آشنایی با ۳ فاز طراحی تاسیسات مکانیکی ساختمان

با قرار دادن پکیج به حالت زمستانه حال باید فشار پکیج را چک کنید که بین عدد 1 و 2 باشد و پس از آن دمای پکیج را روی دمای مورد نظر قرار دهید. در یکسری از شوفاژها بر روی شلنگ برگشت شوفاژ صافی برنجی را نصب کرده اند که در این حالت رسوبات می تواند توری صافی را بند نماید و اجازه گردش آب را لوله شوفاژ را نمی دهد. در این روش قسمتی از سیستم شوفاژ و روزنه های ریز آن را زردچوبه می ریزیم تا آب بندی انجام گردد. جهت این کار در ابتدا مقداری زردچوبه را در یک بطریی یک و نیم لیتری حل نمایید و به منبع روی پشت بام، رادیاتور حوله خشک کن و دیگر رادیاتورهای اضافه کرده و منتظر می شویم تا نشتی آن برطرف می گردد.

گرم نشدن پایین رادیاتور یا سرد شدن تدریجی بدنه رادیاتور می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که عمده ترین دلیل آن وجود هوا داخل مدار است که باید اقدام به هوا گیری شوفاژ سایت bpomp کنید. نوع سوم یعنی قطع کننده مدار خطای جرقه، برای استفاده در محیطهای مسکونی و ساختمانی، از بهترین گزینه ها تلقی می گردد. دقت کنید که ترتیب این مورد به دلیل بالاتر سطح لوله رفت نسبت به برگشت رعایت شده و ابتدا مدار برگشت جرم گیری شود. در سیستم مداری شوفاژها شن و ماسه، جرم ها و یا ریزه های فلزی وجود دارد که زمانی که زمستان شروع می شود و پمپ شوفاژ شروع به کار می کند باعث بروز مشکلات عدیده ای خواهد شد که برطرف کردن آن نیاز به تخصص تعمیرکاران دارد. صدای تق و تق رادیاتور شوفاژ اغلب به ما می گوید که بین انشعاب ورودی و خروجی ارتباط درستی وجود ندارد . با وجود سرویس پکیج دیواری در سال نیاز است که مراقبت های لازم را انجام دهید اما یکی از مشکلات آب دادن رادیاتور شوفاژ است که ممکن است به دلیل بکار بردن مواد بی کیفیت یا وجود جرم داخل رادیاتور با سوراخ شدن آن مواجه شوید. ممکن است فشار آب ساختمان کم شده باشد و به همین دلیل پمپ اصلی در ساختمان قدرت لازم را نداشته باشد.

آماده می شوند. تجهیزات مرتبط با لوله کشی برق ساختمان از طریق ابزار ها و بست های مخصوص، جوشکاری و … برآورد هزینه هوشمندسازی ساختمان به نوع سیستم هوشمند سازی، قیمت تجهیزات هوشمند سازیساختمانو نوع نیاز کاربرانبستگی دارد. تضمین کمترین قیمت موجود در بازار، همراه بیشترین کیفیت ممکن. فیلتر های موجود در داخل مخزن را عوض کنید. مجتمع های مسکونی آپارتمانی که در آنها 10 واحد مسکونی یا بیشتر وجود داشته باشد ، از نظر رعایت مقررات لوله کشی گاز در گروه ساختمانهای عمومی قرار می گیرند . تا رسیدن تعمیرکار می توانید ظرفی جهت جلوگیری از ریختن آب بر روی زمین بگذارید و یا شیر اصلی آن را ببندید. دو بخشی بودن این پنل به صاحبخانه یا تعمیرکار اجازه می دهد که برق کل خانه یا برق یک مدار بخصوص را که نیاز به تعمیر دارد قطع کنند. از قفل های درب اتوماتیک گرفته تا اسکنر چهره، اسکنر چشمی و اسکنر اثر انگشتبرای باز کردن درب، همگی برای هوشمند سازی خانه های لوکس و گران قیمت به کار میروند.

برخی از رادیاتورها پره ای می باشند که می توان پره های سوراخ را جدا کرد و مشکل را برطرف نمود ولی در صورتی که رادیاتور به صورت پنلی و یا فولادی باشد نمی توان راهی را جز تعویض کل رادیاتور در نظر گرفت. در صورتی که نشتی شیر رادیاتور شوفاژ و اتصالات آن رفع نشده باشد باید فوری نشتی آن را برطرف نمایید زیرا این موضوع باعث افت فشار پکیج و هوا گرفتن شوفاژها می گردد. بسیاری از اجزای تشکیل دهندهٔ مختلف سیستم لوله کشی عبارتند از پشتیبانی لوله، واشر، فلنج، پیچ، دریچه، پالایش کنندهها، اتصالات انعطاف پذیر و گسترش دهنده. در واقع وقتی این شیر را روی صفر قرار دهید به این معنی نیست که جریان آب در لوله های رادیاتور قطع شده است. به منظور روشن کردن شوفاژ این است که شیر ورودی به رادیاتور را باز کنید تا با انجام این کار جریان آب پکیج وارد سیستم لوله کشی رادیاتور شود.

به طور معمول همیشه شیر خروجی رادیاتور به طول کامل باز است ولی با کم کردن آن باعث خواهید شد که آب ورودی رادیاتورهای دورتر زودتر برسد و به نوعی باعث افزایش گرمای داخل خانه شوید. فلکه ورودی آب سرد پکیج که کم میکنم آب داغ میشه لطفا راهنمایی کنید. نگه داری شوفاژ ها نیاز به مهارتی دارد که در برخی موارد که مشکلات آن ها زیاد می شوند باید از یک تعمیرکار استفاده نمایید. 2- ارتفاع آبرسانی ( هد پمپ ) : به فشار خروجی پمپ بر حسب بار یا متر ، اصطلاحا هد پمپ گفته می شود. هر رادیاتور یک شیر خروجی و ورودی دارد که شیر کوچکتر اگر کاملا بسته باشد مسلما با سرد بودن رادیاتور مواجه می شود. اگر زود متوجه این گرفتگی نشوید به دلیل گردش ناصحیح آب می تواند پمپ دچار مشکل اساسی گردد. داشتن اطلاعات کافی در مورد شوفاژ و نحوه کار کردن با آن باعث می شود که هنگام سرد شدن پایین رادیاتور شوفاژ بفهمید که مشکل از کجاست و باید چگونه آن را برطرف کنید.

در طی سالهای اخیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با توجه به رشد حریق و حوادث غیر مترقبه در بخش ساختمان های شهری به رعایت نکات ایمنی در معماری، ساختار و دسترسی کاربری های شهری پرداخته است. تامین امنیت و ایمنی در ساختمان ها با نوع کاربری متفاوت نظیر مسکونی، اداری، تجاری و … نظیر این اختلال پیش از این و در ماههای گذشته نیز از سوی زیرساخت رخ داده بود. 4. 🏼قرار دادن دسته مربوط به حالت دستگاه بر روی گزینه زمستانه که معمولا در اکثر پکیج ها به صورت شکل رادیاتور نمایش داده می شود. در این مقاله سعی شده است که رسوب زدایی شوفاژها آموزش داده شود که بتوانید طبق مراحل این کار را انجام دهید. باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی همه دلایل گرم نشدن رادیاتور پکیج بپردازیم تا نسبت به رفع عیب آن اقدام کنید یا با تعمیرکاران متخصص از سایت” آچار” تماس بگیرید. پس از اعلام درخواست شما از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۳۰۲۵۷۳۵ و بررسی کارشناسان ما هزینه لوله کشی ساختمان به شما اعلام خواهد شد.

به طور معمول جهت روشن و خاموش کردن رادیاتور ما به شیر پایین کاری نداشته و با شیر بالا شوفاژ را باز و بسته می کنیم. مهرهها یکی در بالا و یکی در پایین قرار دارد و باید به طور همزمان و آرام آرام با هم بسته و باز شوند. در صورتی که با روشن کردن پکیج و همچنین باز کردن شیر ورودی رادیاتورها با سرد شدن قسمتی از شوفاژ ها مواجه هستید باید نسبت به هواگیری شوفاژ اقدام کنید. همان طور که گفتیم تعیین قیمت تابلو برق ساختمانی کار تخصصی محسوب می شود و باید به فاکتورهای مختلفی در این باره توجه کرد. متخصصین نصب و سرویس رادیاتور اسپارد، همانند سایر متخصصین این مجموعه، همگی آزمون های مختلفی را پشت سر گذاشته، مهارت بالایی در انجام وظایف محوله داشته و در حوزه تخصصی خود دارای سال ها تجربه کاری هستند. ساعات کاری در این شغل معمولا به صورت تمام وقت است (به خصوص وقتی در شرکت یا سازمانی استخدام می شوید). یکی از مهم ترین دلایل فروش بالای پکیج های دیواری می توانیم به آب و هوا اشاره کنیم.

سرویس دوره ای پکیج و همچنین هواگیری شوفاژ باعث می شود که به خوبی بتوانید گرمای ساختمان را از طریق پکیج دیواری تامین کنید. یا نیروی سانتریفیوژ از طریق تیغها ایجاد شده و تخلیه سیالات به شکل شعاعی و محوری انجام میشود. رای انجام تعمیرات کلی در لوله کشی گاز محل باید از اداره ی گاز شهر به صورت کتبی تاییدیه بگیرند. در غیر این صورت کلید نشتی جریان (RCD) باید در ورودی تابلو مشاعات و بعد از کلید اصلی قرار گیرد. هرساله جدیدترین مارک های پمپ آب کوچک خانگی جهت افزایش فشار و جریان آب مورد نیاز ساختمان های مسکونی با هر متراژ و اندازه ای، زمین های کشاورزی، مصارف صنعتی تولید و به بازار فروش ارائه می گردد. با لوله کشی ساختمان و لوله کشی پکیج دیواری به نوعی آب سرد در مسیر خود به سیستم پکیج می رسد و پکیج با گرم کردن آب آن را وارد رادیاتورها می کند که همین باعث ایجاد گرمای داخل خانه می شود. با شروع فصل سرما یکی از مشکلاتی که در خانه با آن مواجه هستیم گرم نشدن رادیاتورها است. شیر رادیاتور شوفاژ به سه دسته تقسیم می شود که شامل شیر سوپاپ دار، شیر ترموستات است و عموما دو شیر استفاده می شود که یک شیر برای ورود آب گرم در بالای رادیاتور و شیر پایین رادیاتور برای خروج آب گرم رادیاتور تعبیه شده است.

وجود مواد شیمیایی داخل لوله ها و ترکیب با آب گرم که باعث سوراخ شدن لوله های آب می شود. شما می توایند با استفاده از چسب مخصوص مشکل سوراخ بودن رادیاتور را حل کنید اما باید توجه داشته باشید که برخی اوقات تعویض شیر رادیاتور یا قطعات مربوط به رادیاتور بهتر از تعمیر آن است. در قدیم یک روشی وجود داشت که در آب بندی رادیاتور خودروهای قدیمی به کار می رفت. تاسیسات در ساختمان عبارت از استفاده مطلوب از کلیه امکانات شرکت های تاسیساتی و مهندسین مکانیک، برق، عمران ومعماری جهت احداث سیستم های گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع ، گاز، آب، برق، تخلیه فاضلاب، علائم هشدار دهنده، تماس تلفنی، ارتباط بین داخل و خارج ساختمان و حمل و نقل بین طبقات با استاندارد و کیفیت مطلوب می باشد. همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه ی مربوطه ی تاسیسات ساختمان مراجعه و راهنمایی های لازمه را دریافت نمایید. دلیل آب دادن شوفاژ از موضوعاتی است که در بسیاری از خانواده ها رخ می دهد و در صورتی که تخصصی در آن ندارید بهتر است که کاری را خودتان انجام ندهید و از یک متخصص این امر جهت این کار استفاده نمایید تا بتوانند تعمیرات آن را انجام نمایند.

به طور کلی، انجام سیم کشی مناسب و بهینه، مستلزم دقت عمل و حساسیت بالا می باشد. هر کدام یک از عوامل بالا می تواند دلیلی برای سرد بودن قسمت پایین رادیاتورها باشد پس بهتر است اول عیب کار را پیدا کنید و سریعاً نسبت به رفع آن اقدام کنید. اخرین شلنگ هم خروجی رفت شوفاژ نامیده می شود. اما برای گرمایش بهتر نیاز است که یک شیر خروجی آب گرم وجود داشته باشد که در پایین پنل رادیاتور وجود دارد که با هر بار رفت و برگشت آب گرم گرمای رادیاتورها بیشتر شود. علت سرد بودن پایین رادیاتور شوفاژ می تواند به دلیل وجود هوا داخل رادیاتور، مشکل سیستم مرکز و دیگه جوش، کار نکردن پمپ، خراب بودن ترموستات یا تایمر پمپ و لوله کشی نامناسب و… شما می توانید نسبت به هوا گیری شوفاژ با پیچ گوشتی مخصوص اقدام کنید اما اگر با کار نکردن پمپ یا خرابی ترموستات یا تایمر پمپ مواجه شویدمی توانید با گروه آچار از طریق سایت اینترنتی و شماره تماس گرفته که انجام دهنده سفارشات شما در زمینه هر گونه کار تعمیراتی و فنی می باشد. برای رفع این مشکل می توان با بیش تر کردن شعله این مشکل را حل نمود. در مدل پره ای بعضی وقت ها نشتی از واشر دو پره می تواند باعث آب دادن شود که می توان با بازنمودن رادیاتور و عوض کردن واشر و سفت نمودن پره ها نشتی را آب بندی نمود.

در صورتی که متوجه شدید که لولههای رادیاتور شما نشتی دارد و دچار سوراخ شده است، لازم است تا مشکل را به طور دقیقتری بررسی نمایید تا میزان مشکل مشخص شود. در زمان نصب پکیج ممکن است شعله جای درستی در لوله قرار نگرفته و یا مقدار شعله کم بوده باشد که در این صورت حرارت لازم جهت رسیدن به شوفاژ جهت گرم شدن ایجاد نمی گردد. در زلزله­هاي با شدت کم نيز در صورت پايداري سازه و بدنه ساختمان احتمال آسيب­هاي کلي و جزئي به تاسيسات وجود دارد. پنج حالت برای جوشکاری لبه ها در لوله کشی گاز وجود دارد. خط لوله گاز در خانه ها معمولا زیر زمین (توکار) اجرا می شود.

یعنی نمیتونم درجه رادیاتور رو کم و زیاد کنم؟ اما اگر تنها یک رادیاتور کاملا سرد باشد و دیگر رادیاتورها چنین مشکلی نداشته باشند ممکن است شیر پایین رادیاتور هرز شده باشد و مشکل داشته باشد. اما گاهی درسقف های کاذب نیاز به برق است که در این صورت باید مجددا در واقع پس از نصب اینسقف­ ها، عمل شاسی کشی سقف و سپس برقکشی آن صورتبگیرد. ترکیدگی و شکستگی لوله ها هم از دیگر عواملی است که می تواند باعث آب دادن شوفاژ می شود. وجود رسوب ها می تواند باعث سرد شدن شوفاژها شود. سپس پایین ترین شیر آب گرم ساختمان را باز نمایید و منتظر پایین آمدن عقربه فشار بار بر روی صفر باشید.در زیر پکیج 4 عدد شلنگ وجود دارد که اولی از سمت راست شلنگ برگشت از شوفاژ است.