انجام کناف کاری سقف کاذب کنافکار نورمخفی ضمانتی پیشه و مهارت تهران، پونک دیوار-کناف آوگون

انجام کناف کاری سقف کاذب کنافکار نورمخفی ضمانتی پیشه و مهارت تهران، پونک دیوار-کناف آوگون

کناف نسبت به آب مقاوم نمی باشد و زمانی که شما برای حمام و زیر زمین ساختمان خود از کناف استفاده می کنید وضعیت آن ممکن است تحت تاثیر قرار گرفته و کناف مرطوب شده و باعث شود فضای ساختمان شما با هجوم قارچ ها مواجه شوند. به خاطر داشته باشید در صورت آسیب دیدن کناف به وسیله آب باید جایگزین بهتری را برای آن انتخاب کنید و تنها راه حل این مسئله استفاده از کناف با پوشش فایبرگلاس می باشد. اصلی ترین پارامتر برای محاسبه قیمت این نوع سقف، متحرک و یا ثابت بودن آن است.همچنین این کناف ها می توانند به دو صورت ساده و یا طرحدار موجود باشند که همی مورد نیز کاملا بر روی قیمت تاثیرگذار هستند. یکی دیگر از مباحث مهم در رابطه با این سقف، قیمت آن می باشد.

شرکت طراحی و اجرای کناف

برای اینکه بتونین کنترل حداقلی روی خروجی کار داشته باشین، لازمه حداقل با الفبای سقف کاذب کناف آشنا بشین. از این قطعه زمانی که فاصله سقف کاذب با سقف اصلی کم است، جهت اتصال زیر سازی سقف کاذب به سقف اصلی استفاده میشه. براکت در دو اندازه، برای سازه‌های CD60 و F47 تولید و عرضه میشه. بهتر است که دیوار کناف به صورت خودایستا و با رانر و استاد اجرا شود.

در این شرایط امکان کار به صورت اجرتی امکانپذیر است و در این صورت مبنای اجرت کناف کاری بر اساس متر مربع از سقف فلت و متر طول از دور باکس میباشد. همچنین اجرت کناف کاری مطابق با تعرفه قیمت گذاری شرکت کناف ایران محاسبه خواهد شد. البته به عنوان تجربه خدمت شما عرض میکنم که در صورتی که متراژ کار شما کمتر از 2000 متر مربع است کارکرد کارفرما به صورت اجرتی اشتباه است زیرا در نهایت قیمت تمام شده بیشتر خواهد شد. همچنین ممکن است برخی از پیمانکاران به دلیل سرعت بیشتر در کار نسبت به حیف و میل متریال مصرفی اقدام کنند که مسلماً ضرر آن از سود آن برای کارفرما بیشتر است. در پروژه های بزرگ که دستگاه نظارت دارند و ناظر کناف در کارگاه مستقر است و همچنین پرداخت ها به شیوه صورت وضعیتی است ممکن است این شیوه از کناف کاری به سود کارفرما باشد. نکته مهمی که در اجرای سقف کناف باید بدانید، اینکه این نوع سقف ها دست طراحان و مجریان پروژه را برای زیباسازی محیط مورد نظر باز می گذارد.

چند عامل پیش بینی نشده مانند تعداد افرادی که انجام اجرا را بر عهده دارند. همچنین در صورت نیاز به تعمیر نیز، در زمان اندک قابل جایگزینی می باشند. برای واحد هایی که با استاندارد های لرزه نگاری ساخته شده اند گزینه مناسبی هستند. به عنوان عایق در برابر دو پارامتر صدا و حرارت نیز به کار برده می شود.

  • این پنل ها یکسری سازه های یکپارچه از جنس گالوانیزه می باشند که با روکش گچ و سیمان پوشانده شده اند و به سقف متصل می شوند.
  • معایبی که مستقیما ارتباطی با سقف کناف ندارد، بلکه بی دقتی یا سهل انگاری در روند پروژه است که می تواند شما را به دردسر بیندازد.
  • ساخت اولیه این محصول از کشورآلمان بوده و بهترین نوع و جنس کناف نیز متعلق به کشور آلمان است.
  • در نوع سقف کناف متحرک پنل هایی که کناف بر روی آن اجرا شده است به سادگی از یکدیگر جدا می شوند اما در نوع ثابت این پنل ها به سقف اتصال یافته و به صورت مجزا قابل تفکیک نیستند.

طراحی نهایی سقف کناف منزل شما بر اساس طرح اولیه عکس های ژورنالی روز دنیا فهرست این وب سایت را مرور کنید صورت خواهد گرفت. بله با توجه به سرعت اجرای دیوار کناف پیشنهاد ما برای دیوار جداکننده و یا پارتیشن پیشنهاد ما نیز همین است. چنانچه دیوار جداکننده کناف 9.5 سانتیمتری اجرا شود به راحتی میتوان از چهارچوب فلزی 10 سانتیمتری استفاده کرد. همچنین در صورت تمایل میتوان از چهارچوب ام دی اف نیز استفاده کرد.

همونطور که در شکل زیر دیده میشه، لبه‌ی AK به صورت پخ دار و لبه‌ی VK به صورت صاف است. اگر از تایل‌های روکش دار استفاده شود نیازی به رنگ آمیزی ندارن. کاردبرد دیگه‌ی کناف، به عنوان دیوارهای جدا کننده، پوششی و دکوراتیو است. قیمت دیوار پارتیشن کناف با پشم سنگ 80 کیلویی در حدود 350 هزار تومان در هر متر مربع است.

اگه میخوای کابینت خونه رو هم عوض کنی، بهترین نکات قیمت گیری کابینت و قیمت روز انواع کابینت اینجاست:

این نوع سقف در رتبه بعدی قرار دارد، جنس رابیتس از فولاد مشبک می باشد که توسط مفتول یا سیم آرماتور بندی به شبکه فرعی متصل شده است. راه حلی رو در ادامه به شما میگیم که بتونین از ایجاد چنین مشکلاتی جلوگیری کنین. سپس در چهار طرفی که کد ارتفاعی رو علامت گذاری کردیم، نبشی های L25 رو به کمک پیچ، به دیوار متصل می کنیم. لطفاً برای مشاوره بیشتر از طریق پیامرسان واتساپ با ما در تماس باشید. با توجه به شرایط محیطی و و آب و هوای شهر شما، بین ۱۵ تا ۳۰ سال عمر مفید اجرا خواهد بود. به راحتی میتوانید با برداشتن پانل های آن به این بخش ها دسترسی پیدا نمایید و تعمیرات و تغییرات خود را انجام داده.

کناف سقف چیست؟

از مزایای سقف کناف ساده میتوان به این مورد اشاره کرد که پس از نصب سقف کناف شما می توانید آن را فورا رنگ آمیزی کنید. پوشش سقفی کناف را می توان در مدت کوتاهی نصب کرد و به همین دلیل هزینه اجرا کمتر می شود. در ضمن این محصولات آلودگی هایی که مصالح سنتی مانند گچ دارند را ندارند. ایجاد باکس های نور مخفی و یا طرح های مختلف دیگر با استفاده از پنل سقفی کناف، کار راحتی می باشد. همچنین هزینه اجرای کناف بسیار مقرون و به صرفه هست و نیاز به نگرانی در باره وجود ندارد.

قابلیت پوشش تاسیسات ساختمان در زیر سقف کاذب یا کناف و دسترسی آسان به آن ها در صورت نیاز. بله پس ازنصب سقف کاذب نیز میتوان عملیات برق کاری راانجام داد وحتی تعداد هالوژن ها را زیاد وکم کرد.هرچند بهتراست برای کلیه عملیات برقی با کارشناس مربوط قبل از اجرا مشورت کرد. شرکت آلمانیKnaufهمانند بسیاری از برندهای بین المللی دیگر در ایران فعال می باشد. این مجموعه در سال ۱۳۵۵ بنام شرکت (وال بورد)‌ فعالیت خود را آغاز کرد.