راهنمای خرید پاوربانک وایرلس + بهترین انواع پاوربانک بی سیم بازار Apple watch charger, Watch charger, Apple watch charging

راهنمای خرید پاوربانک وایرلس + بهترین انواع پاوربانک بی سیم بازار Apple watch charger, Watch charger, Apple watch charging

پاوربانک wpb15zm دارای ظرفیت ۱۰۰۰۰ هزار میلی‌آمپر بوده و برای چند بار شارژ گوشی عالی است. مهم‌ترین ویژ‌گی این مدل که باعث تمایز آن با مدل‌ها و برندهای دیگر شده، شارژ وایرلس آن است. تنها نکته مهمی که در این مورد باید در نظر داشته باشید این است که دستگاه مورد نظر مثل موبایل و غیره نیز باید از شارژ بی‌سیم یا وایرلس پشتیبانی کند.

پاوربانک PB1022ZM دارای دو پورت خروجی USB است و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. پاوربانک Mi Power Bank 3 Pro دارای دو پورت USB-C برای ورودی و خروجی است و تا ظرفیت ۴۵ وات را پشتیبانی می‌کند. قابلیت شارژ همزمان 3 دستگاه – 2 دستگاه از طریق پورت خروجی و یک دستگاه از طریق شارژ بی سیم . شارژ بی‌سیم عالی است اما بسیاری از شما ظرفیت باتری را بر ویژگی‌های خوب ترجیح می‌دهید. همچنین به لطف سه درگاه آن که یکی از آن‌ها USB-A است و دو درگاه دیگر دارای اتصال USB-C هستند، همه کاره است.

  • ما از آن‌ها برای بررسی آب و هوا، دریافت اخبار، انجام امور بانکی، گرفتن اسنپ، سفارش مواد غذایی و موارد دیگر استفاده می‌کنیم.
  • بدنه ی این پاوربانک از لاستیک فشرده شده و سیلیکون ساخته شده که در برابر ضربه مقاوم است.
  • هر یک از این پاوربانک‌ها بسته به نوع استفاده دارای مشخصات خاص و کیفیت ساخت متفاوت هستند و مناسب با کاربرد خاصی ساخته شده‌اند.

اگرچه ظرفیت اسمی این پاوربانک در حدود 10 هزار میلی‌آمپر ساعت است، اما خوب است بدانید که ظرفیت واقعی این دستگاه در حدود 7 تا 8 هزار میلی‌آمپر ساعت بوده و برای مثال می‌توان گوشی آیفون 8 را با آن برای 3 بار به صورت کامل شارژ کرد. با وجود دو عدد پورت USB بهمراه شارژ بی سیم KUPPET 2 در یک پاوربانک شارژر بی سیم قابلیت شارژ 3 دستگاه به طور همزمان و شارژ بی سیم 1 آمپری برای گوشی‌های دارای فناوری Qi فراهم شده است. این شارژر به طور نسبی دارای عملکرد خوبی است و لبه‌های آن موجب خوش دست شدنش https://www.asilbekharid.com/ شده.

خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم. این گونه مراکز به مشتری در خصوص انتخاب نوع محصول،کیفیت و قیمت آن مشاوره می‌دهند و مشتری را در خرید خود یاری می دهند تا مشتری خریدی مطمئن داشته باشد و از خرید خود لذت ببرد. این پاوربانک وزن کمی داشته و ابعاد کوچکی دارد و به همین دلیل هم بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرقته است. بدنه پاوربانک Mi Power Bank 3 Pro از جنس پلاستیک ضدخش ساخته شده و در قسمت‌های بالایی و پایینی دارای بافت سرامیکی است. یکی از مهم‌ترین مزایای پاوربانک PLM13ZM محافظت از اتصال کوتاه و قدرت شارژ خوب است.

بهترین شارژر همراه انکر با ظرفیت 13000میلی آمپر

شدت جریان ورودی و خروجی در این محصول در ولتاژهای مختلف متفاوت است و به تا سرعت بالای شارژ را متناسب با دستگاه متصل به همراه داشته باشد. ظرفیت این باتری بسیار مناسب بوده و برای چندین مرتبه شارژ کردن باتری یک گوشی موبایل کافی خواهد بود. روی بدنه‌ی این پاور بانک نشانگرهای LED تعبیه شده تا وضعیت شارژ باتری شارژر را نمایش دهند. شما می‌توانید این نشانگرها را بررسی کرده و در صورت نیاز باتری پاور بانک را شارژ کنید.

شارژر همراه بی سیم آی واک مدل UBC8000Aظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت

امیدواریم از مطالعه این مقاله درباره بهترین پاور بانک وایرلس فست شارژ در پاور بانک استفاده کافی را برده باشید. یکی از نقاط قوت این محصول استفاده از آلومینیوم در بدنه آن است که علاوه بر ایجاد استحکام باعث شده تا حس خوبی را به کاربر منتقل کند و در نگاه‌ها جذاب به نظر برسد. در ابتدا ممکن است سنگین به نظر برسد اما همان‌طور که گفته شد به دلیل استفاده از فلز در بدنه آن این ایراد قابل ‌چشم‌پوشی است. در قسمت بالایی پاوربانک بی سیم شیائومی مدل PLM11ZM ، شاهد یک عدد پورت USB، ورودی کابل Type-C، چراغ ال ای دی نشانگر مقدار باقیمانده شارژ و کلید روشن و خاموش کردن دستگاه هستیم. پاور بانک Redmi مدل PB100LZM ساخت شرکت شیائومی دارای دو درگاه شارژ و امکان شارژ دو دستگاه به صورت همزمان است؛ دارای طراحی شیک و مینیمال، سبک و راحت برای جابجایی است و قیمت مناسبی به نسبت کیفیت ساخت بالای آن دارد.

INIU با افزودن یک صفحه نمایش LED که درصد دقیق نیروی باقی مانده را نشان می‌دهد، محصول خود را منحصر به فرد کرده است. ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که برای تامین بیش از چهار بار شارژ دستگاه شما کافی است. شارژ سریع ۲۲.۵ واتی را ارائه می‌دهد و حتی دارای یک چراغ قوه داخلی است، یک ویژگی عالی که هرگز نمی‌دانید چه زمانی ممکن است به آن نیاز داشته باشید. به خاطر داشته باشید که پاوربانک وایرلس تنها با سرعتی که گوشی در حال شارژ بتواند از آن پشتیبانی کند، قابل استفاده خواهد بود.

با استفاده از استانداردهای حفاظتی گرمایی، این پاوربانک قابلیت شارژ دستگاه، هنگام شارژ شدن خود نیز دارد. باتری این پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری و از نوع لیتیوم پلیمر است که دارای کیفیت، دوام و طول عمر بالایی بوده و میزان شارژ باتری در این محصول توسط نمایشگر LED نمایش داده می‌شود. بدنه این پاوربانک وایرلس از جنس پلاستیک ABS+ PC است که در برابر ضربه و حرارت مقاومت بالایی دارد تا بتواند با گذشت زمان استفاده همچنان ظاهر خود را حفظ کند. این پاوربانک به فناوری‌هایی مانندQualcomm Quick Charge 3.0 و Power Delivery PD مجهز است. پاوربانک‌هایی که به فناوری Power Delivery PD مجهز هستند شدت جریان مورد نیاز دستگاهی که به آن متصل شده است را به‌طور هوشمند تشخیص داده و در نتیجه جریانی متناسب با نیاز دستگاه را به سمت آن هدایت می‌کند. سری برند‌های شیائومی جزو با کیفیت ترین و بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار است، این پاوربانک به صورت همزمان، قادر به شارژ کردن دو دستگاه می‌باشد.