دریچه کولر دریچه هوا دریچه فن کویل تهویه مارکت دریچه داکت اسپلیت

نصب دریچه کولر به صورت صحیح در خنک‌ کردن دمای محیط نقش بسیار مهمی دارد. با این وجود اکثر آن ها در ایران از جنس فلز آلومینیوم هستند. علت استفاده از این فلز در ساخت شان مقاومت بسیار بالای آن‌ها در برابر رطوبت است. به طور کلی در آن ها دو نوع پره عمودی و افقی قرار گرفته‌اند. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد. از ویژگی های دریچه کولر آلومینیومی می توان به امکان تغییر جهت پره های عمودی و افقی به وسیله اهرمی که دسته کنترل آن روی نمای دریچه تعبیه شده است، اشاره کرد.

دریچه خورشیدی

دریچه کولر های اسلوت طاهری شبیه به دریچه کولر خطی 90 درجه دارند. بهترین گزینه به منظور پوشاندن دستگاه های سرمایشی و گرمایشی دریچه کولر زیر فن کوئلی دسترسی می باشد. به همین دلیل در زمان هایی که دستگاه هایی همچون چیلر، فن کوئل، داکت اسپیلت و… نیاز به تعمیر و یا سرویس دارند، بهترین محصول کاربردی، دریچه کولر زیر فن کوئلی دسترسی می باشد. دریچه کولر فایبرگلاس در سال های اخیر طرفدارانی پیدا کرده است.

به طور کلی دریچه کولر به دو دسته دیواری و سقفی تقسیم می‌شود. هر دو مدل دریچه دارای دمپرهای ثابت و متحرک هستند که کمک می‌کنند شما بتوانید هوای کولر را به هر سمتی که تمایل دارید، هدایت کنید. به طور مثال دریچه کولرهای گالوانیزه دارای قیمت‌های پایین‌تری نسبت به دریچه‌های آلومینیومی هستند.

این محصول در تالارهای مجلل،هتل ها،سالن های همایش و بسیاری از محیط های بزرگ استفاده می شود. دریچه کولرهای سقفی در نوع های مختلفی تولید و مورد استفاده ی مردم قرار می گیرند. دریچه کولر خطی ثابت، دریچه کولر مشبک و یا لانه زنبوری، دریچه کولرهای چهارطرفه و دریچه کولرهای سه طرفه به منظور نصب در سقف طراحی شده اند. شاید قیمت دریچه کولر پلاستیکی یکی از ترغیب‌کننده‌ترین فاکتورهای خرید آن باشد. این دریچه‌ها نسبت به سایر دریچه‌های موجود در بازار قیمت بسیار مناسب‌تری دارند. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها این است که حمل و نقلشان آسان است.

شرکت تهران دما با استفاده از متخصصین و کارشناسان خود اقدام به طراحی دریچه کولر جدید می نماید. انجام این کار در سال های اخیر موجب به روز شدن محصولات تهویه شده است. کانال سازی تهران دما بنا به درخواست مشتریان و نیاز آنها دریچه کولر جدید تولید می کند. محصولات چوبی درپوش دار از کالاهای به روز این کارگاه می باشند.

مشتریان تهران دما با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت به راحتی می توانند به صورت رایگان مشاوره دریافت کنند. افراد می توانند تمامی انتظارات، سلایق و دیگر نکات را به کارشناسان دریچه کولر تهران دما ارائه نمایند. در پایان مدیران فروش تهران دما پس از بررسی درخواست مشتریان بهترین نوع دریچه کولری که نیاز آن ها را تامین کند، به آن ها معرفی می کنند. برخی از مردم هر چند سال یکبار در دکوراسیون داخلی منازل و محیط کار خود تغییر ایجاد می کنند. به همین خاطر در حین تغییر مبلمان و یا نقاشی دیوارها، دریچه کولرهای محیط خود را نیز تعویض می کنند.

  • کولر گازی به کولری گفته می‌شود که برای تولید سرما از تبدیل گاز به مایع و مایع به گاز استفاده می‌کند.
  • همچنین به دلیل اعمال ظرافت های جزئی در هنگام تولید دریچه کولر چوبی قیمت این محصول نسبت به سایر محصولات بیشتر می باشد.
  • بی شک امروزه دریچه های آلومینیومی از پرکاربردترین دریچه های مورد استفاده هستند.
  • این دریچه‌ها از صفحات ام دی اف با روکش‌ پلی یورتان تولید می‌شوند.

از این نوع دریچه کولر به عنوان مکش در ساختمان ها استفاده می گردد.برای تخلیه ی هوای نا مطلوب راه پله ها،حمام ها و سرویس های بهداشتی از دریچه کولر گرد استفاده می شود. دریچه کولر گرد هواکش در بیشتر مواقع به صورت مشبک تولید می شود. به منظور نصب این نوع دریچه ی تنظیم هوا از فنرهای مخصوص بهره می گیریم.

زاویه استاندارد در نظر گرفته‌شده برای شیارها 30 ، درجه است. این دریچه ‌یک ساختار چند منظوره دارد که از دو بخش تشکیل شده است. بخش پره‌های عمودی که در جلوی دریچه قرار دارند و بخش پره‌های افقی که در پشت دریچه قرار گرفته‌اند. همچنین دارای دمپر برای تنظیم میزان فشار هوا یا امکان بستن ورودی هوا است. شما با استفاده از پره‌های عمودی می‌توانید مسیر هوای خروجی را به سمت چپ یا راست تغییر دهید. همچنین می‌توانید از طریق پره‌های افقی مسیر پرتاب هوا را به سمت بالا یا پایین هدایت کنید و یا حتی در صورت عدم نیاز به دریچه دریچه کولر آن را ببندید.

همچنین در هنگام رنگ آمیزی دریچه کولرها از رنگ های شیمیایی مختلفی استفاده می شود. این نوع از دریچه کولرها با استفاده از چوب های موجود در بازار تهیه می شوند. قیمت دریچه کولر پلاستیکی با سایر متریال ها تقریبا برابر است.

انتخاب بهترین دریچه کولر

دریچه کولر دریچه هوا دریچه فن کویل تهویه مارکت دریچه داکت اسپلیت