فروشگاهی که امروز طراحی و دکوراسیون داخلی آن را قصد داریم به شما نشان دهیم چیزی فراتر از صرفا یک مغازه ی لوازم آرایشی و بهداشتی است. استفاده از گلدان های گل طبیعی بزرگ که در گوشه و کنار مغازه باشند، طراوت و زیبایی خاصی را به محیط شما می دهد. خلق دکوراسیون متفاوت و منحصر به فرد، در مقایسه با انواع روش های تبلیغاتی، بهتر و مفید تر انجام وظیفه می کند. لوازم آرایش گرانقیمت و تجملاتی باید با مقادیر کم و به صورت تکی در معرض دید مشتری قرار داده شوند و نحوه نمایش دادن آن ها باید بسیار شیک، باشکوه و متفاوت باشد. برای خلق دکوراسیون قنادی شیک، باید به اصول معماری داخلی پایبند باشید تا به این ترتیب، حس خوبی را نسبت به قنادی خود در دل مشتریها به وجود آورید. بايد چيدمان و رنگ بندى استفاده شده در مغازه خشكبار و آجيل طورى باشد كه حس هيجان و خريد را به مشترى بدهد.
بلکه همه چیز ساده است و این سادگی با کمی خلاقیت ترکیب شده است و در نهایت می توان گفت با فروشگاهی با حس خوب روبرو هستیم. سفید همچنین به لوازم آرایشی داخل مغازه جلوه ببشتری می بخشد. علاقه های مشتری باید عامل اصلی در تعیین استراتژی تجارت لوازم آرایشی شما باشد. در مغازه لوازم آرایشی وجود یک فهرست از لوازم آرایشی ضروری موردنیاز بانوان، نیاز است. بهتر است بدانید که راه های زیادی برای استفاده حداکثری از این فضای کوچک در اختیار شما وجود دارد. دنیای تجارت و کسب و کار نیز از وجود این عرصه بی نصیب نمانده است. در این شکی نیست که شما هم این را می دانید ولی هماهنگی رنگ و چیدن اجناس کاری است که باید اهل ذوق و صاحب تخصص ها انجام دهند. افرادی که به زیبایی علاقه دارند به زیبایی شناسی نیز اهمیت می دهند، بنابراین زیبایی بصری پیشخوان تأثیر ویژه ای بر این گروه از مصرف کنندگان دارد.
اما هر روشی را که انتخاب کنید در نهایت روسری ها باید مرتب و در دسترس باشند. بهترین وسیله برای آویختن شال ها و روسری های ظریف رخت آویز است. اگر به چروک شدن لباسهای خود حساس هستید، بهتر است از حلقههای آویز استفاده کنید. در ادامه به بیان چند راه حل کاربردی برای چیدن شال و روسری در مغازه خواهیم پرداخت که باعث می شود هم دکور مغازه شال و روسری شیک تر و مرتب تر دیده شود و هم شال و روسری ها صدمه نبیند و چروک نشود. محصولات زیبایی در اشکال و اندازه های متنوع تولید می شوند و اغلب افراد هنگام انتخاب مواد آرایشی ملاک های دقیق و مشخصی دارند. برای سفارش هرگونه کار طراحی سفارشی برای مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی، اکنون با تماس با یودکور اطلاعات بیشتر را بدست آورید. زیرا این وسایل تصوری از نور و جنب و جوش بیشتر را در یک فضای کوچک بوجود می آورند.
طراحی داخلی مغازه خشکبار
معمولاً خانمها به صورت گروهی به سراغ خرید انواع لباس و شال و روسری میروند؛ و تمایل زیادی دارند که در هنگام خرید، به شخصه بتوانند شال یا روسری مورد نظرشان را لمس کنند، جنس آن را ببینند و در صورت امکان چند باری آن را امتحان کنند. به هر یک از میله ها یک یا دو روسری آویزان کنید و به قسمت زیر میله گیره بزنید تا روسری ها نیفتند. اگر صاحب مغازه ای کوچک هستید، می توانید آن را به مغازه ای تبدیل کنید که مشتری را در یک نگاه جذب کند و در بدو ورودش به مغازه، علاوه بر اینکه او را تحت تأثیر قرار می دهد، دیگر در چشمش یک مغازه کوچک معمولی نباشد.
دکوراسیون داخلی مغازه خشکبار
طرح های سفید تمیز و مینیمال هستند و فضا را نیز بزرگتر از اندازه واقعی اش نشان می دهند. در پایان، به شیوهٔ تقریباً خارقالعاده، رأس گنبد را با فانوسی سنگین (که مطابق طرح او ولی پس از مرگش ساخته شد) مهار کرد. در ادامه مدل های متنوع و زیبای انواع دکوراسیون بوتیک مردانه را ملاحظه می فرمایید که با الگوبرداری از این طرح های شیک و زیبا می توانید بهترین دکوراسیون را برای فروشگاه پوشاک مردانه داشته باشید. پیشنهاد می شود مقاله ” روغن پارکت چیست ” را بخوانید. پیشنهاد ما به شما این است که تمام محصولات هر برند را با پوسترهای تبلیغاتی آن برند و تستر محصولاتش، در یک بخش قرار دهید تا مشتری اگر از طرفداران یک برند خاص هست، به راحتی محصول موردنظر خود را بیابد و خریداری کند.
دکوراسیون داخلی مغازه
شال و روسری ها را از حلقه های این آویز می گذرانند. خانم ها ریزبین تر هستند و به نکات خاصی توجه می کنند برخی از این نکات در ادامه گفته شده که حتما باید رعایت شود. چه بخواهید جدیدترین مجموعه لوازم آرایشی خود را به بازار عرضه کنید و چه بخواهید برای صندوق و ذخیره وسایل اضافی خود از پیشخوان استفاده کنید، بسیار مهم است که به پیشخوان لوازم آرایشی توجه زیادی کنید. مغازه لوازم آرایشی هم یکی از اون جاهاییه که هرقدر زیباتر و خاصتر طراحی بشه، مشتریاش احساس امنیت خاطر بیشتری برای خریدکردن از اونجا رو تجربه میکنن. مدل نری یک گنبد داخلی بسیار بزرگ را توصیف کرده، که در راس خود باز بوده و به نور اجازه عبور میدهد، مانند پانتون رومی، اما در پوسته نازکتر خارجی بسته میباشد، که نسبتاً با گنبد داخلی حمایت میشود، تا از آب و هوا جلوگیری نماید. نمای ساختمان شامل دو سوی اصلی ساختمان یا بیشتر می باشد ، قسمت ورودی پشت بام و ورودی اصلی ساختمان بسته به شکل و نوع زمین میباشد در اغلب کشورها طراحی و ساخت این قسمتها برای همخوانی نما با بافت قالب زیر نظر سازمانهای شهری صورت میگیرد.
طراحی داخلی مغازه کوچک
به همین دلیل داشتن یک دکوراسیون خوب تٔثیر به سزایی بر فروش مغازه شما خواهد گذاشت. به طور مثال قنادی که در آن شیرینیهای محلی اقوام ایرانی به فروش میرسد، با داشتن یک طراحی داخلی سنتی بسیار زیباتر از زمانی به نظر میرسد که برای ساخت آن از طراحیهای مدرن استفاده شود. صنایع کمی وجود دارند که به اندازه صنایع زیبایی و لوازم آرایشی برای داشتن مشتری های وفادار و سرسخت پتانسیل ایجاد کند. مثلا اگر در کار فروش لوازم آرایشی با مواد معدنی و دریایی هستید، برای طراحی داخلی مغازه یک تم دریایی انتخاب کنید، رنگ های آبی و سفید ماهیت محصولات مغازه را در نگاه اول نشان می دهند. یک اشتباه بزرگ که برخی از فروشندگان شال و روسری مرتکب می شوند این است که مغازه خود را با المان های تزیینی زیادی پر می کنند و فضا را شلوغ می کنند. شما باید در چیدمان شال و روسری خلاقیت به خرج دهید و تمام توجه تان بر روی این قضیه باشد.
جدیدترین طراحی داخلی مغازه
و به توجه به آنها چیدمانهای مختلفی را طراحی کرده و بهینهترین آنها را انتخاب کنيد. از یک طرح قدیمی خانه های کاشان گرفته تا یک کافه جذاب در «خیابان لاله زار» تهران با شخصیتهای فراوان، میتوانید چراغهای قدیمی، بوفهها و قفسههای شیرینی را برای دستیابی به یک طرح تزئینی ساده اما سنتی و موثر اضافه کنید. امروزه انواع روسری و شال در طرحها، رنگها و جنسهای متفاوتی تولید میشوند؛ که بسته به فصل و کمی هم مد روز به صورت مداوم این طرح و رنگها تغییر میکند. اگر در آینده برای فروشگاه محصولات خاصی مد نظر دارید، انتخاب یک تم موضوعی مناسب به انسجام و جذابیت بصری آن برند کمک می کند. ویترین اصلی مغازه در حقیقت سبک کلی فروشگاه را معرفی می کند پس وجود یک ویترین مناسب که مشتریان بالقوه را از بیرون به رفتن داخل فروشگاه ترغیب کند، بسیار مهم است.
طراحی داخلی مغازه ارایشی
چه شخصی بخواهد تنها از محصولات پوستی و روتین روزانه استفاده کند و یا به آرایش کردن علاقه داشته باشد. این نمای اصلی در تنها قسمتهای پایینی خود کامل شد و سپس ناتمام رها شد. این ارتفاع برای نگهداری روسری های ابریشمی، روسری های پشمی نازک و شال گردن مناسب است. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع قفسهها مورد استفاده در مغازه شال و روسری میتوانید به قسمت محصولات وب سایت مراجعه کرده و یا کارشناسان فروش ما در تماس باشید. نکته دوم در خصوص کف مغازه آن است که بهتر است از سرامیک ها و سنگ های رنگ روشن و همچنین براق استفاده کنید. برای بازاریابی بهتر هر دو سبک طراحی داخلی مناسباند، باید ببینید که کدام سبک به کار شما و محل شیرینی فروشی بیشتر میخورد؟
طراحی داخلی مغازه شال و روسری
قفسه های پلاستیکی: این مدل نیز دوام خوبی دارند و می توانید از قفسه های پلاستیکی قابل رویت استفاده نمایید. می توانید بین شال و روسری ها تقسیم کننده های قفسه قرار دهید تا مطمئن باشید که روسری و شال ها همان طور که تا شده اند مرتب سر جای خود باقی می مانند. دکور مغازه شال و روسری با ام دی اف چند روش عالی برای نمایش روسری ارائه می دهد تا بر ارزش و سبک آن ها تأکید کند. این وسیله جای کمی می گیرد و در عین حال می توانید در فضای کم تعداد زیادی روسری و شال قرار دهید که به خوبی دیده می شوند و جلوه زیبایی به مغازه تان می بخشند. حواس مختلفی وجود دارد که افراد را به سمت مغازه و تجربه فضای شما سوق می دهد. سرهنگ کارآگاه سعید دالوند رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: بیستوششم تیرماه پروندهای مبنی بر سرقت منزل از کلانتری ۱۶۴ قائم (عج) به پلیس آگاهی ارجاع شد که شاکی اظهار کرده بود، برای انجام کارهای اداری به همراه اعضای خانواده و کارگر خود از منزلش واقع در بلوار ارتش خارج و به سمت شمال کشور عزیمت کرده است اما پس از بازگشت به منزل متوجه بهم خوردگی اموال منزل و سرقت گاو صندوق منزلش حاوی طلاجات، مدارک شخصی، وجه نقد و یک قاب ساعت مچی و همچنین سرقت یک دستگاه دوربین عکاسی و تعداد زیادی ادکلن گران قیمت توسط سارق یا سارقان شده است.
تیم پلیسی در ادامه اطلاع پیدا کردند که دو جوان تبریزی بر سر موضوع یک خانه که هر کدام تمایل به تصاحب آن را داشتند با هم اختلاف پیدا کرده است. جنس قفسه ها را می توان ام دی اف، پلاستیکی و حتی فلزی انتخاب نمود که هر کدام ویژگی های خود را دارند. روش های گوناگونی برای چیدن و قرار دادن اجناس داخل مغازه وجود دارد که می توان از میان آن ها روش های: استفاده از میله آویز، قفسه های کشویی، قفسه های باز، سبد و قلاب را نام برد. بلکه لازم است تمامی انواع قفسهها را با نورپردازی مناسب فروشگاه ترکیب کنید و در کنار هم طراحی دکوراسیون داخلی و قفسه بندی فروشگاه را انجام دهید.
طراحی داخلی مغازه در جذب مشتری و القای حس خوب به مشتریان می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. فضای روشن و شفاف می تواند محیط خرید دلپذیرتر و ایمن تری را ارائه دهد و به بهبود کارایی کمک می کند. تفکیک بخش های مختلف مغازه و اختصاص به انواع محصولات می تواند به مشتریان در پیدا کردن محصول مورد نظر خود کمک کند. یک قفسه بندی خوب به شما کمک میکند تا محصولاتتان را در معرض نمایش قرار دهید. برای قرار دادن شال و روسری در شلف ها؛ آن ها را تا کنید تا جایی که به حدود ۳۰ سانتی متری برسند و سپس در قفسه ها بگذارید. از آن برای پخش یک آموزش عالی در You Tube برای هنر گره زدن شال و روسری به صورت پیشرفته تر استفاده کنید!
قیمت طراحی داخلی مغازه
رنگ اصلی هر فروشگاه را لوگوی برند غالب محصول آرایشی قابل فروش در مغازه تعیین می کند. تمامی نکات طراحی ویترین در مورد برقراری ارتباط مشتری با تصویر برند شما است. ویترین مغازه، اولین چیزی که به چشم مشتری میخورد. اولین نکته برای طراحی دکوراسیون مغازه توجه به نوع محصولات و همچنین متراژ فروشگاه مورد نظر است که اهمیت فوق العاده ایی در نوع دیزاین مغازه دارد. در کل انجام دادن یه کار خاص و جالب توجه با هزینه خیلی کم هم امکان پذیره، فقط کافیه یکم ایدهپرداز باشیم و خلاقیت به خرج بدیم. اگه مغازه خیلی کوچک باشه، میتونیم با استفاده از یه ایدههایی توی همون محیط کوچیک جلوهای خاص ایجاد کنیم. خیلی وقتها شنیدهاید که خریداران میگویند از طرحهای رنگارنگ روسریها خیلی خوششان میآید؛ اما بلد نیستند چطور آن را سر کنند. در حالی که اگر وسایل خیلی شلوغ چیده شوند، ممکن است خریداران احساس کنند که غیرقابل فروش هستند و نتوانند درست انتخاب کنند.
این رنگ های پاستیلی می توانند توجه زیادی را به سمت خود جلب کنند. استفاده از رنگ بندی صحیح و اصولی، می تواند جلب توجه مشتری را با خود به ارمغان آورد. اما توجه داشته باشید که از به هم ریختگی و شلوغی بیش از حد مغازه، با استفاده از رنگ های خنثی مانند فیلی و خاکستری برای مبلمان و یا وسایل بزرگتر بکاهید. در کمتر از ۲۴ ساعت فرمانده انتظامی آبادان اعلام کرد پنج نفر به اتهام تیراندازی و قتل وی بازداشت شدند اما کاربران شبکههای اجتماعی دربارهٔ این قتل تردیدهایی ابراز کردند. اگر مغازه بیش از حد شلوغ باشد، مشتری ها احساس خوبی در آن پیدا نخواهند کرد. چه صاحب مغازه هستید و چه در یک فروشگاه بزرگ یک غرفه فروش وازم آرایشی دارید، استفاده موثر از چیدمان فروشگاه بسیار مهم است.
برای افزایش جلب توجه و دیده شدن، طراحی یونیک ویترین بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد. به این نکته توجه نمایید که نورپردازی مناسب و همچنین استفاده از رنگ های مناسب و جذاب در دکور مغازه می تواند نقش مهمی در جذب مشتری داشته باشد. این را به خاطر داشته باشید برای جذب مشتری شیرینی فروشی شما باید متمایز تر از رقبای خود باشد. اگر مشتری هدف فروشگاه زیبایی شما مشتریان جوان و شیک پوش هستند، یک تم طراحی داخلی مدرن و چشمگیر انتخابی عالی طراحی داخلی ویترین مغازه خواهد بود. علاوه براین، استفاده از شمع در فلورانس ممنوع بود، چرا که روش توسط دشمنان سنتی ایتالیای مرکزی تا شمال مورد ترجیح بود. مشتریان معمولاً دوست دارند قبل از خرید روسری ها را امتحان کنند، بنابراین مطمئن شوید که در هر چاپ یا رنگ یک روسری دارید که به راحتی قابل دسترسی است. شیرینی فروشی های بزرگ از ویترین های منحصر به فرد خود استفاده می کنند، در حالی که قنادی های کوچک می توانند از ویترین های آماده استفاده کنند.