بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی اقتصادی 2022 در بازار ایران ایمالز

بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی اقتصادی 2022 در بازار ایران ایمالز

در نهایت، اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی یا دانش‌آموزی مناسب برای کارهای روزمره هستید، Asus R521JB می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. شما در این لپ‌تاپ 12 گیگابایت رم دارید که با استفاده از آن می‌توان تعداد قابل‌توجهی از برنامه‌ها را باهم اجرا کرد. بنابراین این محصول می‌تواند جزو بهترین لپ تاپ دانشجویی و دانش‌آموزی محسوب گردد. از این دستگاه می‌توان برای کار‌های ساده محاسباتی و یا کار‌های سنگین‌تر طراحی گرافیکی یا پردازشی استفاده کرد. با کیفیت بدنه فوق‌العاده، وزن سبک، ظرافت، سرعت و صفحه نمایشی که دارد، یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی است. اگر هم که شما در رشته هایی همانند گرافیک یا معماری تحصیل می‌کنید و در کار خود نیاز به اجرای نرم افزار های گرافیکی یا 3D دارید اولین اصلی که باید به آن توجه کنید قدرت کارت گرافیک است.

اگر برای بازی یا گیم می خواهید لپ تاپی را خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 20 میلیون تومان را بخوانید. صفحه نمایش Full HD مجهز به پنل TFT و روکش مات که تصاویر با کیفیت را با رنگ های طبیعی در اختیار شما قرار می دهد. پردازنده مرکزی Intel Core i5 1035G1 همراه با پردازشگر گرافیکی NVIDIA GeForce MX 330 و حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 و حافظه هارد دیسک یک ترابایتی می باشد که در مجموع عملکرد و سرعت خوبی دارد. نکات مثبت دستگاه پیش رو به همین موارد ختم نمی‌شود؛ پردازنده دو هسته‌ای Core i3 1115G4 با 6 گیگابایت حافظه کش که کلاک آن در حالت توربو به 4.1 گیگاهرتز می‌رسد، به عنوان مغز پردازشگر در خدمت خریداران خواهد بود. این سی پی یو همانند تمام پردازنده‌هایی که تا اینجای راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی در سال ۱۴۰۱ به آنها اشاره کردیم، قدرتی بالا دارد و می‌تواند کارها را با سرعتی بالا انجام دهد.

به همین دلیل این لپ تاپ برای افرادی که نیاز به محیط کاری بزرگ و وسیع دارند (مانند گرافیست‌ها و یا گیمرها) مناسب نیست. در ادامه بهترین لپ تاپ‌های دانشجویی با بودجه 20 میلیون را معرفی می‌کنیم که شامل سه عنوان می‌شود. در لحظه نگارش این مقاله اکثر لپ‌تاپ‌های معرفی شده موجود بودند، ولی متاسفانه موجودی لپ تاپ به شدت در حال نوسان است و بعضی مدل‌ها ممکن است به صورت مقطعی ناموجود شوند. به همین دلیل اگر مدلی را انتخاب کردید که موجود نبود، این مقاله را بوکمارک کرده و چند روز بعد به آن سر بزنید (به محض موجود شدن لپ تاپ، به صورت اتوماتیک در مقاله آپدیت شده و دکمه خرید آن نمایش داده خواهد شد). در ادامه فهرست بهترین لپ تاپ‌ها تا 15 میلیون تومان را معرفی کرده‌ایم که دارای 5 عنوان می‌شود.

صفحه نمایش لپ تاپ دانشجویی باید چگونه باشد؟

همچنین ضخامت لپ­تاپ حدود 23 میلی­متر بوده و وزن آن 2200 گرم می­باشد. کلیدهای این نوع لپ­تاپ جزیره­ای بوده و برای تایپ سریع و طولانی مدت مناسب می­باشد. اگر طرفدار لپتاپ‌های ویندوزی نفس گیر مایکروسافت هستید، پس از سرفیس بوک 2 استوک استفاده کنید.

بهترین لپ‌تاپ تا ۱۵ میلیون تومان کدام است؟

در ادامه قصد داریم به شکل خاص به معرفی لپ‌تاپ‌های لنوو بپردازیم و تا مشخص شود که کدام لپ تاپ لنوو بهتر است. در پنل سمت چپ این برنامه یک لیست وجود دارد که نشان می‌دهد قدرت پردازنده مرکزی کامپیوتر یا لپ تاپ شما در مقایسه با دیگر محصولات به چه صورت است و در چه سایت عالی جایگاهی قرار می‌گیرد. همچنین اگر در حال حاضر لپ تاپ یا سیستم دارید و می‌خواهید بدانید که پردازنده مرکزی آن چه عملکردی دارد می‌توانید از Cinebench استفاده کنید. برای دانلود بنچمارک لپ تاپ Cinebench کافیست به این لینک مراجعه کنید. بر روی این لپ تاپ هارد دیسک نصب نشده و فقط حافظه پرسرعت SSD دارد که مقدار آن یک ترابایت است.

  • این نوت بوک مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 با گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe، برای کار یا بازی آماده است.
  • از ویژگی‌های خوب این محصول می‌توانیم به نسل ۱۱ پردازنده های اینتل اشاره کنیم.
  • تمامی این صفات، این لپ تاپ را سزاوار صفت بهترین لپ تاپ دانشجویی کرده‌اند.
  • به عنوان پردازنده مرکزی ایسوس به سراغ intel Core i H با فرکانس 3.1 تا 4.4 گیگاهرتز رفته و از کارت گرافیک Geforce GTX 1650 Max-Q با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 کمک گرفته است.
  • پردازنده مرکزی این مدل Intel Core i H است که عملکری بسیار خوب دارد و به راحتی از پس پردازش‌های مختلف برمی‌آید.

این لپ‌تاپ، یکی دیگر از گزینه‌های بسیار خوب برای استفاده دانشجویی می‌باشد. پیش‌تر اشاره کردیم که ظرافت و وزن کم برای دانشجویان یک امتیاز مثبت به حساب می‌آید، این لپ‌تاپ نیز از این مزایا بهره بسیاری برده است. قیمت لپ تاپ لنوو گفته شده مناسب بوده و تهیه کردن آن از کالاوما با ضمانت‌نامه معتبر به راحتی صورت می‌گیرد. این لپ‌تاپ، از آن دست لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت برند لنوو می‌باشد که گزینه‌ای بسیار مطلوب برای دانشجویان محسوب می‌شود. شاید سی‌پی‌یو این لپ‌تاپ آنچنان بالا نباشد اما این مدل که از برند اینتل و مدل Celeron است، عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

در ادامه بهترین لپ تاپ‌های موجود برای برنامه نویسی را در بازه‌های قیمتی مختلف به شما معرفی می‌کنیم. توجه داشته باشید که لیست از قیمت کم به زیاد مرتب شده است و اگر محدودیت بودجه ندارید به سراغ گزینه‌های انتهای لیست بروید. همچنین این لپ تاپ به کارت گرافیک بسیار قدرتمند Geforce GTX 1650 با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی مجهز است و به همین دلیل یک انتخاب عالی برای دانشجویان فنی است. در این مطلب بهترین لپ تاپ هایی را معرفی می‌کنیم، که می‌توان آنها را دانشجویی نامید.

البته جایگاه خالی SSD از نوع M.2 را دارد و به راحتی در آینده هم می‌توانید SSD را به لپ تاپ اضافه کنید. لپ تاپ لنوو V15-RE یک لپ تاپ زیبا و مدرن است که تعادل بسیار خوبی میان کارایی و قیمت برقرار کرده است. این لپ تاپ مجهز به کارت گرافیک GeForce MX350 با دو گیگابایت حافظه گرافیکی، صفحه نمایش فول اچ دی و حافظه پرسرعت SSD است که وجود همه این موارد یکجا در محدوده 15 میلیون تومان واقعا عالی است. در ادامه مدل Lenovo V15-RE از این سری لپ تاپ‌ها را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌های محدوده قیمت 15 میلیون معرفی کرده‌ایم.