بهترین لپ تاپ‌ گیمینگ Best Gaming Laptop با 5 پیشنهاد ویژه + ویدیو

بهترین لپ تاپ‌ گیمینگ Best Gaming Laptop با 5 پیشنهاد ویژه + ویدیو

لنوو لیجن S7 دارای ۱۶ گیگابایت رم بوده و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD دارد که اجازه می‌دهد بازی‌های با حجم بالا را در روی این سایت کلیک کنید آن ذخیره کنید. با این حجم از رم و حافظه SSD این لپتاپ سرعت بسیار بالایی داشته و بازی‌های زیادی را می‌توان روی آن اجرا کرد. جذابترین انتخاب در این بخش نیز از خانواده لیژن شرکت Lenovo انتخاب گردیده است. مدل با یک پردازنده بی نظیر از شرکت AMD یعنی مدل افسانه ای Ryzen H، گرافیک قدرتمند Nvidia GTX1650 با حافظه گرافیکی 4GB GDDR6، حافظه رم 32GB و صفحه نمایش 120 هرتز، انتخاب وسوسه کننده ای برای هر گیمر حرفه ای محسوب می شود. احتمالاً وقتی به دوستانتان بگویید قصد خرید لپ‌تاپ برای بازی دارید، با نظر کارشناسانه‌ی آن‌ها مواجه می‌شوید.

  • جدا از نمایشگر اصلی، دستگاه به یه صفحه‌لمسی بالای کیبورد مجهز شده که میتونید از طریق اون، طرح‌های خودتون رو با استفاده از قلم‌های لمسی بکشید.
  • عمر باتری این لپ تاپ به قلمرو اولترابوک‌های دارای گواهی Evo اینتل راه پیدا کرده است و مدت زمان بیشتری نسبت به جی ۱۴ می‌توانید از بازی‌های موردعلاقه خود لذت ببرید.
  • لپ تاپ های سری TUF F15 محبوبیت زیادی میان کاربران دارند و ایسوس نیز با ارائه این محصول در چندین مدل مختلف، تلاش کرده تا رضایت کاربران را جلب کند.
  • بازهم باید بگوییم که ارتقا به نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل کاملا محتمل به نظر می‌رسد، اما در حال حاضر، 10750H بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید امروزه از آن استفاده کنید.
  • HP Omen 17 یک لپ تاپ عالی و سطح بالا است که با قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر محصولات لیست در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای اینکه بهترین لپ تاپ گیمینگ را بتوانیم لیست کنیم، ابتدا باید در آزمایشگاه مورد تست قرار بگیرد تا متوجه شویم که برای استفاده‌ی خانگی یا محل کار می‌توانند مناسب باشند یا خیر. تعداد زیادی از سنجش بنچمارک نیز در این زمینه کارساز است که می‌توانیم به 3DMark و Geekbench اشاره کنیم. در این تست‌ها سعی شده است که ملاک و معیار دنیای واقعی باشد و خواست کاربران نیز بیشتر اولویت را داشته است. شما از این صفحه نمایش برای دستیابی به دقت بالا و نرم کارت گرافیک می‌توانید استفاده کنید و بازیکنان بهترین بهره را از آن خواهند برد. این مشخصات قدرتمند لپ تاپ، به آن اجازه می‌دهد که با رقبای اصلی خود در هر دو جبهه‌ی بازی و تسک‌های چند وظیفه‌ای پا به پا جلو رود.

بهترین دوربین مدار بسته در سال 2022

اسپیکرهای این لپ تاپ نیز به اندازه کافی بلند هستند و در شنیدن صدای بازی‌ها به شما کمک می‌کنند. باس و پرکاشن هم کاملا شندنی است و به ندرت می‌توانید چنین مواردی را در دیگر لپ تاپ‌های گیمینگ رده بالا دریافت کنید. جایی که شما می‌توانید پروفایل‌های متنوعی را برای بازی، فیلم، موسیقی و صداهای دیگر داشته باشید. همه بازی‌ها با وضوح اصلی در بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا می‌شوند و اساسا، شما می‌توانید تمام بازی‌ها را با نرخ فریم قابل قبولی توسط این لپ تاپ به اجرا برسانید. از نتایج این‌طور اثبات می‌شود که لپ تاپ پردازنده RX 6800M کمی بدتر از RTX 3070 با کلاک بالا عمل می‌کند، اما در بیشتر عناوین، عملکرد آن در کلاک پایین از RTX 3070 بهتر بوده است.

سخت افزار

در کنار تمام این مشخصات، طراحی یکدست و زیبای این لپ تاپ نیز می‌تواند یکی از فاکتورهای مهم برای خرید آن باشد. در نظر داشته باشید این لپ تاپ توسط لابراتوار تخصصی شهر سخت افزار نیز بررسی شده و نشان «Editor’s Choice» را کسب کرده است. از این رو برای اطلاعات بیشتر و مشاهده عملکرد اولترابوک ADATA XPG XENIA 14 می‌توانید از این لینک به مطلب بررسی تخصصی این محصول دست یابید.

لیستی که ما در اینجا قصد معرفی آن را داریم، با انواع قیمت‌ها وجود دارد که سعی کردیم بهترین‌ها را به شما معرفی نماییم. بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 شامل موارد متنوعی می‌شود که شاید بسیاری از افراد به دنبال آن باشند. مهم‌ترین ویژگی‌های لپ‌تاپ‌های گیمینگ این است که آن‌ها سرعت بسیار بالایی دارند و به همین دلیل هم بازی را برای تسهیل می‌کنند. اخیراً با پیشرفت بازی‌های ویدئویی، افراد زیادی به سمت حوزه گیمینگ روی آورده‌اند. این بازی‌های جذابیت‌های زیادی دارند که شاید حتی شما هم به آن‌ها علاقه نشان دهید. برای اینکه لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون رو آماده کنم، باید مدل‌های زیادی رو باهم مقایسه می‌کردم و کیفیت، کارایی و عملکرد اونا رو باهم می‌سنجیدم.

در یک مثال دو لپ تاپ را با ۱۶ گیگابایت حافظه رم تصور کنید، عملکرد لپ تاپ با دو حافظه رم ۸ گیگابایت بهتر از لپ تاپ با یک حافظه رم ۱۶ گیگابایت خواهد بود. شرکت ایسوس به دلیل محدودیت سیستم خنک کننده در لپ تاپ‌های ذنبوک به اجبار از سخت افزار ضعیف‌تری استفاده می‌کند. اما لپ تاپ‌های TUF گیمینگ یا ROG این شرکت از همان سخت افزار رایانه رومیزی استفاده می‌کنند.