طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات

در این صورت این مکان تفاوتی با طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات فروشگاه بدلیجات ندارد. افرادی که برای خرید طلا و جواهر به این مکان آمده اند، از روی ویترین در مورد اجناس داخل طلا فروشی قضاوت می کنند. با استفاده از نور مناسب می توان به اشیا داخل فروشگاه، جان تازه ای بخشید. طلا فروشی، یکی از آن شغل هایی است که در آن معاملات معمولا با قیمت های بالا انجام می شود. با ترکیب بندی درست رنگ های ویترین، دیوارها و کف طلا و جواهر فروشی می توان گامی مهم در جلب توجه بینندگان برداشت. در دکوراسیون جواهر فروشی طراحی ویترین بسیار مهم و تاثیر گذار در فروش و جلب مشتری می باشد، ویترین اصلی فروشگاه که جلوی درب ورودی قرار دارد باید با درب ورودی هم خوانی داشته و دعوت کنندگی به داخل را به مشتری القا کند. نمای مغازه جواهر فروشی می تواند با طراحی ویترین بیرونی تکمیل شود.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

در منزل مشخص است تعداد افراد ان چند نفر هستند و همچنین می توان با چند سوال فهمید که سلیقه و علایق انها چه چیزی استن.اما ایا مغازه ای که هر روز هزاران نفر از کنار ویترین آن می گذرند و ده ها مراجعه کننده مختلف با فرهنگ و سلایق مختلف دارند را می توان به همین راحتی دیزاین کرد.؟ در طراحی ویترین جواهر فروش می توان از سنگ برای تزیین و جلوه دادن به آن استفاده نمود. دوربینهای مدار بسته ابزار کارآمدی برای تعیین زمان و نحوه سرقت هستند. علاوهبر روشهایی که باعث ایجاد امنیت در نحوه چینش فروشگاه میشود؛ روشهای دیگری نیز برای برقراری امنیت در گالری میشود. توجه به رنگی که به کار برده میشود بسیار مهم است؛ علاوه بر زیبایی و جذب مشتری باید جلوه جواهرآلات را نیز از بین نبرد. تنوع رنگی برای نور ویترین جواهر فروشی راهکار مناسبی نیست. توجه به این که چه نوری برای فراهم کردن روشنایی عمومی در این محیط موردنیاز است تعیین میکند از چه نوری برای طراحی استفاده کنیم، و این بیشتر از هر مورد دیگری بسته به ارتفاع سقف شما دارد.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر

ارتفاع ویترین نیز نکته بسیار مهمی است که به جلوه بیشتر و بهتر جواهرات منجر میشود. موسیقی باعث ایجاد انگیزه در میان کارمندان طلافروشی میشود. آیا رنگ و نورپردازی در طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی تاثیرگذار است؟ بنابراین نورپردازی مطلوب، برپایی صفحه نمایش (nv) که در بردارنده تبلیغات شغلی شماست و همچنین پالت رنگی گیرا می تواند در جذب مشتری تاثیرگذار باشد. رنگ های مناسبی که می توان برای طراحی داخلی رستوران به کار برد از قبیل رنگ آبی، بنفش، سبز، قرمز، زرد، سفید و بژ می باشند. به طور معمول به کارگیری از رنگهایی نظیر سبز، صورتی و قرمز که تمامی آنها در طیف رنگهای شادی قرار دارند، برای دکوراسیون داخلی طلافروشی به هیچ عنوان توصیه نمیشود.

رعایت فضای باز در دکوراسیون مغازه طلا فروشی لازم و ضروری است و هر چقدر که فضا باز باشد مشتریان به همان اندازه راحت بوده و می توانند طلا و جواهرات مورد علاقه خود را خریداری کنند. همان طور که میدانید در طراحی دکوراسیون مغازه؛ ویترین ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و در مغازههای طلا و جواهر فروشی این اهمیت به مراتب بالاتر است. 2. همان طور که گفتیم، سیستم امنیتی این مغازهها یکی از موارد مهم دیگری است که بر روی قیمت نهایی طراحی داخلی طلا فروشی تاثیرگذار است. در بعضی موارد ویترین های موجود در یک طلافروشی بیشتر از محیط داخلی آن در جذب مشتری تاثیرگذار است که این امر به سلیقه و تبحر طراحان داخلی مغازه بستگی دارد. برهمین اساس این امر باعث شده که جواهرات موجود در طلافروشی جلوه بسیار زیادی نداشته و درخشش و جلایی که باید در آنها به وضوح دیده شود، قابل مشاهده نیست.

در بسیاری از موارد مشاهده دوربین توسط سارقین، آنها را از سرقت منصرف میکند. شاید ازنظر بسیاری از افراد زندگی در مجتمع مسکونی کاری دشوار باشد ولی میتوان مجتمعهای مسکونی با دکوراسیونهای موفق را در شهرهای مختلف مشاهده نمود که آرزوی هرکسی زندگی در این مکانهاست. طراح داخلی باید همه نکات مهم را در رابطه با طراحی مغازه طلا و جواهر، مد نظر داشته باشد و در طراحی فضا در کنار توجه به زیبایی، مباحث امنیتی را نیز رعایت کند تا برای فعالیت صاحب مغازه مشکلی ایجاد نشود. استفاده از صفحات نمایش دیجیتال برای نمایش جواهرات به جای استفاده از ویترین نیز باعث مدرن و لوکس شدن جلوه فروشگاه میشود. انواع کاغذ دیواری، سنگ آنتیک و دیوارپوش های مدرن انتخاب مناسبی برای طلا فروشی هستند. قیمت بالای طلا و جواهر علت این نوع طراحی است و باید توجه داشت این کالا تنها در صورت تصمیم قطعی برای خرید از ویترین خارج می شود.

چون که زمانی مشتری وارد مغازه میشود در ابتدا باید تمام جواهرات چه داخل ویترین و چه خارج از ویترین را بررسی می کند . معمولا طراح دکوراسیون داخلی با توجه به نوع فرم های طراحی داخلی ، بهترین متریال را در نظر می گیرد. امروزه رنگهای تیره یا بسیار روشن برای این منظور کارایی ویژهای دارند که با تابیدن نورهای نقطهای جلوه بیشتری برای جذب مشتری ایجاد میکنند. این قفلها قابلیت ردیابی فعالیت کارکنان گالری را توسط صاحب فروشگاه ایجاد میکنند. این قفلها تنها توسط دارندههای دستگاه RFID باز میشود. نظم یکی از موضوعهایی است که باعث جذب مشتری به ویترین و داخل مغازه میشود. در واقع مسیر حرکت مشتری و فروشنده باید کاملا مجزا از یکدیگر باشد به گونه ای که حرکت یکی موجب مسدود شدن مسیر حرکت دیگری نشود. طراحان داخلی سعی میکنند در قسمت ویترین اصلی طلافروشی از نورپردازی استفاده کنند که دمای حاصله از نورپردازی موجب از بین رفتن جواهرات رنگی موجود در ویترین نشود و نیز شدت روشنایی به اندازهای باشد که توجه مشتریان را به خود جلب کند.

طراحی داخلی طلا فروشی یک شرکت امنیتی که در زمینه سرویس دهی به مغازه های طلا و جواهرات فروشی تخصص دارد، ممکن است ایده هایی برای طراحی سیستم های حفاظت بهینه از امنیت ارائه دهد. لامپ ویترین جواهر فروشی: امروزه طراحی نورپردازی به عنوان یکی از شاخه های پرطرفدار کنار طراحان داخلی مشغول فعالیت می باشد. علی خصوص خانم ها هم براحتی جذب ویترین طلا فروشی ها می شوند. بر خلاف سایر فروشگاه ها و مراکز تجاری، کالای این فروشگاه نباید در دسترس عموم قرار داشته باشد.

طراحی مغازه طلا و جواهری

به همین ترتیب حساس انتخاب صحیح فضاها و رعایت نکات مهم در دکوراسیون داخلی فروشگاه، می توانیم مستقیماً بر ارتقاء فروش مغازه یا دکان موردنظرمان تأثیر مثبت بگذاریم. نکته مهم برای بسیاری از اماکن تجاری توجه به نورپردازی است. یک گزینهٔ جذاب دیگر که برای زیبا سازی بیشتری محیط به کار میبرند استفاده از سنگهای آنتیک است. زمانی که بر روی طلا و جواهرات نور تابیده میشود، درخشش طلا و سنگهای قیمتی برای شما نمایان میشود که زیبایی آن را چند برابر میکند. بعد از جذب شدن مشتری با ویترینی گیرا و جذاب، نوبت به پیشخوان برای نگه داشتن و استقبال از مشتری میرسد. در طراحی فروشگاه طلافروشی پیشخوان و یا کانتر طلافروشی از اهمیت بالایی برخوردار است.

دکوراسیون داخلی طلافروشی

سهولت نظافت کفپوش موجب می شود تا وقت زیادی صرف برق انداختن کف طلا فروشی نشود. از کابینت می توانید برای قرار دادن وسایل اضافی استفاده نمود. برای تنوع رنگی، بهتر است تم متفاوت انتخاب کنید. چرا که انتخاب یک رنگ اشتباه برای پیشخوان می تواند کاملا متفاوت عمل کرده . دکوراسیون جواهر فروشی شیک: دکوراسیون جواهر فروشی شیک مورد پسند افراد علاقمند به سبک های کلاسیک می باشد. یک دکوراسیون طلا فروشی شیک در خیابان بخشی از زیبایی شهر نیز به حساب می آید. اگر برای مغازه جواهر فروشی طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و شیک درست نشود آیا کسی هم به آن مغازه مراجعه می کند؟ از دیگر نکاتی که در طراحی و دکوراسیون داخلی جواهر فروشی باید در نظر گرفته شود، توجه به لوکس بودن، مدرن بودن و در حین حال کارآمد بودن است. برای این منظور در ادامه ایدهها و نکتههای مهمی را بیان خواهیم کرد که برای بسیار کارآمد هستند.

جواب این سوال خیر است چون برخی مغازه ها با داشتن طلا و جواهر گرانقیمت نمی توانند مشتری مورد نظر را جلب کنند. حفظ امنیت در مغازه طلا فروشی لازم و ضروری است و دکوراسیون باید به نحوی طراحی شود که ضمن حفظ زیبایی، امنیت مغازه نیز حفظ شده و مشتریان بتوانند به راحتی انواع و اقسام طلا و جواهرات را مشاهده کرده و در صورت تصمیم به خرید، طلا فروش آن ها را از محل خود خارج کرده و در اختیار مشتری قرار دهد. MDF با قرار گرفتن در مجاورت تابش نور حاصل از روشنایی لامپ های LED در ویترین طلافروشی تغییر شکل نمیدهد و منقبض و یا منبسط نیز نمی شود که همین امر سبب گردیده که اکثر طراحان داخلی از این متریال برای طراحی ویترینهای طلا فروشی استفاده نمایند.

حتماً شما هم جواهرفروشی های متعددی را دیده اید که که دارای دکوراسیونی کوچک و محدود هستند و تمامی جواهرات را در کنار هم و به شکلی نامنظم قرار داده اند زیرا چاره دیگری جز اینکار ندارند. زیرا پیشخوان قسمتی است که اغلب روی آن جواهرات از نزدیک دیده میشوند و مکرر ممکن است دست روی آنها قرار گیرد. یکی از مهم ترین طراحی های طلا فروشی که از اهمیت بالای برخوردار است پیشخوان و یا کانتر طلا فروشی است. فروشگاههای قدیمی جواهرفروشی معمولاً از امنیت لازم برخوردار نیستند.

کارشناسان ما از تجربه بالایی در این زمینه برخوردار هستند. گروه مهندسین طراحی داخلی رژه دیزاین متشکل از جوانان با تجربه و خلاق است. در بازسازی آقای پاکنهاد برای حفظ امنیت دیوارهای مغازه فرایند مسلح سازی دیوارهای مشترک را با مش میلگرد و ورق و در نهایت رابیتس بندی و گچ کاری روی آن شروع کردیم. همگی برای کنترل اوضاع در مواقع ضروی موثر است. باید همه عواملی که در دکوراسیون داخلی از ان در جهت زیبا شدن و منحصر به فرد شدن استفاده می کنیم را بسیج کرده و هر چه می توانیم در جهت خاص شدن دکور مغازه مان بکوشیم.یکی دیگر از تفاوت های کار در این بخش با دیگر بخش ها در این است که مثلا در مورد موضوع دکوراسیون اداری ما می دانیم که دقیقا قررا است برای چه اداره ای کار کنیم و معمولا افراد مراجعه کننده ان چه کسانی هستند و چه چیزی نیاز دارند و بر همین اساس کار طراحی راحت رت انجام می شود.

در مغازه هایی که برای کف پوش یا دیوار پوش آنها از رنگ های تیره استفاده شده، نورپردازی موضعی و استفاده از لوسترها گزینه بهتری است . برفرض شما چنانچه صاحب و مالک یک کافیشاپ زیبا و لوکس هستید میتوانید خدماتی که به جهت مشتری خویش در لحاظ دارید را شبیه تصویر ارائهشده روی دیوار اصلی استفاده از چوب به تصویر بکشید؛ و بخش اعظمی فرایندهای دیگر حیاتی به کارگیری از نوشته نوشتههای چوبی به جهت شما باقیمت آن به تصویر کشیده میشود. برای این کار بهتر است یک دیوار یا قسمتهایی از فضا را آینه کاری کرد. شاید تا به حال این سوال برای شما مطرح شده باشد که چرا دو مغازه طلافروشی یکی جذب مشتری بسیار بیشتری نسبت به مغازه مجاور خود دارد. از طرفی علاوه بر در نظر داشتن شرایط مالک، لازم است به جذب بیشتر مشتری و مواردی از قبیل امنیت و زیبایی نیز توجه کرد.

استفاده از دوربین های مدار بسته از اولین اقدامات برای افزایش امنیت در طراحی مغازه طلا فروشی است که در طراحی داخلی مغازه طلا فروشی حتما باید به آن توجه کرد. البته لازم به ذکر است که بسیاری از مجتمع های مسکونی دارای لابی می باشند که اهمیت طراحی لابی مجتمع مسکونی نیز به اندازه لابی هتل در بالا بردن ارزش ساختمان تأثیر گذار است. بسته به اینکه سبک طراحی ویترین جواهر فروشی چگونه باشد نوع متریال نیز توسط طراح پیش بینی می شود.

طرح و رنگ انتخابی نباید سایر المان های دکوراتیو را زیر سوال ببرد. به همین دلیل دکوراسیون مغازه طلا فروشی نسبت به سایر دکوراسیون سایر مغازه ها متفاوت است. ویترین مغازه طلا فروشی تابلوی نمایش است که تمام جواهرات در معرض نمایش مشتری ها قرار می گیرد. از فضا حداکثر استفاده می شود. با استفاده از کانترها و پارتیشن بندی می توان فضای مخصوص فروشندگان را به گونه ای طراحی کرد که کاملا جدا از مسیر حرکت مشتری ها باشد. مردم از چند هزار سال پیش از موقع کشف طلا از این جواهر ارزشمند برای زیبایی ظاهری خود استفاده می کنند.

طراحی داخلی جواهر فروشی