دستگاه لوله بازکن خرید و قیمت انواع دستگاه لوله بازکن

دستگاه لوله باز کنی مناسب ترین وسیله برای باز کردن لوله های گرفته شده می باشد. سلام وقت بخیر …من تماس گرفتم برا دستگاه لوله بازکنی که خرید کنم ولی همکار شما جوابی به من نداد وفقط گفت نداریم اگه ندارید چرا مردم سرکار میزاری ..لوله بازکنی ساده ۳۷۵. نکته دیگر این که برای گرفتگی های مختلف از سرفنرهای مختلفی در دستگاه استفاده می شود. برخی سرفنرها نوک تیز هستند که برای رفع گرفتگی های سخت همچون خاک مناسب هستند. برخی دیگر از سرفنرها نوک پهن هستند که برای رفع گرفتگی های ناشی از مو و پارچه کاربرد دارند.

این مرکز با در اختیار داشتن ابزارهای مدرن و کار آمد جهت رفع مشکل شما اقدام می کند تا بهترین نتیجه را به دست بیاورید. شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی ایرانیان در حال حاضر در تمامی نقاط استان تهران ، البرز و قم در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان به ویژه لوله بازکنی می باشد. مدیریت شرکت امیدوار است بتواند در زمینه مشاوره و اجرای خدمات فنی ساختمان به ویژه لوله بازکنی رضایت کلیه مشتریان گرامی را برآورده نماید. ضمناً شرکت آماده عقد قرارداد با ارگانهای دولتی ، شرکت ها ، هتل ها ، رستوران ها و مجتمع های مسکونی می باشد. قبل از شروع کار و آموزش کار با دستگاه لوله بازکن حتما دستکش چرمی پوشیده شود تا دست ها آسیب نبینند. لوله بازکنی “برچسب barchasb” ارائه کننده خدمات لوله بازکنی در تهران به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی می باشد.

شرکت لوله بازکنی دات کام با بهره گیری از کادری مجرب و دستگاه های مدرن با نازلترین قیمت و کوتاه ترین زمان خدمات لوله بازکنی را برای شما مشتریان لوله بازکنی ارزان تهران گرامی انجام میدهد. استفاده از دستگاه های لوله بازکنی برقی در بین شرکتهای لوله بازکنی بسیار رایج است. احتمال اینکه بالاخره یک روز ساختمان محل سکونت شما نیز دچار گرفتگی یا ترکیدگی لوله شود بسیار زیاد است بنابراین عقل سلیم حکم می کند که قبل از به وجود آمدن مشکل به فکر راه چاره ای برای آن باشید.

  • دو نوع فنر دستی و الکتریکی در بازار موجود است که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.
  • دستگاه های غیر قابل حمل وزن بالاتری دارند و بیشتر در مقیاس صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • لازم به ذکر است محل هایی از لوله که گرفتگی رخ داده باید پیدا شوند و در آن محل ها فشار بیشتری وارد شود.

شما برای باز کردن گرفتگی های معمولی خودتان می توانید از فنر دستی استفاد کنید. هنگامی که لوله به شکل U است کافیست زمان رسیدن فنر به آن و در صورت احساس فشار دستگیره را خم کنید تا شکل تخلیه را تنظیم کند. توجه داشته باشید که هنگام کار کردن با فنر دستی از دستکش استفاده کنید و هر ثانیه یک بار فنر را به عقب و جلو حرکت دهید تا به محل گرفتگی لوله ضربه وارد شود.

شاید هر کدام از شما برچسب هایی زیادی به نام لوله بازکنی و تخلیه چاه و فاضلاب دیده باشید. با اینکه چنین تبلیغاتی به صورت برچسب صورت زیبایی ندارد اما حاکی از معظلی بزرگ به نام گرفتگی لوله فاضلاب، توالت، ظرفشویی است. خانم های خانه دار علاوه بر نظافت ساختمان با مشکل گرفتگی لوله ها و فاضلاب مواجه هستند که بهترین راه حل استفاده از دستگاه لوله بازکنی با فنر است. برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب روش های زیادی چون محلول های شیمیایی و تلمبه هوا و تراکم هوا وجود دارد اما به نوعی بهترین روش همان لوله بازکنی با فنر است.

که همه اینها را می توان با استفاده از فنر برقی باز کرد.

در پایان باید گفت که شرکت خدمات فنی کاوه یک شرکت فعال در لوله بازکنی تهراناست که با سابقه چند ساله در این حوزه در تهران و حومه خدمات لوله بازکنی ارائه می دهد. اگر مشکلی در لوله فاضلاب خود احساس می کنید و یا نیاز به لوله بازکنی دارید حتما به ما اطلاع دهید تا با استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی جدید گرفتگی را برای شما باز کرده و طبق تعرفه دستمزد دریافت کنیم. دستگاه لوله بازکنی ارابه ای با قدرت بالای خود، توانایی رفع هرگونه گرفتگی را دارد. بسیاری از شرکت های لوله بازکنی از این دستگاه برای آسان تر شدن و سرعت بخشیدن به کار خود، استفاده می کنند. به عقیده ی آنها، این دستگاه می تواند کارشان را ضمانت کند تا در بازه زمانی بلند مدتی گرفتگی مجدد لوله ها اتفاق نیوفتد. لوله بازکنی با فنر برقی به عنوان بهترین روش برای رفع هر نوع انسداد در لوله های فاضلاب، انتخاب شده است.

فنر لوله بازکن قفلی 5 متری

دستگاه لوله بازکن خرید و قیمت انواع دستگاه لوله بازکن

به این صورت که فنر را به سر دریل متصل می کنید و سپس با فروکردن سرفنر به داخل لوله ها و روشن کردن دریل شاهد رفع و باز شدن گرفتگی لوله ها خواهید بود. البته باید توجه داشت که فنر متصل به دستگاه بسیار منعطف است و به راحتی در خمیدگی لوله ها انعطاف پیدا می کند. مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب درست از زمانی پای خود را به ساختمان ها گذاشتند که لوله های فاضلاب ایجاد شدند. اکنون بسیاری از خانه ها مشکل گرفتگی لوله فاضلاب از جمله فاضلاب سینک ظرفشویی، فاضلاب حمام، فاضلاب توالت و سرویس بهداشتی، فاضلاب پارکینگ و … که همه اینها را می توان با استفاده از فنر برقی باز کرد. افزایش مشکلات گرفتگی لوله باعث شده که شرکت های خدمات فنی و لوله بازکنی متعددی در شهرها ایجاد شود تا مشکلات موجود در لوله های فاضلاب را رفع نمایند.

دستگاه لوله بازکنی میلاد 375 وات ESC375