال سقفی یکپارچه اما از نوع ضد رطوبت و آب هستید، پی وی سی متریالی ایده آل برای این موضوع بشمار می رود ؛ چراکه هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت جنس بسیار مناسب است. این نوع سقف بصورت نوارهای های عرض بیست سانت در طول 6 متر بوسیله زیرسازی توسط چوب یا پروفیل آلومینیومی اجرا می شود. ضد آب یکی از پرطرفدار ترین نوع متریال انتخابی برای اجرا محسوب می شود.

قیمت سقف کاذب pvc پی وی سی همراه با تیم نصب درجه یک

سقف کاذب آسمان مجازی به طور استاندارد از تایل های 60 در 60 با پایه پی وی سی ساخته می شود و طرح مورد نظر شما بر روی آن چاپ شده که بنا بر نوع چاپ طرح میتواند قیمت متفاوتی داشته باشد زیرا بر اساس نوع چاپ انواع مختلف معمولی و ضد آب آن وجود دارد. در نصب سقف کاذب آسمان مجازی نورپردازی نیز وجود دارد که بر اساس متراژ کار شما محاسبه و بر اجرت نصب آن افزوده می شود. اگر میخواهید که از تمامی هزینه سقف کاذب آسمان مجازی مطلع شوید کافیست عکسی از فضای مدنظر خود برای ما بفرستید . کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن هزینه کار را محاسبه کرده و به شما اعلام خواهند کرد. آسمان مجازی نیز در زیر مجموعه ی سقف کاذب تصویری قرار میگیرد و تفاوت آن با سقف کشسان در متریال مصرفی است.

مهم ترین ویژگی سقف های کاذب

جهت نصب سقف کاذب pvc پانل طولی دست شما برای ایجاد طرح های سقف کاذب پی وی سی و یا نورپردازی باز خواهد بود؛ به همین جهت اگر شما میخواهید تا سقف کاذب دارای حجم و طرح متفاوتی باشد ، پیشنهاد ما به شما پانل طولی pvc سقف است. یکی از پر طرفدارترین انواع سقف کاذب سقف های کاذب پی وی سی هستند که در دو نوع مختلف پانل پی وی سی با ابعاد 20 سانت در 6 متر طول و همین طور تایل های 60 در 60 موجود هستند. شما میتوانید بنا بر نوع فضا و کاربری آن و نوع دکوراسیون داخلی که انتخاب کردید یکی از انواع سقف کاذب را برای محیط خود انتخاب کنید. معمولا در زمینه قیمت گذاری سقف کاذب پی وی سی جزو یکی از ارزان قیمت ترین انواع سقف کاذب است.ونصب آن نیز بسیار راحت بی دردسر است. اگر درمورد قیمت سقف کاذب پی وی سی کنجکاو هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

  • از انواع دیگر این محصول که در دکوراسیون منزل استفاده می شود سقف کاذب آشپزخانه آسمان مجازی است.
  • در هنگام خرید باید دقت داشت که ملاک فقط قیمت نباشد و به مشخصات فنی محصول نیز توجه شود.
  • مرسوم‌ترین روش برای محاسبه‌ی قیمت در سقف‌های کاذب دکوراتیو، ارائه‌ی قیمت بر اساس مساحت سایه انداز است.
  • همچنین قیمت اقتصادی به صرفه آن، تایل معرق CNC را یکی از پر استفاده ترین ابزار دکوراتیو ساختمان کرده است.
  • اما شما می توانید از روی نمودار بالای صفحه میزان حداقل و حداکثر قیمت نصب سقف کاذب را ببینید و یا یا یک ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن و سایت “خدمت از ما” از چندین متخصص حدود قیمت نصب سقف کاذب را دریافت کنید و هزینه نصب سقف کاذب هر کدام از متخصصین را با هم مقایه کنید.

۲- سقف فلزی با تایل تمام پانچ که مزیت این نوع، جذب صوت از مزایای این نوع سقف، داشتن پایداری بیشتر نسبت به انواع دیگر است. بطورکلی این نوع از سقف‌ها جایگزین سقف سنتی قدیم مانند رابیتس‌کاری و گچی می‌باشد. کناف از جمله بزرگترین شرکت های تولید کننده سیستم سازه های خشک در جهان می باشد که بنیان گذار کناف یک شخص آلمانی می باشد ، کناف نام خانوادگی این شخص می باشد که در ایران با نام کناف ایران شناخته شده می باشد. قبل از استفاده از این نوع سقف ها باید زیر سازی مناسبی صورت گیرد معمولا از این نوع سقف ها برای فضاهای بسیار وسیع استفاده می شود زیرا جلوه آن زیباتر می شود. تایل های گچی ضد صدا یا (اکوستیک) یا عایق صوتی است که جهت جلوگیری از انتقال صدا معمولا به جهت زیرسازی حتما پشم سنگ در پشت آن نگه داری میکنند تا میزان جذب صوت را کاملا کم کند. تایل های اکوستیگ معمولا با روکش پی وی سی است که توسط تیم ما در خدمت بزرگواران خواهیم بود.

سقف کاذب تایل های 60 در 60 با توجه به استفاده از سپری ها