خرید و قیمت دریچه فن کوئل 10×30 ترب

از دریچه بازدید فن کویل پلاستیکی بیشتر در شهرهای شمالی یا جنوبی که دارای رطوبت بالایی می باشند و امکانِ استفاده از دریچه آلومینیومی یا چوبی وجود ندارد،استفاده می گردد.یکی از دلایلی که از دریچه چوبی نیز برای بازدید فنکویل در این شهرها استفاده نمیگردد،احتمال نشت آب از لوله های تاسیسات فن کویل است که باعث طبله کردنِ بدنه ی دریچه بازدید فن کویل چوبی می گردد. جنس دریچه بازدید فن کویل گل سقفی تماماً از آلومینیوم بوده و بسته به ابعاد دریچه بازدید فن کویل می توان ضخامت ورقِ درب آن را بالاتر انتخاب کرد. دریچه بازدید فن کویل گل سقفی دارای کادر محیطی بصورتِ پرّه ی پله ای رو به داخل در یک ردیف یا دو ردیف در حاشیه یا داخلِ درب دریچه بازدید است.

فن کویل سقفی چیست؟

با تکمیل مراحل پیش تولیدِ دریچه دسترسی فن کویل مشابه لولا تمامیِ سطوح داخلی و بیرونیِ باید با رنگ کوره‌ای الکتروستاتیک در کد رنگ سفارشی پوشش داده شود.وجود کد رنگ های شکیل و زیبا باعث تناسب بیشترِ دریچه دسترسی فن کویل با نما و رنگ محیط می‌شود.پس از انجام عملیات رنگ برای محافظت کاملِ دریچه دریچه دسترسی فن کویل آن را در پوشش مشمایی ضربه گیر قرار داده و بسته بندی می نمایند. با اندازه‌گیری این ابعاد و افزودن یک و نیم سانت به هر طرف از ابعاد درب دریچه بازدید فن کویل برش داده می شود. سپس بنا به اولویت محل هوا رسانی از طریق درب دریچه بازدید فن کویل بر روی درب فضایی برای شیارهای این محصول در نظر گرفته می شود. د .درب دریچه بازدید فن کویل خطی با طرح اسلوت به دو صورت لولایی و وزنه ای باز و بسته میشود و فریم دریچه بازدید فن کویل از طریق پیچ مخفی و پیچ از روی نما در محل مورد نظر نصب خواهد شد .

  • کانال اسپیرال با توجه به ساختار و ماهیت خود، یک محصول چند منظوره به حساب می آید و به وفور در سیستم های تهویه مطبوع جهت انتقال هوای گرم و سرد، در سیستم های شوت زباله بعنوان داکت انتقال زباله و در سیستم های مکنده به عنوان داکت انتقال ذرات ریز،گرد وغبار و موادی مثل گرانول به وفور مورد کاربرد قرار می گیرد.
  • همچنین بالا بودن کیفیت رنگ دریچه ها از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است که برای این منظور نیز از بهترین نوع رنگ یا ورق های رنگی گالوانیزه شده استفاده می شود.
  • طول و عرض این فریم به صورت ۴۵ درجه برش داده می گردد تا وقتی در کنار یکدیگر قرار می گیرد زاویه ۹۰ درجه و گونیا را تشکیل دهد.
  • این دریچه ها در مناطقی که رطوبت هوا زیاد است، به دلیل مقاومت بالای خود در برابر رطوبت، مورد استفاده قرار می گیرند.
  • ویژگیِ بارزِ دیگرِ دریچه دسترسی فن کویل پلاستیکی قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ی آن است.
  • ساختار دریچه دسترسی فن کویل شیاردار به لحاظِ فریم و درب دقیقاٌ مشابهِ دریچه دسترسی فن کویل ساده می‌باشد، با این تفاوت که روی درِ این دریچه دسترسی فن کویل، شیار گریلی در طولهای ۹ و ۱۸ سانتیمتری حک شده که‌این شیارها هوای برگشت فن کویل را از محیط تأمین می نمایند.

استفاده از دستگاههای cncباعث گردیده ساختِ دریچه بازدید فن کویل چوبی در انواع مدلها قابلیت پیدا کند. برای مثال، بر روی درب دریچه بازدید فن کویل می توان از شیارهای پرّه z، در کناره های طولیِ درب دریچه بازدید و ورق پانچ در قسمت داخلیِ درب استفاده کرد. برای نصب دریچه بازدید فن کویل هم می توان به روش پیچ از رو اقدام کرد و هم می توان بصورت پیچ مخفی اقدام کرد. برای شکیل شدنِ نمای دریچه بازدید فن کویل می توان این شیارهای پرّه zرا در دو سمتِ درب دریچه بازدید فن کویل تقسیم کرد.

مواردمصرف دریچه های زیر فن کویل :

یکی دیگر از مزایای رنگ کوره ای روی دریچه بازدید فن کویل این است که به کارفرما این امکان را میدهد تا متناسب با محیط اطراف از کد رنگ انتخابی سفارش دهد. از رنگ کوره ای الکتروستاتیک برای پوشش روی دریچه بازدید فن کویل ترکیبی استفاده می گردد. رنگ کوره ای باعث می گردد در طول زمان عمر مفید دریچه بازدید فن کویل افزایش یابد و مانع آسیب دیدگی این محصول می گردد. دریچه بازدید فن کویل طرح اسلوت از آلومینیوم است.فریم این دریچه بازدید فن کویل در دو مدل ۳ و ۵ سانتی ساخته می گردد. کیفیت رنگ دریچه بازدید فن کویل ورقی،از جمله نکات مهم در مراحل ساخت دریچه بازدید فن کویل است. با توجه به ماهیت دریچه بازدید فن کویل پلاستیکی ،می توان اذعان کرد که این دریچه بازدید فن کویل در برابر رطوبت و نشت آب از لوله های تاسیسات، مورد توجهِ ویژه ی مهندسین و کارفرمایان قرار گرفته است.

خرید و قیمت دریچه فن کوئل 10×30 ترب ■ انواع دریچه بازدید فن کویل را می توان با ورق آلومینیوم با ضخامت یک میلیمتر دریچه زیر فن کویل ساخت. از جمله نکاتی که در مراحلِ پایانیِ کار از اهمیت خاصی برخوردار است کاور کردنِ دریچه بازدید فن کویل پس از خروجِ آن از کوره رنگ است که در حین انتقال به محل پروژه جهت نصب آسیبی به ساختارِ فیزیکیِ دریچه بازدید فن کویل وارد نگردد. ماهیت جنس دریچه بازدید فن کویل پلاستیکی از مواد پلیمری بنام ABS است.لازم به ذکر است چگالیِ بالای مواد اولیه ی پلاستیکی در ساختارِ بدنه دریچه بازدید فن کویل پلاستیکی،باعث افزایش کیفیت و مرغوبیتِ دریچه بازدید فن کویل پلاستیکیِ تولیدیِ این شرکت گردیده است.

پ- طریقه ساخت دریچه زیر فن کویل آهنی شیاردار وزنه ای: